0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Візуальна пропаганда СРСР та Німеччини у період Другої світової війни (ID:472703)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Інше
Сторінок: 78
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 Використання плакатів в пропагандистських цілях під час Другої світової війни 1.1 Використання плакатів в агітаційних цілях 1.2 Образ ворога в плакатній пропаганді 2 Використання мультфільмів з метою пропаганди під час Другої світової війни 2.1 Використання мультфільмів в агітаційних цілях 2.2 Образ ворога в пропагандистских мультфільмах ВИСНОВОК СПИСОК ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ АГІТАЦІЙНІ ПЛАКАТИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Візуальна пропаганда часів Другої світової війни, що здійснювалася різними країнами-учасниками, її різновиди, прийоми, методи і цілі становлять чималий інтерес для сучасних вітчизняних і зарубіжних дослідників. Вже згадана мною тема має пряме відношення до архівознавства, а тим більше до людської психології, а значить й до історії взагалі. Візуальна пропаганда часів Другої світової війни, спрямована як на військовослужбовців, так і на цивільне населення її країн-учасниць, дозволяє краще пізнати історію повсякденного життя учасників тієї епохи, допомагає розкрити багато в чому спонукальні причини їхньої поведінки. Крім того, з огляду на всепроникаючий характер візуальної пропаганди, її вивчення дозволяє краще розглянути настрої самих різних верств суспільства, на які поширювався її вплив. Завдяки цьому можна точніше визначити мотиви рішень, прийнятих певною державою-учасником війни у зовнішній і у внутрішній політиці, а також реакцію суспільства тієї країни на ці рішення. Таким чином, вивчення візуальної пропаганди під час Другої світової війни дозволяє пізнати людину тієї епохи, а тим більше зануритися у візуальне ідеологічне протистояння тих часів. Ступінь вивченості теми. Для написання даної курсової роботи мною був використаний ряд наукових статей і різних п
Інші роботи з даної категорії: