0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка підприємницького потенціалу підприємства (ID:26364)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 113
Рік виконання: 2008
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретико-методологічні аспекти формування підприємницького потенціалу фірми 1.1 Сутність потенціалу фірми, його характеристика 1.2 Фактори, що впливають на потенціал фірми 1.3 Методи оцінки підприємницького потенціалу 1.4 Оцінка управління потенціалом підприємства Розділ 2 аналіз формування та використання підприємницького потенціалу пп „лідер” 2.1 Організаційно-економічна характеристика ПП „Лідер” 2.2 Аналіз показників фінансово-господарської діяльності ПП «Лідер» 2.3 Аналіз підприємницького потенціалу ПП «Лідер» Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності використання підприємницького потенціалу пп „лідер” 3.1 Пропозиції щодо збільшення ефективності підприємницького потенціалу 3.2 Аналіз ефективності впроваджених заходів та оцінка підприємницького потенціалу ПП «Лідер» після їх здійснення Висновки Список використаної літератури Додатки В умовах ринкової економіки велике практичне значення надається системі аналізу, коли потрібно приймати управлінські рішення, оцінюючи можливі ситуації та роблячи вибір із декількох альтернативних варіантів. Економічний аналіз формування та використання підприємницького потенціалу треба розглядати як систему, де об’єктом аналізу є: постачальницька, виробнича, діяльність по збуту, фінансова та інші види діяльності, що відображені в системі економічної інформації. Все більш очевидним стає те, що головною рисою нових систем внутрішнього управління фірмою повинна бути орієнтація на довгострокову перспективу. Це насамперед відноситься до постійного оновлення асортименту продукції, що виготовляється та послуг, що надаються, безперервній розробці та швидкому опануванню нових зразків продукції та одночасному нарощенню продуктивності праці, підвищенню гнучкості виробництва, ефективності, зниженню всіх видів витрат, Об’єктом аналізу дипломної роботи була фірма «Лідер». Це підприємство з приватною формою власності. Асортимент ПП «Лідер» складається приблизно з 1500 найменувань, це: - труби для гарячого та холодного водопостачання різного діаметру (16мм-315мм); - каналізаційні труби; - труби для газопостачання різного діаметру (16мм-225мм); - аксесуари, фасонні вироби, фітінги. Динаміка виробничого процесу на протязі 2005 – 2007р.р. наступне: у 2006 році проти 2005року значний приріст виробництва майже у двічі (175%), а ось у 2007 році виробництво скоротилося ледь не у три рази проти 2006року (35.5%), і на 38% порівняно з 2005 роком. Розглянувши відносні показники фінансової стійкості встановлено, що коефіцієнт фінансової незалежності становить менше 0,2 при мінімальному критичному значенні 0,5; коефіцієнт фінансової залежності перевищує відмітку 0,8 при критичному значенні 0,5; коефіцієнт фінансового ризику є дуже нестабільним і у 2,63 рази перевищує допустимі значення; коефіцієнт маневрування власним капіталом є від‘ємним, бо у ПП «Лідер» власного капіталу недостатньо; коефіцієнт нагромадження амортизації має тенденцію до зростання і свідчить про зменшення фінансового ризику не покриття капіталу, вкладеному у необоротні активи; коефіцієнт мобільності оборотних активів також є дуже нестабільним і має спади та підйоми. На кінець 2007р. він значно підвищився; коефіцієнт забезпеченості запасів власними коштами має від‘ємне значення. В роботі проаналізовано підприємницький потенціал ПП «Лідер». Встановлено, що на ПП «Лідер» в 2005р. та 2006р. спостерігається найнижчий рівень усіх складових підприємницького потенціалу. В 2006р. виробничо-технологічний потенціал займає середнє значення серед досліджуваної сукупності підприємств, але трудовий та економічний потенціал залишаються на останньому місці. В 2007р. знову відбулось зниження виробничо-технологічного потенціалу до останнього місця. Трудовий потенціал ПП «Лідер» в 2007р. має середнє значення, а економічний потенціал характеризується найвищим рівнем. В цілому підприємницький потенціал ПП «Лідер» відносно найбільших конкурентів в 2005р. займає середній рівень, в 2006р. відбулось його зниження до найнижчого рівня, а в 2007р. – зростання. Оцінка підприємницького потенціалу ПП «Лідер» дозволив скласти реальну картину про його становище на ринку. З метою підвищення рівня використання потенціалу підприємства запропоновано проект впровадження пункту роздрібної торгівлі створюється для розширення ринку збуту продукції. Це призведе до збільшення прибутку та збільшення оборотності капіталу. Впровадження цього проекту, звичайно ж не вирішує існуючих фінансових проблем, але дозволить скоротити термін реалізації товару та прискорити розрахунки з кредиторами. Проект включає наступні пункти: - сегментація ринку; - розрахунки витрат на його впровадження; розрахунок очікуваного прибутку; - висновки про ефективність проекту та можливість його використання. - оцінка підприємницького потенціалу після впровадження пропозицій. Запропоновано дві можливі форми організації роздрібної торгівлі для ПП «Лідер»: фірмовий магазин та відділ в спеціалізованих магазинах або супермаркетах. Основною відмінністю організації торгового відділу є менші фінансові витрати придбання та ремонт приміщення, придбання обладнання та оргтехніки, що дозволяє не брати банківський кредит, а покрити всі витрати за рахунок чистого прибутку. Враховуючи те що відношення прибутку до постійних витрат від роботи відділу та магазину приблизно однакове, значну суму необхідних інвестицій та те, що товар ще не досить відомий на ринку рекомендовано віддати перевагу саме організації торгового відділу. Згідно з розрахунками надходження від реалізації товару з часом зростатимуть і згодом повністю перекриють витрати на збут. Тоді підприємство зможе отримувати прибуток. За 8 місяців роботу без збитку прибуток складатиме 4592 грн. Враховуючи витрати на проведення маркетингових досліджень, виготовлення стендів, погашення збитку роботи відділу, чистий прибуток за першій рік роботи складатиме: 4592-500-500-180=3412 грн. Протягом наступного року планується зростання обсягів продажу із середньомісячним прибутком 825 грн. Тоді чистий прибуток за рік складатиме: 825*12=9900 грн. Отже, згідно розрахунків організація торгового відділу для ПП «Лідер» є ефективною. Проаналізовано як вплине реалізація даного проекту на рівень підприємницького потенціалу ПП «Лідер». Так, згідно розрахунків в цілому на підприємстві «Лідер» відбувається підвищення підприємницького потенціалу на 8,33 % з 7,2 до 7,8. Дана зміна відбулась у значній мірі за рахунок зростання економічного потенціалу, внаслідок збільшення чистого прибутку. При цьому відбувається зниження виробничо-технологічного та трудового потенціалу, але це пов’язано з тим, що проектом не передбачалось введення в дію нових основних засобів, а лише збільшення персоналу підприємства на дві особи. Перелік графічного матеріалу Рис. 1.1 Квадрат потенціалу підприємства Таблиця 2.1 Динаміка валюти балансу ПП «Лідер» Таблиця 2.2 Характеристика зміни обсягу, структури та динаміки активів приватного підприємства «Лідер» з 2005 по 2006 роки Таблиця 2.3 Характеристика зміни обсягу, структури та динаміки активів приватного підприємства «Лідер» з 2005 по 2007 роки Таблиця 2.4 Аналіз джерел фінансування активів ПП «Лідер» з 2005 по 2006 роки Таблиця 2.5 Аналіз джерел фінансування активів ПП «Лідер» з 2005 по 2007 роки Таблиця 2.6 Зведена таблиця показників ефективності використання активів та пасивів приватного підприємства « Лідер » з 2005 по 2007 роки Таблиця 2.7 Основні відносні показники фінансової стійкості ПП «Лідер» за 2005-2007 рр. Таблиця 2.8 Динаміка отримання прибутку ПП «Лідер» (2005-2007 рр.) Таблиця 2.9 Характеристика показників ефективності діяльності ПП «Лідер» у 2006-2007 р.р. Таблиця 2.10 Аналіз обсягів виробництва ПП «Лідер» Таблиця 2.11 Зміна чисельності персоналу і його структури по ПП «Лідер» в 2005-2007рр. Таблиця 2.12 Розрахунок показників виробничо-технологічного потенціалу Рис. 2.1 Динаміка виробничо-технологічного потенціалу Таблиця 2.13 Розрахунок складових трудового потенціалу Рис. 2.2 Динаміка виробничо-технологічного потенціалу Таблиця 2.14 Розрахунок економічного потенціалу підприємств Таблиця 2.15 Розрахунок потенціалу підприємств Рис. 2.3 Графічне зображення підприємницького потенціалу та його складових Таблиця 3.1 Ціни на основні види полімерних труб, грн за пог. м Таблиця 3.2 Аналіз оптової ціни на пластикові труби Таблиця 3.3 Сегментація товару та виробників Таблиця 3.4 Витрати на організацію магазина Таблиця 3.5 Склад постійних витрат роботи магазину Таблиця 3.6 Дохід та чистий прибуток з роботи магазину Таблиця 3.7 Склад та обов'язки працівників магазину Таблиця 3.9 Склад постійних витрат роботи торгового відділу Таблиця 3.10 Дохід та чистий прибуток з роботи торгового відділу Таблиця 3.11 Витрати та дохід від роботи різних форм організації роздрібної торгівлі Таблиця 3.12 Очікувані фінансові потоки Таблиця 3.13 Основні показники ПП «Лідер» для розрахунку підприємницького потенціалу після здійснення проекту Рис. 3.1 Графічне зображення підприємницького потенціалу та його складових після реалізації проекту Таблиця 3.14 Розрахунок підприємницького потенціалу ПП «Лідер» відносно основних конкурентів після реалізації проекту Таблиця 3.15 Розрахунок підприємницького потенціалу ПП «Лідер» відносно основних конкурентів після реалізації проекту Таблиця 3.14 Розрахунок підприємницького потенціалу ПП «Лідер» відносно основних конкурентів після реалізації проекту До роботи звіт з практики,консультаційний проект, доповідь, роздатковий матеріал, звітність, автореферат
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову