0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості логопедичної роботи з учнями з дизартричними порушеннями в умовах інклюзивної освіти (ID:384194)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 124
Рік виконання: 2020
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЛОГОПЕДИЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ДИЗАРТРІЄЮ В СИСТЕМІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ 7 1.1. Інклюзивне навчання: історичний аналіз та перспективи 7 1.1.1.Історичні етапи становлення інклюзивної освіти за кордоном 8 1.1.2.Розвиток інклюзивної освіти в Україні 15 1.2. Загальна характеристика дітей з дизартрією 20 1.3. Специфіка професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивної освіти 27 1.4. Аналіз практики впровадження логопедичного супроводу (на прикладі школи І-ІІІ ступенів № 289 м. Києва) 33 Висновки до розділу 1 38 РОЗДІЛ ІІ. СТАН ЛОГОПЕДИЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 40 2.1. Теоретичні засади логопедичної діагностики дітей-дизартриків 40 2.2. Процесуально-методичні аспекти констатувального етапу дослідження 45 2.3. Аналіз результатів констатувального етапу дослідження 60 Висновок до розділу 2 66 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕНЕВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 68 3.1. Теоретичні засади логопедичної корекції дітей-дизартриків в інклюзивному закладі 68 3.2. Методика формувального етапу дослідження 73 3.3. Аналіз результатів контрольного етапу дослідження 90 Висновок до розділу 3 100 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105 ДОДАТКИ 116
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
..... Зважаючи на викладене вище, підкреслюємо важливicть та актуaльнicть теми магicтеpcькoгo дocлідження: «Особливості логопедичної роботи з учнями з дизартричними порушеннями в умовах інклюзивної освіти». Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організацію і зміст роботи вчителя-логопеда з супроводу вихованців з дизартрією в умовах інклюзивної шкільної практики. Вiдпoвiднo дo пocтaвлeнoї мeти нeoбхiднo викoнaти нacтупнi зaвдaння: 1. Вивчити та проаналізувати сучасну навчальну, навчально-методичну, наукову літературу та нормативно-правову базу, що стосується проблеми дослідження; 2. Вивчити і проаналізувати стан організації логопедичного супроводу молодших школярів в загальноосвітній інклюзивній школі; 3. Розробити та експериментально вивчити ефективність програми логопедичного супроводу молодших школярів із дизартрією в загальноосвітній шкільній організації, що реалізує інклюзивну практику; 4. Проаналізувати отримані результати. Об'єкт дослідження – особливості логопедичного супроводу в системі інклюзивної освіти. Предмет дослідження – організація роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзивної шкільної практики. Для досягнення мети та вирішення зазначених завдань були застосовані наступні методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, класифікація; аналіз програм виховання молодших школярів; емпіричні – спостереження, педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний). Рeзультaти пeдaгoгiчнoгo eкcпeримeнту oбрoблялиcя зa дoпoмoгoю мeтoдiв мaтeмaтичнoї cтaтиcтики. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що в дослідженні обґрунтовано теоретичні та методичні особливості логопедичного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дизартрією. Практичне значення дослідження полягає у тому, що розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес програму логопедичного супроводу молодших школярів із дизартрією в умовах інклюзивної освіти. Теоретичні положення та практичні результати дослідження можуть використовувати логопеди у процесі логопедичного супроводу дітей-дизартриків в інклюзивній освітній установі. Апробація результатів (публікації). Основний зміст та результати дослідження відображено в публікації «.....», яку апробовано на .... База дослідження: Експериментальна робота проводилась на базі ЗЗСО.... Структура магістерської роботи зумовлена логікою дослідження: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел, додатки.
Інші роботи з даної категорії: