0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення мови художнього твору (ID:943989)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 33
Рік виконання: 2023
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ МОВИ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ……...5 1.1. Основні поняття мови художнього твору…………………………………...5 1.2. Стилістичні засоби та їх значення у художньому тексті……………………9 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОВИ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ.13 2.1. Основні методи дослідження мови художнього твору……………………13 2.2. Аналіз мови роману С. Жадана «Ворошиловоград» під час уроку української літератури в 11 класі…………….………………………………….21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сучасних уроках української літератури, важливою складовою аналізу літературного твору. Дослідження психологічних та педагогічних аспектів показують, що врахування цих факторів сприяє розвитку творчих здібностей студентів під час аналізу художніх текстів, які є проявом словесного мистецтва. Мова художнього твору виступає не лише як інструмент, за допомогою якого автор творить світ свого твору, але й як складний механізм, який сприймається та аналізується читачем. Сучасна літературна творчість постійно розвивається, виникають нові стилі та жанри. Вивчення мови художнього твору допомагає читачам та дослідникам розуміти, яким чином сучасні автори виражають свої ідеї та створюють художні образи. Це особливо актуально в контексті літературної критики та аналізу нових літературних творів. Дослідження художньої мови творів привернуло увагу видатних вітчизняних та закордонних дослідників, серед яких О.Потебня, П.Житецький, Л.Булаховський, І.Білодід, Г.Винокур, О.Білецький, М.Шанський, Є. В. Русанівський, С. Єрмоленко, Л. Мацько, М. Плющ, Л. Пустовіт, та багатьох інших. Щодо сучасних методик інтеграційного навчання в університетах, значний внесок у їх розробку внесли такі вчені, як А. Данилюк, С. Гончаренко та інші. Важливість інтегрованого підходу до навчання у контексті розвитку літературознавчих компетенцій студентів підкреслили дослідники, зокрема Л. Базиль, Г. Клочек, та інші. Тема комплексного вивчення мови літературних творів у вищих навчальних закладах, особливо на перетині літературознавства, лінгвістики та філософії, досі залишається недостатньо дослідженою. Вивчення мови художнього твору сприяє розвитку літературної грамотності у читачів. Воно розвиває навички аналізу, інтерпретації та критичного мислення, що є важливими вміннями у сучасному світі. Літературна грамотність допомагає краще розуміти та цінувати літературні твори. Зважаючи на аналіз методичних досліджень, досвід попередніх дослідників та власний педагогічний практикум, можна встановити, що питання вивчення мови в художніх творах залишається актуальним і нині. Мета дослідження - проаналізувати основні аспекти мови художнього твору. Предметом дослідження є мовні структури, стилістичні прийоми, семантика, метафори, символи, образи та інші мовні компоненти, які використовуються в літературних творах. Об'єктом дослідження є художні тексти різних жанрів та епох, а також мова, використовувана авторами у своїх творах. Основними завданнями такого дослідження є: 1) розглянути сновні поняття мови художнього твору; 2) визначити стилістичні засоби та їх значення у художньому тексті; 3) виконати аналіз мови роману С. Жадана «Ворошиловоград» під час уроку української літератури в 11 класі Методологічною основою дослідження є вчення про мову художнього твору, індивідуальний стиль, взаємозв'язок художньої мови та індивідуального стилю, методичні дослідження про особливості вивчення мови художніх творів на уроках української літератури в старших класах. Для розв’язання поставлених завдань застосовувалися такі методи дослідження: аналіз мовознавчої, психолого-педагогічної, літературознавчої та методичної літератури для вивчення стану теоретичної розробки проблеми, аналіз та узагальнення педагогічного досвіду для визначення теоретико-методичних засад дослідження; Структура роботи. Робота складаєтться із вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: