0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Упрaвлiння кoнфлiктaми в трудoвoму кoлективi (ID:247781)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 90
Рік виконання: 2018
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМICТ РOЗДIЛ 1. ТЕOРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРAВЛIННЯ КОНФЛІКТАМИ В ТРУДOВOМУ КOЛЕКТИВІ 8 1.1. Пoняття «кoнфлiкт», йoгo ocнoвнi джерелa тa причини виникнення 8 1.2. Розвиток конфлікту в трудовому колективі та технології управління ним. 15 1.3. Методичні підходи до оцінки управління конфліктами в трудовому колективі 21 РOЗДIЛ 2. AНAЛIЗ УПРAВЛIННЯ КOНФЛIКТАМИ У ПрAТ «ТЕРНOПIЛЬCЬКИЙ МOЛOКOЗAВOД» 26 2.1. Організаційно-економічна хaрaктериcтикa ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» 26 2.2. Aнaлiз якісного складу та плинності кадрів у ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» 39 2.3. Діагностика управління конфліктами у ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» 43 РOЗДIЛ 3. ШЛЯХИ УДOCКOНAЛЕННЯ УПРAВЛIННЯ КОНФЛІКТАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 3.1. Розробка напрямків прoфiлaктики тa пoдoлaння конфліктів у ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» 54 3.2. Формування стратегії вирішення управлінських конфліктів 59 3.3. Регулювання та запобігання виникнення конфліктів у ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» 69 Для вирішення конфлікту керівник ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» повинен: 70 ВИCНOВКИ 76 CПИCOК ВИКOРИCТAНИХ ДЖЕРЕЛ 79 ДOДAТКИ 83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.3. Діагностика управління конфліктами у ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» Проаналізуємо стан соціально-психологічного клімату у колективі ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» та визначення його впливу на процес управління всією організацією за допомгою складання соціометричної матриці. Перший етап — це складання списку учасників опитування колективу (табл. 2.12). Таблиця 2.12 Лист учасників опитування Джерелo: сформовано на основі даних дослідження Колектив ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» представлений групою, яка складається з 7 осіб: зам. голови правління, директор з виробництва, головний технолог, головний бухгалтер, спеціаліст «Комерційної служби», спеціаліст «Виробничої служби» та спеціаліст «Служби безпечності та якості». Кожній особі присвоєний порядковий номер, відповідно до якого буде проводитись оцінювання. На другому етапі працівниками було заповнено соціометричні картки із зазначенням їх відношення до інших колег. Де було виявлено, з ким би певна особа хотіла працювати в одному кабінеті. У додатку А.2 представлено заповнені карточки опитуваних працівників ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд». На третьому етапі складаємо зведену таблицю результатів оцінювання працівників (табл. 2.13). Четвертий етап. На основі отриманих результатів стосовно соціально-психологічного клімату учасників опитування, визначаємо категорії учасників: «зірка» — № 1, № 3 та № 7 — ці особи мають найвищий статус у аналізованій групі; «той, кому віддали перевагу» — № 2, № 5; «середні» — № 4 та № 6. Відсутність категорій «ізольовані» та «відчужені» є позитивним моментом в аналізі соціально-психологічного клімату колективу. Таблиця 2.13 Групова соціометрична матриця результатів оцінювання працівників № Хто вибирає Кого обирають серед членів групи Кількість відданих виборів Джерелo: розраховано на основі даних дослідження П’ятий етап. Виходячи зі згрупованих даних побудуємо загальну соціограму групових відносин, яка працівників ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» буде виглядати таким чином (рис. 2.4). Виходячи з побудованої соціограми, можемо рекомендувати покращити соціологічний клімат працівників ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд», оскільки наявна висока кількість негативних виборів, хоча в більшості випадків і невзаємних. Проте, в цілому, така заплутана соціограма має наявно показувати керівникові, що соціально-психологічний клімат в аналізованій групі є нестабільним, незадовільним. Працівники неоднозначно відносяться один до одного у колективі, немає згуртованості та єдності поглядів. У такому випадку, керівництву необхідно проводити певні корпоративні заходи — групові тренінги, коучинги, бізнес-ігри, командні ігри, тімбілдінги — для зміцнення соціально-психологічного клімату. Рис. 2 4. Загальна соціограма групових відносин Джерелo: сформовано на основі даних дослідження У разі, якщо дані заходи не зможуть змінити ситуацію у колективі (або з часом вона погіршиться), для підвищення продуктивності праці та згуртованості групи необхідно передивитися склад колективу, внести зміни шляхом залучення нових кадрів, переведення на інші посади або у інші підрозділи підприємства. На основі отриманих виборів визначаємо ступінь згуртованості групи (табл. 2.14). Дані табл. 2.14 свідчать, що в цілому працівники ПрAТ «Тернoпiльcький мoлoкoзaвoд» характеризується середнім ступенем згуртованості (19% складають нейтральні вибори і тільки 48% позитивних виборів, в той час як негативних виборів — 33%). Це підтверджує зроблений раніше висновок про необхідність підвищення рівня соціально-психологічного клімату в аналізованому колективі. Таблиця 2.14 Загальний ступінь згуртованості Всього отримано виборів по групі у тому числі позитивних негативних нейтральних шт. % шт. % шт. % шт. % 42 100 20 47,62 14 33,33 8 19,05 Джерелo: розраховано на основі даних дослідження Для надання більш ґрунтовних висновків та створення бази для прийняття певного управлінського рішення стосовно подальшої діяльності досліджуваного колективу розрахуємо ряд соціометричних показників: 1. Індекс психологічної взаємності групи (Івз) надає інтегральну характеристику психологічної взаємності в групі (характеризує внутрішню емоційну атмосферу колективу): Івз = ∑Rвз / 0,5*N(N -1), (2.1) де Rвз — кількість взаємопозитивних виборів у групі; N — кількість членів групи, що брали участь в опитуванні. Чим більше позитивних виборів у групі — тим вище цей індекс. Чим ближче індекс до 1 — тим вища згуртованість групи. Для досліджуваного колективу даний показник розраховується таким чином: Івз = 3 / 0,5*7(7 -1) = 0,14. 2. Індекс інтеграції (Іі) характеризує здатність групи зберігати свою структуру: Іі = 1/ Nн, (2.2)