Аналіз діяльності підприємства (ID:190287)
Зміст
ЗМІСТ
Стор.
Вступ 3
1. Комплексний аналіз діяльності торговельного підприємства, його
особливості та призначення 5
2.Методика комплексного аналізу діяльності підприємства 11
3.Організаційно – економічна характеристика філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” 18
4.Комплексний аналіз діяльності філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” за 2013 – 2015 рр. 26
5.Шляхи покращення аналітичної роботи на філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” 46
Висновки та пропозиції 49
Список використаної літератури 51
Додатки 54
Зразок роботи
ВСТУП
Перехід до ринкової економіки потребує від підприємства змін у торговельній діяльності, щоб витримати конкуренцію на ринку на основі впровадження досягнень науково-технічного прогресу, ефективних форм господарювання і управління торговельним процесом і т.п. Важлива роль у реалізації цієї задачі приділяється комплексному аналізу господарської діяльності торговельних підприємств. З його допомогою виробляються стратегія і тактика розвитку підприємства, обгрунтовуються плани й управлінські рішення, здійснюється контроль за їхнім виконанням, виявляються резерви підвищення ефективності торговвельної діяльності, оцінюються результати діяльності підприємства, його підрозділів і робітників.
Під аналізом розуміється засіб пізнання предметів і явищ навколишнього середовища, заснований на розчленовуванні цілого на складові частини і вивчення їх у всьому різноманітті зв'язків і залежностей.
Актуальність теми: функціонування підприємства в нових умовах висуває на перший план вирішення ряду проблем, що по’язані з вибором і закріпленням певної частини ринку (ринкової ніші), формування конкурентного статусу підприємства і підтримкою його в умовах загострення конкурентної боротьби. Ефективність підприємницької діяльності торговельного підприємства певною мірою визначається станом та кон’юнктурою ринків, на яких працює або з якими взаємодіє підприємство. Це обумовлює необхідність проведення комплексного аналізу діяльності торговельного підприємства. Іншими словами це дасть можливість проаналізувати і визначити конкурентне становище торговельного підприємства на ринку та встановити майбутні напрямки господарської діяльності.
Об’єктом дослідження виступає торговельна діяльність ТзОВ ТВК № 7 “Львівхолод” у м.Перемишляни Львівської області.
Мета дослідження: виявлення позитивних і негативних сторін в діяльності торговельного підприємста для забезпечення ефективної і стабільної роботи в майбутньому.
Зміст аналізу випливає з функцій. Перша функція - вивчення характеру дії економічних законів, встановлення закономірностей і тенденцій економічних явищ і процесів у конкретних умовах підприємства. Друга функція аналізу - контроль за виконанням планів і управлінських рішень, за економічним використанням ресурсів. Третя і основна функція аналізу - пошук резервів підвищення ефективності торговельної діяльності на основі вивчення передового досвіду і досягнень науки і практики. Четверта функція аналізу - оцінка результатів діяльності підприємства по виконанню планів, досягнутому рівню розвитку економіки, використанню наявних можливостей. І накінець п’ята - розробка заходів по використанню виявлених резервів у процесі господарської діяльності.
В курсовій роботі дано характеристику:
- по-перше, економічній сутності аналізу діяльності філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод”
- по-друге, основним видам аналізу діяльності філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод”
- по-третє, фінансовому стану філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” в м.Перемишляни Львівської області і шляхи підвищення ефективності діяльності фірми за допомогою комплексного аналізу діяльності торговельного підприємства.
Інші роботи з даної категорії: