0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Документальне забезпечення діяльності вищого навчального закладу освіти (ID:26277)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 89
Рік виконання: 2005
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1.1. Характеристика діяльності Шполянської філії СУЕМ та її організаційно-структурна схема 1.2. Особливості документообігу Шполянської філії СУЕМ 1.3. Складання номенклатури справ 1.4. Вимоги до формування документів та їх реквізитна схема РОЗДІЛ 2. Порядок ведення документів з особового складу 2.1. Накази з особового складу 2.2. Особові картки 2.3. Заяви 2.4. Характеристики 2.5. Особові справи 2.6. Трудові книжки РОЗДІЛ 3. Характеристика комп’ютерного забезпечення філії 3.1. Можливості застосування в діловодстві філії сучасних технологій та програмних засобів 3.2. Аналіз систем автоматизації діловодства в навчальних закладах 3.3. Коротка характеристика програмних засобів MS Word та MS Excel 3.4. Розробка шаблонів документів засобами MS Word. Розробка серії документів Висновки Література Отже, навчальний процес у Шполянській філії Східноєвропейського університету економіки і менеджменту проводиться у відповідності з наказом Міністерства освіти і науки України від 23.11.1993 року № 161 „Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України”, інших нормативних документах Міністерства і стандартів університету. Основою організації навчального процесу філії є ступеневий принцип здобуття освіти, що організується з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування гармонійно розвинутої особистості. Мета нашого дослідження полягала у вивченні ведення діловодства, можливості його автоматизації. Мета випускної роботи визначилась вирішенням основних завдань: – охарактеризували діяльність Шполянської філії Східноєвропейського університету економіки і менеджменту: її завдання, організаційна структура; – визначили документообіг філії; – вивчили процеси формування документів та вимоги до їх оформлення; – показали порядок ведення документів з особового складу; – проаналізували можливості застосування в діловодстві філії сучасних технологій, програмних засобів; – розробили рекомендації щодо вдосконалення ведення діловодства в філії, шаблонів довідки-виклику та довідки про навчання. Вищий навчальний заклад “Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (м. Черкаси)”, який створений в 1992 році в формі товариства з обмеженою відповідальністю на основі приватної форми власності, є правонаступником товариства з обмеженою відповідальністю “Черкаська академія менеджменту”, зареєстрованого в виконкомі Черкаської міської Ради, реєстраційний № 9425 від 02 липня 2002 року, рішення № 376 від 18 червня 2002 року Для досягнення якнайменших витрат праці і оперативності при роботі з документами необхідно ретельно продумати схему організації їх руху від моменту створення до моменту закінчення роботи з ними. Цей рух називається документообігом. Вхідна документація – це документація, яка надійшла в установу. Вхідні документи можуть поступати в організацію різними шляхами: поштою, з кур'єром, прибулим з іншої організації, від співробітників, що доставили кореспонденцію з інших місць, по електронній пошті і т.п. Дуже важливо, щоб документ, доставлений в організацію, був зареєстрований і оброблений. Внутрішній документ – це офіційний документ створений установою для внутрішнього користування, який не виходить за межі підготувавшій його установи. Вихідний документ - це офіційний документ, що відправляється з установи. Вихідні і внутрішні документи виготовляються в організації. Рух цих документів включає наступні етапи. Номенклатура складається з моменту реєстрації підприємства, затверджується керівником і уточнюється у міру розширення напрямів діяльності підприємства. На початку кожного року вводиться в дію номенклатура на новий діловодний рік. Постійні реквізити друкуються при виготовленні бланка, змінні фіксуються на бланку в процесі заповнення. Накази по особовому складу регламентують прийняття громадян на роботу, переміщення працівників на інші посади, звільнення, надання різних відпусток, заохочення, накладання стягнень і т. ін. Особова картка працівника є основним документом з обліку особового складу на підприємстві. Всі записи, зроблені в картці, мають бути документально підтверджені. Заява — це письмове офіційне повідомлення, твердження або прохання. Заяви бувають прості й умотивовані. Характеристика — це документ, в якому дається оцінка ділових і моральних якостей особи - працівника (студента, практиканта). Особова справа – це сукупність документів, що містять докладні відомості про працівника, студента. На кожного працівника філії формують особову справу. Трудова книжка - це документ установленого зразка, в якому записано відомості про стаж роботи, нагороди, заохочення кожного працівника Отже, це основний документ, що підтверджує трудову діяльність особи. Тому трудовим книжкам, зокрема точному заповненню їх, приділяють особливу увагу. Механізація і автоматизація впроваджується на всіх етапах діловодного процесу: підготовка документів, їх копіювання, оперативне зберігання і транспортування, контроль за виконанням тощо. Автоматизація традиційного, паперового документообігу є проміжним рішенням, яке використовується для підвищення ефективності роботи органу державної влади або місцевого самоврядування. Перелік додатків Організаційно-структурна схема Шполянської філії Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Схема документообігу вихідних документів Шполянської філії СУЕМ Схема документообігу вхідних документів Шполянської філії СУЕМ Форма журналу реєстрації вхідних документів Форма журналу реєстрації вихідних та внутрішніх документів РІШЕННЯ приймальної комісії Шполянської філії Східноєвропейського університету економіки і менеджменту від 03 липня 2004 року. РОЗПОРЯДЖЕННЯ Про проведення інвентаризації по Шполянській філії СУЕМ за 2004 рік. НАКАЗ Про затвердження Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову