0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обґрунтування стратегії конкурентоспроможності підприємства (ID:334631)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Обґрунтування господарських рішень підприємства на засадах економічної діагностики 5 1.1. Ситуаційна діагностика підприємства 5 1.2. Організаційно-управлінська діагностика підприємства 13 1.3. Діагностика виробничо-господарського потенціалу підприємства 15 1.4. Фінансова діагностика підприємства 18 Висновки до розділу 1 25 Розділ 2. Обґрунтування господарських рішень підприємства на засадах оцінювання рівня його конкурентоспроможності 27 2.1. Оцінювання конкурентного потенціалу підприємства 27 2.2. Оцінювання резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства 34 2.3. Вибір стратегії конкурентоспроможності підприємства 36 Висновки до розділу 2 38 Висновки та рекомендації 40 Список використаної літератури 42 Додатки 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У своїй діяльності ПАТ «Укртелеком» стикається з великими труднощами, основні серед яких це: недостача персоналу необхідної кваліфікації та висока плинність кадрів, стабільна втрата клієнтської бази з року в рік, проблеми з залученням нових клієнтів. Причиною цього є такі фактори: незадоволеність клієнтів якістю та стабільністю надання послуг телефонного зв’язку, інтернету та телебачення; неефективна цінова політика підприємства та незрозуміла для більшості клієнтів система тарифікації послуг; недостатня кількість та якість персоналу технічної підтримки і недостатня кількість відділень обслуговування клієнтів. Слабкі сторони у підприємства виникають внаслідок: недостатнього рівня використання на підприємстві інноваційних технологій, поганих умов праці і неефективної мотивації працівників. Підприємство при цьому втрачає свої ринкові позиції, оскільки конкуренти розвиваються, тому виникає необхідність в розробці нової стратегії на засадах інноваційності в усіх сферах діяльності компанії. Організаційна структура ПАТ «Укртелеком» сформована за вертикальним принципом управління фінансами, технологічними процесами, персоналом. Що стосується обсягів реалізації послуг ПАТ «Укртелеком», то з 2016 по 2018 роки спостерігається стабільний спад реалізації місцевого трафіку та абонентської плати як в грошовому вимірі так і в частині їх вкладу в загальний обсяг чистого доходу. Дзеркально протилежна ситуація наявна в динаміці доходів отриманих від реалізації міжміського трафіку. Реалізація інтернет-послуг зростає протягом аналізованих періодів в абсолютному грошовому вимірі, зростає також частка доходів, яку генерують інтернет-послуги. Їх питома вага зростає з однієї сторони внаслідок зростання суми доходів від реалізації інтернет-послуг (чисельник) та з іншої внаслідок зменшення суми загального чистого доходу підприємства (знаменник). Тому зростання частки доходів відбувається не з найкращих причин, оскільки чистий дохід компанії зменшується, отже зменшується обсяг діяльності компанії а відповідно і зменшується частка компанії на ринку (оскільки сам ринок зростає). Проаналізувавши показники виробничо-господарського потенціалу ПАТ «Укртелеком» варто зазначити основне: фондоозброєність за активною частиною основних засобів зростає меншими темпами, ніж фондоозброєність усіх основних засобів; затрати на 1 грн. виробленої продукції незначно зменшуються в 2017 році, проте зростають в 2018 на 10,8%, тим самим досягнувши рівня вищого, ніж в 2016 році. Динаміка, що спостерігається не є позитивною, це підтверджують і показники рентабельності, які в 2018 році зменшились; фондовіддача зменшується та в 2018 році становить 0,629 грн. Зменшення показника є негативним явищем, свідчить про зменшення ефективності використання основних засобів. Що стосується фінансового стану ПАТ «Укртелеком». то в загальному він є непоганим. Зокрема, показники фінансової стійкості високі, ліквідність активів зростає. Спостерігається проблеми зі зниженням рентабельності та ділової активності. Золоте правило економіки на підприємстві не виконується. В основному, на фінансово-економічний стан негативно впливає зменшення ділової активності підприємства, яке відбулось внаслідок зменшення обсягу діяльності та неефективного використання оборотних і необоротних активів. Зниження доходів підприємства відбулось внаслідок зменшення лояльності клієнтів. Збільшення витрат ж зумовлене погіршенням стану обладнання ПАТ «Укртелеком», що проявляється у необхідності частіше здійснювати ремонти мережі та повну заміну обладнання. Для покращення фінансово-економічного стану підприємства необхідно: – оновити технічну інфраструктуру ПАТ «Укртелеком»; – покращити механізми продажу послуг, розширити асортимент та збільшити кількість тарифів для вибору, зробити нарахування більш прозорими та зрозумілими для клієнтів; – обрати нову маркетингову стратегію, яка допоможе підприємству повернути лояльність клієнтів та залучити нових до співпраці.