«Ефективність менеджменту» / на прикладі готельного закладу «Корона» (ID:471994)
Зміст
Зміст
Вступ – 3-4 ст.
Розділ 1:Теоретичні аспекти оцінки ефективності менеджменту підприємств – 5-16 ст.
1.1 Поняття і сутність менеджменту підприємства – 5-7 ст.
1.2 Підходи до оцінювання ефективності менеджменту – 7-14 ст.
1.3 Основні напрямки діяльності менеджера – 14-16 ст.
Розділ 2: Методичні підходи щодо оцінки ефективності менеджменту на підп-риємстві – 17-26 ст.
2.1 Наукові підходи до менеджменту – 17-19 ст.
2.2 Характеристика моделей менеджменту – 19-21 ст.
2.3 Етапи та реалізація ефективного менеджменту – 21-23 ст.
2.4 Сучасні технології менеджменту – 24- 26 ст.
Розділ 3:Аналітично-розрахункова частина на прикладі готельного закладу «Корона». Дослідження ефективності менеджменту на підприємстві – 27-35 ст.
3.1 Дослідження ефективності управлінської праці у готельному закладі «Ко-рона» - 27- 32 ст.
3.2 Оцінка ефективності систем менеджменту у готельному закладі «Корона» - 32-33
3.3 Напрямки підвищення ефективності управління праці у готельному закла-ді «Корона». 33- 35 ст.
Висновки – 36-37 ст.
Список використаної літератури – 38-39 ст.
Зразок роботи
ВСТУП
Один з найважливіших напрямків програми реформ у нашій країні - пе-ребудова систем управління підприємством. Особливе значення ця проблема набуває на рівні тих підприємств, місце яких у ринковій економіці повністю змінюється. Коли підприємство стає економічно самостійним об'єктом товар-но-грошових відносин, що повністю відповідає за результати своєї господар-ської діяльності, воно повинно сформувати систему управління (менеджмен-ту), яка б забезпечила йому високу ефективність роботи, конкурентоздатність та стійкість положення на ринку. В нових умовах з'являються нові функції, які раніше були не потрібні.
Актуальність. В ринковій економіці підприємство самостійно приймає рішення, розробляє стратегію свого розвитку, знаходить потрібні для їх реалі-зації засоби, наймає працівників, придбає обладнання та матеріали, вирішує багато структурних питань, в тому числі таких, як створення, злиття, ліквіда-ція, розподіл, реорганізація виробничої та перебудова організаційної структу-ри управління. Підприємства набувають рис самостійності, які характерні для умов ринкової економіки. Це вимагає значного розширення сфери управління, збільшення обсягу та ускладнення характеру робіт, що виконуються мене-джерами. Також зростає відповідальність за якість та своєчасність прийняття тих чи інших рішень. Науково-технічний прогрес перетворюється на потуж-ний засіб управлінських нововведень, направлених на створення умов для ефективної роботи. У зв'язку з цим, менеджмент на підприємстві, що працює у ринковому середовищі, ставить високі вимоги щодо професіоналізму управлінського персоналу, від якого залежить ефективність процесу управ-ління, а отже й ефективність діяльності всього підприємства.
Мета курсової роботи - дослідження ефективності системи менеджме-нту на готельному підприємстві.
Об'єктом курсової роботи є менеджмент, його ефективність у готелі «Корона».
Завдання курсової роботи:
Розкрити поняття, сутність ефективності менеджменту; показники еко-номічної ефективності менеджменту, та основні напрями діяльності ме-неджменту.
Розглянути підходи, методи, моделі і технології ефективності менедж-менту.
Провести дослідження, дати оцінку ефективності та напрями підвищен-ня ефективності управлінської праці у Готелі «Корона».
Інші роботи з даної категорії: