0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз комунікаційних процесів в організації (ID:272306)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 48
Рік виконання: 2019
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Поняття та види комунікацій 5 1.2. Особливості комунікацій в організації 8 1.3. Управління комунікаціями в організації 14 РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 24 2.1. Загальна характеристика ресторан «Golden Rose» та його організаційна структура 24 2.2. Елементи та етапи комунікаційного процесу 30 ресторану «Golden Rose» 30 2.3 Удосконалення комунікацій в ресторані «Golden Rose» 34 ВИСНОВКИ 40 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тема комунікацій в організації викликає значну зацікавленість дослідників не тільки в силу особливого, міждисциплінарного положення, але і в силу високої практичної та економічної значущості для життєдіяльності підприємств, фірм, інших організацій. Вона вивчається комунікативістами, психологами, соціологами, економістами, фахівцями з управління та ін., активно розробляється практиками. Інтерес до цієї теми зростає. Ускладнення ринкових процесів, розвиток інформаційних технологій вимагають зміни бізнес-схем і принципових змін комунікацій, які сьогодні створюють нові цінності, змінюють технології, системи роботи з клієнтами. У свою чергу, інформаційні технології, що дозволяють ефективно реагувати на виклики часу, як і сама інформаційне середовище, впливають на загальні процеси економічного і соціально-політичного розвитку. Поняття комунікацій в організаційному процесі (на об’єктах, в компанії, в бізнесі, корпораціях тощо) закладено в самій природі громадських відносин, а розвиток комунікацій в сучасному суспільстві, як професійної діяльності та їх реалізація в умовах стрімко мінливих інформаційних і ринкових реалій, вимагає систематизації існуючих теоретичних знань і співвіднесення їх з накопиченими практичними напрацюваннями. Серед провідних дослідників технологій і процесу комунікації Г.Г. Ханов, К. О'Делл, Г.Г. Почепцов, Т.Е. Грінберг, Доті Дороті І. та інші. Проте, незважаючи на велику кількість досліджень, що з'явилися останнім часом, присвячених різним аспектам комунікативного простору, робіт, присвячених інноваційним процесам в комунікаціях та системі відносин з громадськістю для організацій дуже мало. Більшість праць лише намічають контури досліджуваної нами проблеми або присвячені її приватним, фрагментарним аспектам. Сучасний стан галузі, як наукового знання, котре динамічно розвивається про зв'язки з громадськістю зажадало осмислення та впорядкування існуючих підходів до комунікативного процесу. На даний момент в дослідженнях, котрі у зарубіжній літературі відомі як «паблік рілейшнз» сформувалося кілька ключових концепцій про які детальніше – у розділах роботи. Метою дослідження є встановлення сутності засобів комунікації, їх аналіз та визначення ролі у розвитку компанії. Відповідно до визначеної мети було поставлено ряд завдань: 1. Розкрити поняття та види комунікацій. 2. Визначити особливості розвитку комунікацій в організації. 3. Дослідити процес управління комунікаціями в організації. 4. Визначити механізм управління процесами комунікації в організації. 5. Окреслити шляхи удосконалення комунікацій в організації. Об'єктом дослідження є комунікаційні процеси в організації. Предметом дослідження виступають особливості, форми прояву та бар’єри комунікаційних процесів як сукупність різних типів інформаційного впливу на різні аудиторії. Для досягнення поставленої мети було обрано і використано сучасні методи дослідження: системно-структурний – для визначення сутності, структури і еволюції комунікацій, а також пріоритизації напрямів їх розвитку; компаративний – співставлення якісних показників реалізації комунікацій. Обрані завдання роботи обумовили її структуру (вступ, два розділи та 6 підрозділів, висновки, використані інформаційні джерела, додатки) та обсяги.