0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:26535)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП 1. МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ: ДЖЕРЕЛА, МЕТОДИ ЗБИРАННЯ 1.1. Поняття і значення інформації 1.2. Джерела і канали інформації 1.3. Основні методи збирання первинної маркетингової інформації 1.4. Діяльність маркетингової інформаційної системи 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1. Цілі і функції реклами 2.2. Види реклами 2.3. Діяльність рекламної служби підприємства 3. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ РОБОТИ У МАГАЗИНІ “ОРХІДЕЯ” 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Рекламно-інформаційна діяльність магазину 3.3. Ефективність реклами в діяльності роздрібної мережі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову