0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні типи та види документів, їх аналіз (ID:27029)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 46
Рік виконання: 2002
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Основні типи та види документів, їх аналіз 1.1. “Поняття документ” 1.1.1. Правила оформлення документів 1.2. Система розпорядчої документації 1.2.1. Призначення і склад 1.2.2. Процедура видання 1.2.2.1. Формування наказів 1.3. Інформаційні документи і документи колегіальних органів 1.3.1. Службові листи 1.3.2. Протоколи 1.3.3. Договори з господарської діяльності 1.3.4. Претензійні листи 1.4. Документи по особовому складу 1.5. Формування особових справ Розділ 2. Класифікація документів 2.1. Загальні поняття та ознаки класифікації документів 2.2. Ознаки класифікації • За способом фіксації інформації • За змістом • За назвою • За видами • За складністю • За місцем складання • За терміном виконання • За походженням • За гласністю • За юридичною силою • За стадіями виготовлення • За терміном зберігання • За галузями створення • За таємністю • За формою Розділ 3. Номенклатура справ, як основний вид класифікатора документів 3.1. Поняття про номенклатуру справ, її види та призначення 3.2. Методика складання номенклатури справ 3.3. Розробка номенклатури справ відділу Висновок Використана література Проаналізувавши документацію та її класифікацію на базі Смілянського Будівельного управління №4 було виявлено, що основними видами документації підприємства є: організаційні, розпорядчі, інформаційні, фінансові документи; документи колегіальних органів та документи по особовому складу. Також проаналізовано ці документи з точки зору дотримання вимог до ГОСТу-6.38.-90 і виявлено, що, напривеликий жаль дане підприємство не дотримується всіх вимог державного стандарту при складанні різного виду документації. Здійснивши класифікацію документів підприємства за основними класифікаційними ознаками встановлено, що на її підставі складається дуже погана номенклатура справ, яка забирає потім багато часу, щоб знайти потрібний документ. Тому було розроблено в дослідженні власну номенклатуру справ, бо це повинен бути систематизований перелік назв спав, до яких входять документи, подібні за змістом і належністю, із зазначенням терміну їх зберігання.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову