0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування асортиментної політики підприємства (ID:256727)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 87
Рік виконання: 2018
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ Розділ 1. Теоретичні основи розробки асортиментної політики підприємства 1.1. Характеристика сутності та особливості формування товарної асортиментної політики підприємства 1.2. Сутність і методологічні засади обґрунтування та реалізації асориментної політики підприємства 1.3. Методичні засади оцінки ефективності асортиментної політики підприємства Розділ 2. Дослідження асортиментної політики ПАТ «Лантманнен Акса» 2.1. Аналіз обсягу, динаміки та структури товарного асортименту ПАТ «Лантманнен Акса» 2.2. Оцінка ефективності асортиментної політики ПАТ «Лантманнен Акса» 2.3. Систематизація та кількісна оцінка факторів, які визначають ефективність асортиментної політики ПАТ «Лантманнен Акса» Розділ 3. Напрями покращення розробки асортиментної політики ПАТ «Лантманнен Акса» 3.1. Визначення напрямів формування асортиментної політики ПАТ «Лантманнен Акса» 3.2. Покращення ефективності закупівельної діяльності ПАТ «Лантманнен Акса» Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову