0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ. Місце проходження практики: ТЗОВ „Еко - Сфера” (ID:179819)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 52
Рік виконання: 2017
Вартість: 365
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ «ЕКО-СФЕРА» РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТЗОВ «ЕКО-СФЕРА» 2.1. Оцінка маркетингової діяльності підприємства 2.2. Аналіз маркетингових комунікацій підприємства 2.3. Кадрове забезпечення діяльності підприємства 2.4. Оцінка фінансово-економічних показників діяльності підприємства РОЗДІЛ 3 ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 3.1. Сегментація ринку: критерії, порівняльна оцінка привабливості, визначення основних споживчих груп компанії 3.2. Створення і позиціювання бренду компанії 3.3. Управління та захист бренду компанії ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ (звітність)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2. Аналіз маркетингових комунікацій підприємства На підприємстві ТзОВ «Еко-Сфера», у відділі збуту, працює ряд працівників, що займаються питаннями комунікаційної політики товариства. Маркетингові комунікації спрямовані на інформування, переконання та нагадування споживачам про ТзОВ «Еко-Сфера». Тут стимулюється збут товару, створюється і забезпечується імідж товариства в очах громадськості. Метою маркетингових комунікацій є формування попиту та стимулювання збуту. Система маркетингових комунікацій ТзОВ «Еко-Сфера» складається з трьох рівнів: реклама; public relations; стимулювання збуту. Найбільш питому вагу в системі маркетингових комунікацій займає реклама – 46%, далі іде стимулювання збуту – 38%, і завершує цей список public relations – 16% (рис.2.9). Зобразимо круговою діаграмою питому вагу кожного із рівнів системи маркетингових комунікацій.