0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості мовленнєвої підготовки дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до шкільного навччання (ID:857563)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 38
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ МОВЛЕННЄВОЇ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ…………6 1.1. Поняття, завдання та основні прояви дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення…………………………………………………………6 1.2. Проблема навчання дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення…………………………………………………………………………...8 1.3. Формування фонетико-фонематичних процесів у дітей із порушенням мовлення………………………………………………………………………….11 ВИСНОВКИ ДО 1 РОЗДІЛУ……………………………………………………18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОВЛЕННЄВОЇ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ………………………………..19 2.1. Особливості фонетико-фонематичної системи мовлення дітей із ФФНМ………………………………………………………………………….19 2.2. Корекційно-педагогічна робота щодо подолання фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення у дітей………………………………26 ВИСНОВКИ ДО 2 РОЗДІЛУ……………………………………………………33 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...34 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………………...36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Поняття, завдання та основні прояви дітей із фонетико фонематичним недорозвитком мовлення Однією з найпоширеніших мовленнєвих вад у дітей дошкільного віку є фонетико-фонематичний недорозвиток (ФФНМ) - це порушення процесів формування вимовної системи рідної мови у дітей з різними мовними розладами унаслідок дефектів сприймання і вимови фонем. Ознакою фонематичного недорозвитку є незавершеність процесу формування звуків, які відрізняються дрібними артикуляційними чи акустичними ознаками. За дослідженнями різних авторів країн Європи та СНД порушення звуковимови спостерігається у 17–42% дітей дошкільного віку, причому існує стійка тенденція до збільшення цього показника. Так, за даними професора М. Ханемана (Майнський університет) за останні п’ять років ці показники зросли більше, ніж на 20% [10, c. 69]. Завданням спеціальних логопедичних груп для дітей з ФФНМ є: виправити існуючі мовленнєві розлади у дітей, що забезпечить їх подальше активне включення до будь-якого дитячого колективу, а також підготувати дітей до навчання в школі з всебічним та достатнім рівнем знань необхідних не тільки для навчання грамоти, а й для опанування всіма предметами в початковому класі.
Інші роботи з даної категорії: