0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентоспроможність підприємства (ID:498363)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
28vika055@ukr.net ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННАНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1 Сутність конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства 5 1.2 Фактори впливу на конкурентоспроможність послуг ресторанного господарства 9 1.3 Методи оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства 15 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАНУ «MUZA» ПРИ ГОТЕЛІ «PARK HOTEL» 19 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 19 2.2 Аналіз та оцінка конкурентоспроможності ресторану «MUZA» при готелі «Park Hotel» 24 2.3 Стратегічний аналіз конкурентів ресторану 29 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАНУ «MUZA» ПРИ ГОТЕЛІ «PARK HOTEL» 34 3.1 Розробка заходів для реалізації маркетингової стратегії в ресторані «Muza» при готелі «Park Hotel» 34 3.2 Ефективність запропонованих заходів в області підвищення рівня конкурентоспроможності ресторану 40 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
28vika055@ukr.net Актуальність теми. В сучасних умовах посилення конкуренції та глобалізації бізнесам ресторанні господарства використовують різні підходи та інструменти, спрямовані на залучення споживачів та підвищення привабливості та іміджу, як самого ресторанного підприємства, так і його продуктів. Підприємства індустрії гостинності інтенсивніше конкурують та розвиваються там, де стабільні економічна і політична ситуація, а також різноманітна соціально-культурна інфраструктура. Фактори, що стримують розвиток ресторанного бізнесу – це його економічна, політична та фінансова нестабільність, доходи споживачів, інфляція, безробіття. На сьогоднішній день підприємства сфери послуг України значною мірою переживають кризу, маючи спадок стратегії діяльності відповідних установ адміністративно – планової системи управління. За 15 років є певні надбання та успіхи, прикладом таких підприємств є підприємства сфери послуг з іноземним капіталом та досвідом та ті, що розвивались на умовах франчайзингу.