Контрольна робота з дисципліни "Корпоративна соціальна відповідальність" на прикладі компанії Київстар (ID:205579)
Зміст
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………3
1. Соціальна відповідальність організацій: історичні передумови………….4
2. Практичне питання……………………………………………………………9
2.1 Стисла інформація щодо компанії «Київстар»……………………………9
2.2 Напрями КСВ «Київстар» та виконання принципів Міжнародного стандарту ISO 26 000……………………………………………………………10
2.3 Виконання стандарту SA 8000 компанією «Київстар»……………………..12
2.4 Виявлення зацікавлених сторін компанії «Київстар»………………………15
2.5 КСВ компанії «Київстар»……………………………………………………..16
Використана література…………………………………...………………………21
Зразок роботи
Вступ
Розвиток українського бізнесу, інтеграція України у світову економічну систему ставить перед українськими компаніями нові питання, одне з яких пов'язане з корпоративною соціальною відповідальністю.
Єдиного визначення КСВ немає, оскільки йдеться про системний підхід до комплексної проблеми. За одним із визначень, КСВ — це спосіб управління бізнес-процесами з метою забезпечення позитивного впливу на суспільство. За версією Світової Ради Компаній зі Сталого Розвитку, КСВ — це довгострокове зобов'язання компаній поводитися етично та сприяти економічному розвитку, одночасно покращуючи якість життя працівників та їх родин, громади й суспільства загалом. За визначенням Організації Економічної Співпраці та Розвитку (OECD), сталий розвиток передбачає збалансованість економічних, соціальних та екологічних цілей суспільства, інтеграцію їх у взаємовигідні приписи та підходи (policies and practices). Тобто, КСВ - це усвідомлення необхідності сталого розвитку суспільства, уважність до впливу поточних рішень на можливості наступних поколінь.
Виділяють такі основні переваги впровадження програм КСВ:
покращення ефективності процесів — під час впровадження програм КСВ компанії виявляють приховані важелі підвищення ефективності, які інакше просто не можливо було побачити;
підвищення мотивації та продуктивності працівників — оскільки всі працівники компанії водночас є громадянами, споживачами, батьками та мешканцями певного міста, турбота про громаду, про суспільство транслюватиметься в турботу про працівників. Психологічні фактори мотивації до роботи є дуже важливими для будь-якої організації;
зростання вартості нематеріальних активів — підвищення ділової та загальносуспільної репутації компанії, зменшення ризиків від можливої втрати ринків, покращений доступ до нових ринків завдяки кращій репутації, — впровадження активної політики у сфері КСВ становить реальну вигоду для компаній. Ці фактори додають до конкурентоспроможності компанії
Інші роботи з даної категорії: