0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Зовнішньоекономічні стратегiї підприємств (ID:842330)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 75
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та особливості стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства машинобудівної галузі 1.2. Види стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємства 1.3. Формування зовнішньоекономічної діяльності підприємства 1.4. Альтернативи розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ “Дафмі” 2.2. Оцінка стратегії зовнішньоекономічної діяльності ТОВ “ДАФМІ” РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.1. Рекомендації щодо розвитку зовнішньоекономічної діяльності ТОВ “ДАФМІ” 3.2. Обґрунтування вибору видів стратегій зовнішньоекономічної діяльності ТОВ “Дафмі" ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Реалізація інноваційної моделі розвитку України передбачає необхідність ефективного використання різноманітних форм інтеграції у світовий ринок вітчизняних машинобудівних підприємств. Накопичений людський капітал, науково-виробничий потенціал дають підстави стверджувати про доцільність і можливість експорту високотехнологічної промислової продукції, якою є продукція машинобудування. Заходи щодо стимулювання експорту та оптимізації імпортної діяльності об'єктивно спрямовані на зниження собівартості продукції, підвищення її якості та конкурентоспроможності. Необхідність активізації зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) машинобудівних підприємств в умовах кризи пояснюється також необхідністю залучення валютних ресурсів для погашення боргу за імпортом, частка якого у виробничій собівартості продукції є достатньо високою. Зовнішньоекономічна діяльність більшості машинобудівних підприємств має стихійний характер, не відзначається стабільністю та логічною організованістю, що значно послаблює їх конкурентні переваги на міжнародних ринках. Ключовим напрямком усунення вищезазначених негативів має стати формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності, яка дасть змогу машинобудівним підприємствам адекватно реагувати на коливання ринкової кон’юнктури та максимально використовувати наявні резерви, розширення власної ніші на ринку. ..
Інші роботи з даної категорії: