0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація та технологія роботи зі зверненнями громадян (ID:26260)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2005
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ і. Місце золотоніської адміністрації в системі Органів виконавчої влади 1.1. Органи виконавчої влади як різновид державних органів 1.2-Система органів виконавчої влади 1.3. Золотоніська адміністрація як представницький орган виконавчої влади місцевого самоврядування 1.4. Комітет Золотоніської адміністрації як виконавчий орган 1.5. Порядок документування і роботи з документами у Золотоніській держадміністрації Розділ ii. Організація та технологія роботи зі зверненнями громадян 2.1. Основні терміни та вимоги до звернень 2.1.1. Основні терміни, що вживаються 2.1.2. Вимоги до звернень 2.1.3. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення 2.1.4. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню 2.1.5. Заборона переслідування громадян за подання звернення і неприпустимість примушування їх до його подання 2.1.6. Заборона розголошення відомостей, що містяться у зверненнях 2.1.7. Звернення до об'єднань громадян 2.2. Порядок розгляду звернень громадян 2.2.1. Розгляд пропозицій (зауважень) громадян 2.2.2-Розгляд заяв (клопотань) 2.2.3. Розгляд скарг громадян 2.2.4. Термін подання скарги 2.2.5. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги 2.2.6. Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування і т. ін. 2.2.7 Термін розгляду звернень громадян 2.2.8. Безоплатність розгляду звернення 2.2.9. Особистий прийом громадян Розділ iii. Організація і ведення діловодства за зверненнями громадян 3.1. Загальні положення щодо постановки і ведення діловодства за зверненнями громадян в органах виконавчої влади 3.2. Форми реєстрації звернень громадян 3.3. Постановка на контроль звернень громадян та формування справ 3.4. Умови зберігання документів за зверненнями громадян Розділ iv. Аналіз системи діловодства за зверненнями громадян в золотоніській держадміністрації 4.1. Ведення діловодства за зверненнями громадян у Золотоніській держадміністрації 4.2. Пропозиції щодо вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян в Золотоніській держадміністрації Висновки Список літератури Золотоніська адміністрація є складовою частиною єдиної системи органів виконавчої влади. Вона вирішує питання районного значення в межах Конституції і законів України. Діяльність виконавчих органів регламентована рядом законів та нормативних актів. В ході дипломного дослідження нами вивчено: • структуру органів виконавчої влади і місцевого самоврядування; • організацію роботи Золотоніської держадміністрації, його окремих структурних підрозділів, а саме відділу організаційно-кадрової та контрольної роботи (колишнього загального відділу); • порядок розгляду звернень громадян, які звертаються до Золотоніської держадміністрації; • Організацію ведення діловодства за зверненнями громадян у Золотоніській держадміністрації; Проведено аналіз за такими напрямками: • Основних етапів роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування • Основних етапів роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян у Золотоніській держадміністрації; В результаті проведеного дослідження ми дійшли таких висновків: Стосовно організації діловодства в Золотоніській адміністрації слід зазначити, що робота адміністрації ведеться державною мовою. Організаційне, документаційне та інформаційне забезпечення діяльності Золотоніської адміністрації здійснює відділ організаційно-кадрової та контрольної роботи (колишній загальний відділ). Відповідно до покладених на нього завдань відділ організаційно-кадрової та контрольної роботи : • Здійснює ведення діловодства в Золотоніській державній адміністрації; • Забезпечує контроль за виконанням документів; • Систематично інформує керівництво адміністрації про хід виконання документів; • Розробляє інструкції з діловодства та номенклатури справ; • Організовує за дорученням керівництва підготовку проектів документів, забезпечує оформлення і випуск документів; • Організовує і забезпечує документаційне та організаційно-технічне обслуговування роботи колегіальних органів; • Організовує друкарське виготовлення, копіювання і тиражування документів; • Уніфікує системи документації та документів з урахуванням можливості їх машинної обробки, вживає заходів до скорочення кількості форм і видів документів; • Організовує та забезпечує виконання необхідної роботи по реєстрації та контролю за проходженням усних та письмових звернень громадян, інших документів, що надходять з вищестоящих організацій, підприємств та установ району; • Аналізує і вивчає роботу управлінь, відділів, служб виконкому по виконанню ними законів України, указів і розпоряджень Президента Розгляд звернень громадян ведеться згідно закону України "Про звернення громадян" та інструкції з діловодства. Дотримуються терміни розгляду звернень, надаються грунтовні відповіді, розглядаються всі звернення, без виключень, які надходять до Золотоніської держадміністрації. Відповідальність за виконання документів несуть посадові особи, на яких покладено контроль за виконанням або до компетенції яких входить вирішення завдань, що є в документах, а також безпосередні виконавці. Виходячи з аналізу об'єкту дослідження запропоновано ряд заходів щодо поліпшення та вдосконалення документаційної діяльності установи, а саме використання сучасних технологій для автоматизованого контролю обробки та виконання документів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову