0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інновації як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства (ID:380363)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 66
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………………..5 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ………………………………...7 1.1 Сутність та значення управління інноваціями конкурентоспроможністю продукції 7 1.2 Фактори, що впливають на конкурентоспроможність продукції 12 1.3 Теоретико-методичні основи оцінювання конкурентоспроможності продукції 15 Висновки до розділу 1 19 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПАТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД» ……………………………………………………………...21 2.1 Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності ПАТ «Львівський цукровий завод» 21 2.2 Підходи до управління інноваціями конкурентоспроможністю продукції ПАТ «Львівський цукровий завод» 26 2.3 Аналіз реалізації продукції ПАТ «Львівський цукровий завод» та оцінка її конкурентоспроможності 34 Висновки до розділу 2 41 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПАТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД» ……………………...42 3.1 Основні шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Львівський цукровий завод» 42 3.2. Інвестиційний проект підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства 47 Висновки до розділу 3 61 ВИСНОВОК ………………………………………………………………………...62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .................................................................64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. В умовах посилення інтеграційних процесів України в європейське і світове економічне співтовариство набуває актуальності підвищення конкурентоспроможності національних підприємств. Ефективність їх виробничої та господарської діяльності і зміцнення позицій на ринку зумовлені конкурентоспроможністю продукції. Актуальність дослідження. Для здійснення управління конкурентоспроможністю продукції виникає необхідність дослідження її сутності, показників та закономірностей формування, а також аналізу всієї системи факторів, їх взаємозв’язку і взаємодії між собою. Тема курсової роботи «Інновації як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства». Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблеми конкурентоспроможності продукції досліджені у працях багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців, які використовують різні підходи до визначення її сутності. Серед дослідників, які здійснили значний внесок у розробку цієї проблематики, необхідно виділити праці Л.Є. Довганя [25], О.І. Драган [10], М.Й. Маліка [18], Л.І. Піддубної [20], М.Е. Портера [21], Р.А. Фатхутдінова [28], О.Г. Янкового [16] та інших науковців. Метою роботи є систематизація та узагальнення поглядів вітчизняних і зарубіжних науковців щодо питання управління інноваціями конкурентоспроможності підприємства. Для досягнення зазначеної мети було поставлено наступні завдання: – визначити сутності та значення управління інноваціями конкурентоспроможністю продукції; – виокремити фактори, що впливають на конкурентоспроможність продукції; – навести теоретико-методичні основи оцінювання конкурентоспроможності продукції; – проаналізувати основні техніко-економічні показники діяльності ПАТ «Львівський цукровий завод»; – навести підходи до управління інноваціями конкурентоспроможностю продукції ПАТ «Львівський цукровий завод»; – проаналізувати реалізацію продукції ПАТ «Львівський цукровий завод» та оцінити її конкурентоспроможність; – навести основні шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Львівський цукровий завод»; – Розглянути інвестиційний проект підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Об’єктом дослідження є управління інноваціями конкурентоспроможністю продукції. Предмет дослідження – управління інноваціями конкурентоспроможністю продукції на підприємстві ПАТ «Львівський цукровий завод». Методи дослідження. Для досягнeння поставлeної мeти були використані загальнонаукові та спeціальні мeтоди наукового пізнання. Зокрeма, такі методи як: вивчення і аналіз наукової літератури; вивчення і узагальнення вітчизняної та зарубіжної практики; абстрагування; мeтод систeмного підходу; мeтод групувань, а також методи моделювання, порівняння, аналізу та синтезу. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 30 найменування на 3 сторінках. Загальний обсяг роботи – 66 сторінок, включаючи 22 таблиці та 10 рисунків. ВИСНОВОК Отже, конкурентоспроможність продукції – це результат використання взаємопов’язаних економічних, організаційних, науково-технічних, виробничих, організаційних, маркетингових та інших факторів, а також показник, що характеризує ефективність виробництва і передбачає отримання прибутку. Конкурентоспроможність продукції вирізняється системою показників та параметрів, що відображають її узагальнені кількісні та якісні характеристики. При цьому оцінку показників конкурентоспроможності продукції здійснюють дві сторони: споживачі та виробники. Всебічне і глибоке вивчення процесу конкурентоспроможності продукції загалом залежить від того, наскільки правильно будуть обрані методи дослідження. Це дає можливість встановити тенденції та закономірності визначення кількісних характеристик продукції та вибрати оптимальні шляхи підвищення її конкурентоспроможності для поліпшення діяльності підприємства. Під час оцінювання конкурентоспроможності вибраної продукції на перспективу необхідно використовувати прогнозну інформацію про неї, а також враховувати перспективні тенденції на ринку та інформацію про зміну діючих у країні стандартів і законодавства щодо виробництва даної продукції та динаміки споживчого попиту. Сьогодні проблемою в оцінюванні рівня конкурентоспроможності товару є складність практичного застосування наявних методів у зв’язку з обмеженістю інформаційного забезпечення, а також недоліки, які полягають в можливій незіставності результатів оцінювання з реальною ситуацією на ринку. Саме тому необхідно і надалі опрацьовувати та удосконалювати методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності товару та розробити метод, який би давав змогу отримувати найбільш точну та повну інформацію про конкурентні позиції товару на певному ринку. ПАТ «Львівський цукровий завод» є підприємством, що займається виробництвом цукру (природний, дрібнокристалічний, крупнокристалічний, желювальний) та реалізацією його як давачам сировини, так і населенню. На сьогоднішній день, завод знаходиться в кризовому становищі, розмір збитків становить 64243 тис. грн., проте підприємство займається виробництвом якісної продукції, оснащене передовим обладнанням, автоматизовані всі основні технологічні процеси. Управління інноваціями конкурентоспроможністю продукції є важливою складовою в управлінні підприємством та сприяє максимізації прибутків, збільшенню обсягів збуту, підвищенню якості виробленої продукції, зниженню витрат підприємства. Здійснення управління інноваціями конкурентоспроможністю продукції ПАТ «Львівський цукровий завод» покладено на різні відділи підприємства, а саме виробничу лабораторію, відділ матеріально-технічного постачання та реалізації, планово-економічний відділ, комерційний відділ, відділ головного технолога та інші. Продукція компанії відрізняється високим рівнем споживчих властивостей та низькою ціною порівняно з конкурентами у Волинській області. Проведена оцінка конкурентоспроможності показала, що дрібнокристалічний цукор ПАТ «Львівський цукровий завод» є конкурентоспроможніший за продукцію конкурента – ПП «Європацукор», в основному за такими показниками як смак і запах, вміст цукрози, чистота розчину. Щодо желювального цукру, то він є менш конкурентоспроможним і поступається продукції конкурента за такими показниками як сипучість, колір, вміст вологи та ціна. Запропонована блок-схема удосконалення управління інноваціями конкурентоспроможністю продукції на ПАТ «Львівський цукровий завод» являє собою сукупність підсистем, що відображують агреговані комплекси дій по набуттю додаткових конкурентних переваг. Слід відмітити високу прибутковість даного проекту та високу ефективність від впровадження стратегії підвищення ефективності управління інноваціями конкурентоспроможністю товару підприємства.