0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування політики збуту на підприємстві (ID:26756)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 104
Рік виконання: 2006
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні основи формування політики збуту продукції на підприємстві 1.1. Інформаційна база дослідження політики збуту продукції на підприємстві 1.2. Формування товарної політики 1.3. Цінова політика як складова збутової політики 1.4. Цілі та засоби комунікаційної політики 1.5. Оцінка ефективності збутової політики Розділ 2 практичні аспекти дослідження політики збуту на підприємстві дп «черкаське лісомисливське господарство» 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2. Оцінка фінансово – економічного стану підприємства 2.3. Оцінка збутової політики підприємства Розділ 3 шляхи підвищення ефективності політики збуту продукції 3.1. Автоматизація політики збуту як один із шляхів поліпшення аналітичної роботи на підприємстві 3.2. Економічне обґрунтування розширення обсягів реалізації продукції ДП «Черкаське ЛМГ» 3.3. Шляхи удосконалення політики збуту ДП «Черкаське ЛМГ» Висновок Список використаної літератури Додатки Завданням дипломної роботи було „формування політики збуту продукції на підприємстві, на прикладі ДП «Черкаське ЛМГ». По ходу виконання роботи були виконані наступні дії: - розглянуто теоретичні основи формування політики збуту, а саме (товарної політики, політики ціноутворення та комунікаційної політики). - проведений аналіз діяльності підприємства з 2003 року по 2005 рік; - були запропоновані пропозиції щодо удосконалення політики збуту підприємства. Взагалі політика збуту починається вивчатися з виробництва товару, витрат на виробництво, встановлення ціни на продукцію, аналіз ринків збуту, до реалізації продукції, тобто, отримання прибутку. З економічної точки зору головна цінність лісу полягає в тому, що він дає деревину — найбільш універсальний і дивовижний матеріал з великими можливостями Держлісгосп було створено з метою: - організації ведення лісових господарств, включаючи питання охорони, захисту, раціонального використання лісових ресурсів та відтворення лісів; - охорони, відтворення та раціонального використання державного мисливського фонду на території мисливських угідь. Виготовлена продукція держлісгоспом користується попитом як на внутрішньому ринку, так і – зовнішньому. Але враховуючи досить складний економічний стан в державі, ринок споживачів лісопродукції на внутрішньому ринку досить обмежений. Тому більша частина реалізованої продукції в діяльності держлісгоспу експортується на зовнішні ринки. Одночасно держлісгосп збільшує об'єми випуску продукції переробки деревини. Це стало можливим завдяки великим капіталовкладенням в розширення виробництва лісокомплексу держлісгоспу. Враховуючи сировинну базу держлісгосп має можливість реалізовувати щомісяця 3-4 тис.м3 дров технологічних для підприємств які випускають продукцію переробки низькосортної деревини (ДВП ДСП і інші) На зовнішньому ринку попит на цю продукцію хоч і вигідний економічно для держлісгоспу, але він носить нестабільний характер, Основними споживачами фанерної сировини, являються наступні фірми "Алексіє ГмбХ" (Германія), "Ван-Хаут" (Нідерланди). Перелік графічного матеріалу Таблиця 1.1 Перелік літературних джерел Рис. 1.1 Структура і цілі маркетингової товарної політики Таблиця 1.2 Характерні риси чотирьох основних моделей ринку Рис.1.2 Етапи процесу розробки нових товарів Рис. 1.3 Цілі ціноутворення Рис. 1.4 Процес просування товару Рис. 1.5 Етапи проведення стимулювання збуту Рис. 1.6 Організаційна схема ДП «Черкаське ЛМГ» Таблиця 2.1 Основні техніко-економічні показники діяльності ДП «ЛМГ» Таблиця 2.2 Основні фінансові показники діяльності ДП «Черкаське ЛМГ» Таблиця 2.3 Аналіз структури та динаміки реалізованої продукції Рис. 2.1 Структура реалізації за 2005 рік Таблиця 2.4 Зміна відпускних цін на прикладі лісоматеріалів для розпилу м’яколистяних порід: 1 сорту, 2 сорту, 3 сорту за три місяці. Рис. 2.2 Зміни відпускних цін на лісоматеріали Таблиця 2.5 Сезонність реалізації деревини в 2005 році Рис. 2.3 Сезонність реалізації лісопродукції ДП «ЛМГ» Таблиця 2.6 Дані по реалізації основної продукції на експорт Таблиця 2.7 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2003 рік Таблиця 2.8 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2004 рік Таблиця 2.9 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2005 рік Таблиця 2.10 Динаміка росту об’ємів реалізації продукції на експорт по ДП "Черкаське ЛМГ" за період 2003 – 2005 рік Рис. 2.4 Динаміка обсягів реалізації продукції в круглому виді Рис. 2.5 Динаміка обсягів реалізації продукції переробки Рис. 3.1 Інформаційна схема взаємозв’язку АРМ економіста по аналізу відвантаження та реалізації продукції Рис. 3.2 Схема відділу експорту Таблиця 3.1 Переваги та недоліки стимулювання збуту Таблиця 3.2 Розрахунок економічної ефективності від виробленої продукції Рис. 3.4 Джерела резервів збільшення об’єму випуску і реалізації продукції
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову