0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація документообігу в бухгалтерії (ID:26256)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 67
Рік виконання: 2005
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Характеристика підприємства ВАТ «ДКХП» та його документообіг 1.1 Загальна характеристика Відкритого акціонерного товариства «Добропільський комбінат хлібопродуктів» (ВАТ «ДКХП») 1.2 Характеристика документообігу ВАТ «ДКХП» 1.3 Обробка вхідних документів 1.4 Обробка вихідних та внутрішніх документів 1.5 Реєстрація та контроль виконання документів Розділ 2. Організація документообігу бухгалтерії підприємства 2.1 Документація бухгалтерії та її призначення 2.2 Вимоги до змісту та оформлення документів бухгалтерії 2.3 Класифікація бухгалтерських документів 2.4 Порядок перевірки та обробки бухгалтерських документів 2.5 Облік товарно-матеріальних цінностей та облік розрахунків з постачальниками і покупцями Розділ 3. Організація електронного документообігу бухгалтерії підприємства 3.1 Електронний документообіг 3.2 Етапи розробки програм автоматизації бухгалтерського обліку 3.3 Огляд найбільш розповсюджених комп’ютерних систем для бухгалтерського обліку 3.4 Характеристика комп’ютерної системи для ведення бухгалтерського обліку «1С Підприємство» 3.5 Облік товарно-матеріальних цінностей. Облік розрахунків з постачальниками і покупцями засобами «1С Підприємство» 3.5.1 Організація розрахунку з постачальниками 3.5.2 Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей 3.5.3 Облік розрахунку з покупцями Висновки Список літератури Таким чином, у своїй дипломній роботі ми розглянули документообіг всього підприємства ВАТ «ДКХП». Більш детальніше ми зупинились на вивченні призначення, складу та основних елементів роботи бухгалтерії. В умовах переходу України до ринкової економіки, розвитку міжнародних господарських зв’язків зростає потреба усіх рівнів управління у своєчасній та достовірній інформації, яка забезпечує прийняття обґрунтованих рішень. У цій сфері зростає роль обліку, як складової частини економічної інформації. Зайняти лідируюче положення на ринку, підвищити ефективність роботи персоналу, створити оптимальну структуру керування – ось першочергові задачі керівника підприємства. У бухгалтерській і банківській діяльності це особливо важливо, так як це обумовлює широке застосування бухгалтерських пакетів і програм, завдяки впровадженню яких підвищується оперативність обробки даних і вірогідність ділової інформації, приймаються більш об'єктивні фінансові й управлінські рішення. В умовах відносної невизначеності в податковій сфері підприємство може сильно постраждати чи навіть потерпіти крах, і всього лише через недбалість у бухгалтерському обліку. Підприємства страждають також через незнання і відповідно невиконання останніх законів і розпоряджень (а вони приймаються суцільно і поруч). При веденні бухгалтерського обліку вручну можливі і найпростіші арифметичні помилки. Тому впровадження комп’ютерів на підприємство для ведення бухгалтерського обліку ми вважаємо необхідним. Розвиток та удосконалення програм для ведення бухгалтерського обліку не тільки прискорює роботу робітників бухгалтерії, а й спрощує її. Безумовно, комп'ютерна програма не замінить грамотного бухгалтера, але дозволить заощадити його час і сили за рахунок автоматизації рутинних операцій, знайти арифметичні помилки в обліку і звітності, оцінити поточне фінансове положення підприємства і його перспективи, саме чому ми вважаємо мою роботу дуже актуальною.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову