0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування політики збуту на підприємстві (ID:27015)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 56
Рік виконання: 2008
Вартість: 35
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні основи управління реалізацією та формування політики збуту продукції на підприємстві 1.1 Інформаційна та нормативна база дослідження реалізації та формування політики збуту продукції на підприємстві 1.2 Методологія дослідження організації політики збуту продукції на підприємстві 1.3 Методика аналізу реалізації продукції та формування політики збуту Розділ 2 аналіз реалізації продукції та формування політики збуту на ват «смілянський машзавод» 2.1 Організаційно – економічна характеристика ВАТ «Смілянський машзавод» 2.2 Формування політики збуту на підприємстві 2.3 Аналіз обсягів реалізації продукції ВАТ «Сміламаш» Розділ 3 шляхи вдосконалення політики збуту ват «смілянський машзавод» Висновки Список використаної літератури Реалізація продукції як кінцевий результат підприємства, а також як економічна категорія належить до числа найскладніших. Поряд з такими категоріями як виробництво, витрати на виробництво, собівартість, вона є одним з головних елементів кожного підприємства. В першому розділі роботи було зроблено аналіз нормативних і інформаційних джерел реалізації продукції та формування політики збуту на підприємстві, розглянуто основні характеристики збутової політики та методику її оцінки. В другому розділі роботи зроблено аналіз формування політики збуту на підприємстві ВАТ „Смілянський машинобудівний завод”. Смілянський машинобудівний завод являється одним із провідних підприємств у країнах СНД по виробництву обладнання для переробних галузей агропромислового комплексу та харчової промисловості. Завод знаходиться у м.Сміла Черкаської області. Всі показники ефективності збутової політики мають однакову негативну тенденцію – збільшуються в 2007 році і зменшуються в 2007 році, зокрема обсяг реалізації на 1 грн. збутових витрат збільшився в 2007 році на 3,42 грн. і зменшився в 2007 році на 6,52 грн., не досягши тим самим значення 2006 року, валовий прибуток на 1 грн. збутових витрат збільшився в 2007 році на 0,91 грн. і знизився в 2007 році на 3,23 грн., чистий прибуток на 1 грн. збутових витрат зріс в 2007 році на 0,27 грн. і зменшився в 2007 році на 0,32 грн. В третьому розділі роботи подано шляхи вдосконалення збутової політик на підприємстві. Це, зокрема: впровадження на підприємстві нового обладнання. На сьогоднішні день на підприємстві використовуються: горизонтально-розточувальний верстат моделі 2620Е (1971 року виготовлення), радіально-свердлильний верстат моделі 2М55 (1979 року виготовлення), горизонтально-фрезерний верстат моделі 6Н83 (1955 року виготовлення), які можна було б замінити одним верстатом. На верстаті можна проводити три операції замість однієї, що знизить витрати часу, електроенергії, витрати на утримання та експлуатацію обладнання та загально виробничі витрати. Ефективність впровадження даної пропозиції і її вплив на обсяг реалізації продукції розглянуто на прикладі виготовлення остова електродвигуна ЕД-141 на цьому верстаті. Остаточні підрахунки показали, що дана пропозиція збільшить обсяг реалізованої продукції на 216 тис.грн., собівартість зменшиться на 125,57 тис.грн., прибуток до оподаткування збільшиться на 341,57 тис.грн., а чистий прибуток – на 255,68 тис.грн. Перелік графічного матеріалу Рис. 1.1 Етапи проведення стимулювання збуту Таблиця 2.1 Основні техніко – економічні показники діяльності підприємства (тис.грн) Таблиця 2.2 Оцінка фінансового стану підприємства Таблиця 2.3 Обсяги реалізованої продукції в 2005-2007 роках Таблиця 2.4 Аналіз виконання плану реалізації продукції Таблиця 2.5 Реалізована продукція по основних галузях промисловості Таблиця 2.6 Структура експортних операцій підприємства в 2006 – 2007 роках Таблиця 2.7 Динаміка обсягів реалізації продукції в розрізі країн – замовників Таблиця 2.8 Динаміка обсягів реалізації продукції по областям України Таблиця 2.9 Частка реалізації продукції через дилерську мережу Таблиця 2.10 Обсяги реалізації продукції по кварталам 2006 – 2007 років (тис.грн.) Таблиця 2.11 Структура реалізації продукції в розрізі кварталів в 2006 – 2007 роках Таблиця 2.12 Склад збутових витрат підприємства (тис.грн) Таблиця 2.13 Показники ефективності збутової політики Таблиця 3.1 Експлуатаційні характеристики верстатів Таблиця 3.2 Амортизаційні відрахування горизонтально-розточувального верстату (м. 2636ГФ2) Таблиця 3.3 Витрати на електроенергію Таблиця 3.4 Витрати на поточні ремонти верстатів Таблиця 3.5 Вартість утримання та експлуатації одиниці обладнання Таблиця 3.6 Погодинні тарифні ставки оплати праці робітників верстатників на ВАТ „Смілянський машинобудівний завод” Таблиця 3.7 Витрати на оплату праці при виготовленні остова електричної машини ЕД-141 Таблиця 3.8 Калькуляція на виготовлення остова електродвигуна ЕД-141 по заготівельно-котельнозварювальному цеху Таблиця 3.9 Основні показники проекту Таблиця 3.10 Розрахунки грошових потоків по роках Таблиця 3.11 Розрахунок показників ефективності проекту Таблиця 3.12 Розрахунок терміну окупності інвестицій по роках Таблиця 3.13 Основні показники ВАТ „Смілянський машинобудівний завод”
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову