0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

“Аналіз та планування прибутку підприємства” (ID:119801)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 58
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Соціально-економічна сутність категорії “прибуток ” та фактори, що впливають на його формування 2. Класифікація прибутку підприємства в процесі його управління 3. Аналіз показників прибутку підприємства на прикладі ПАТ “Київська кондитерська фабрика “ROSHEN” 4. Прогнозування і планування прибутку підприємства на прикладі ПАТ “Київська кондитерська фабрика “ROSHEN” 5. Шляхи збільшення прибутку і підвищення рентабельності ПАТ “Київська кондитерська фабрика “ROSHEN” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
З проведеного дослідження можна зробити висновок, що трактування соціально-економічної сутності прибутку зазнавало змін з розвитком економічної науки. Досі не існує одностайної думки вчених щодо характеристики цього поняття. Проте, безсумнівно, прибуток підприємства є найважливішим показником фінансового стану підприємства, суму якого математично можна визначити шляхом віднімання витрат підприємства від його доходів. Роль прибутку проявляється через виконання ним трьох функцій: оціночної, розподільчої, стимулюючої. У процесі формування прибутку на його розмір впливають низка факторів зовнішнього (соціально-економічні умови, ціни на виробничі ресурси, рівень розвитку зовнішньоекономічних зв’язків, транспортні й природні умови) й внутрішнього середовища. Фактори внутрішнього середовища у свою чергу поділяються на основні (обсяги діяльності підприємства й реалізації продукції, собівартість продукції, ціна продукції, структура виробництва й реалізації продукції) й неосновні (фактори, пов’язані з порушенням господарської дисципліни, такі як цінові порушення, порушення умов праці й вимог до якості продукції, інші порушення, що ведуть до штрафів і економічним санкціям). Найважливішими з них є внутрішні основні фактори, так як вони піддаються регулюванню з боку підприємства, а значить вимагають постійного аналізу й контролю. Важливим є те, що для ефективного функціонування підприємство повинно безперервно здійснювати процес управління прибутком, який розподіляється на дві важливі підсистеми: управління формуванням прибутку та управління розподілом прибутку. В процесі управління прибутком використовуються різні класифікаційні підходи прибутку підприємства. Так, в залежності від виду діяльності поділяється на прибуток від звичайної діяльності (операційної, фінансової, інвестиційної) та прибуток від надзвичайної діяльності. Залежно від методики оцінки визначають номінальний та реальний прибутки. Від мети визначення прибуток є бухгалтерський, прибуток як об’єкт оподаткування та економічний прибуток. За розмірами виділяють прибуток можливий, необхідний, мінімальний і максимальний. За періодом формування виділяють базовий, плановий та фактичний. За характером використання прибуток підприємства поділяють на розподілений і капіталізований. Відповідно до порядку формування розрізняють валовий (маржинальний) прибуток, прибуток з продажу, а також чистий прибуток. Необхідним елементом процесу управління прибутку й запорукою прибуткового функціонування є аналіз показників прибутку. У даній курсовій роботі було проведено аналіз показників прибутку й рентабельності ПАТ “Київська кондитерська фабрика “ROSHEN” за трьома етапами: загальний аналіз динаміки й структури, факторний аналіз показників прибутку від операційної діяльності, загальний та факторний аналіз рентабельності. У підсумок проведеної роботи було зроблено такі висновки: - підприємству був притаманний звужений тип відтворення, про що свідчить зниження доходу від реалізації; - приріст собівартості продукції більший за приріст обсягів реалізації; відсутність чіткої тенденції до зниження або зростання валового прибутку, що зумовлено непропорційністю зростання обсягів реалізації та собівартості реалізованих товарів за аналізований період; - у структурі прибутку ключовим є прибуток від операційної діяльності, зокрема від реалізації продукції; - на формування кінцевого фінансового результату найбільший вплив мають рівень адміністративних витрат і валовий прибуток; - валовий прибуток підприємства від реалізації продукції зменшували зміни цін на продукцію, а також зміни обсягу її реалізації; - загальна рентабельність підприємства спочатку спала, а потім підвищилася; - підприємство може покращити рентабельність використання активів шляхом підвищення рентабельності реалізації продукції й підвищення оборотності активів; - економічна та фінансова рентабельність в аналізований період мала тенденцію до спаду, а рентабельність реалізації продукції – до зростання. Не менш важливим для підприємства є процеси прогнозування й планування прибутку. У даній курсовій роботі при розрахунку прогнозованих і планових показників прибутку були використані методи середньої арифметичної й екстраполяції динамічних рядів. Загалом прогноз показав позитивну тенденцію на плановий рік, про що свідчить зростання низки прогнозованих показників прибутку й рентабельності, таких як валовий та чистий прибуток від реалізації продукції, операційні доходи, прибуток від операційної діяльності, чистий прибуток підприємства, валова й чиста рентабельність реалізації продукції, рентабельність операційної діяльності. На основі розрахованих показників прибутковості й рентабельності ПАТ “Київська кондитерська фабрика “ROSHEN”, дослідження їх динаміки за аналізований період було розроблено систему рекомендацій щодо шляхів збільшення прибутку підприємства, покращення його фінансового стану, найважливішими з яких є: - зменшення витрат на виробництво продукції, що відповідно знизить собівартість продукції, наприклад, пошук більш дешевих поставок сировини і матеріалів чи удосконалення технологій; - проведення більш ефективної збутової діяльності для зменшення витрат на збут; - покращення процесу управління й налагодження адміністративної діяльності для зниження рівня адміністративних витрат; - грамотна побудова договірних відносин з постачальниками та покупцями; оптимізація цінової політики й нарощення обсягів реалізації; підвищення якості продукції, розширення асортименту; - здійснення правильної й грамотної інвестиційної та фінансової діяльності; - підвищення рентабельності та оборотності використовуваних активів; - нарощення власного капіталу та збільшення коштів на поточному рахунку; - раціональне використання отриманого прибутку. Отже, використовуючи наявний потенціал з максимальною віддачею, грамотно здійснюючи процеси управління прибутком та загалом підприємством, ПАТ “Київська кондитерська фабрика “ROSHEN” може покращити свій фінансовий результат, шляхом нарощення прибутку. У свою чергу збільшення прибутків є запорукою фінансової стійкості, стабільності в майбутньому, що в умовах української економіки є життєво-необхідним для компанії. Окрім того, надвисокі прибутки дадуть змогу компанії “ROSHEN”, відомій не тільки в нашій країні, використовувати більше коштів на вдосконалення продукції відповідно до європейський стандартів і просування її на території країн Західної Європи, що важливо не тільки для самого підприємства, а для національної економіки України в цілому. Перелік графічного матеріалу. У тексті: Рис. 1. Етапи аналізу показників прибутку Табл. 1. Розрахунок впливу факторів на прибуток від операційної діяльності Табл. 2. Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції Табл. 3. Факторний аналіз рентабельності реалізованої продукції Табл. 4. Показники рентабельності за інтегральним аналізом “Модель Дюпона” У додатках: Табл. 1. Підходи до визначення сутності прибутку Рис. 1. Функції прибутку підприємства Рис. 2. Фактори впливу на величину прибутку підприємства Рис. 3. Класифікація прибутку підприємства Рис. 4. Формування прибутку підприємства по видах діяльності Рис. 5. Алгоритм формування показників прибутку підприємства Табл. 2. Звіт про фінансові результати Табл. 3. Аналіз показників прибутку Рис. 6. Динаміка прибутку Табл. 4. Структура прибутку Табл. 5. Дані про реалізацію продукції Табл. 6. Вартість та собівартість реалізованої продукції Табл. 7. Показники рентабельності підприємства Табл. 8. Прогнозування показників прибутку за допомогою середньої арифметичної