0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Техніко-економічні показники розширення асортименту продукції (ID:11039)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 130
Рік виконання: 2011
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ 1.1 Необхідність створення нових видів продукції з урахуванням вимог ринку 1.2 Процес прийняття рішень щодо впровадження нової продукції на основі аналізу техніко-економічних показників 1.3 Методичні основи обґрунтування доцільності розширення продуктового асортименту 2 ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ОЛЕКСАНДРІВСЬК-ПРОМ» 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2 SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища 2.3 Дослідження асортиментної політики 3 РОЗРОБКА ТА ОБГРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ 3.1 Обґрунтування ідеї та основних положень проекту 3.2 Бізнес-план проекту і його реалізація 3.3 Розрахунок економічного ефекту від випуску нової продукції ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову