0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління ефективністю розвитку підприємства» на прикладі телекомунікаційного підприємства ПАТ «Укртелеком (ID:334632)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 4 Розділ 2. Характеристика стану ринку 7 Розділ 3. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства 15 Розділ 4. Бенчмаркінговий аналіз діяльності підприємства 23 Розділ 5. Формування цілей та стратегії розвитку підприємства 26 Розділ 6. Оцінка та вибір інвестиційних проектів розвитку 29 Розділ 7. Визначення перспективних показників діяльності підприємства на перспективу 32 Розділ 8. Визначення впливу реалізації інвестиційних проектів на діяльність підприємства 34 Розділ 9. Перспективи інноваційного розвитку ПАТ «Укртелеком» 36 Висновки 43 Список використаних джерел 44 Додатки 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Можна припустити, що причини зниження темпів приросту доходів від надання послуг електрозв’язку наступні: – ринок мобільного зв’язку практично досяг насичення; – підвищився рівень конкуренції, що привело до зниження тарифів для користувачів. Укртелеком надає послуги стаціонарного зв’язку або так званої фіксованої телефонії. На кінець 2017 року підприємство обслуговувало близько 4,9 млн. абонентських ліній стаціонарного зв’язку. На кінець 2018 – 3,1 млн. На сьогоднішній день спостерігається негативна тенденція саме у цьому напрямі діяльності компанії, оскільки популярність фіксованої телефонії постійно знижується, спостерігається збільшення відмов абонентів від зазначеної послуги на користь інших засобів зв’язку, переважно мобільного. Станом на 2018 рік частка даного сегменту ринку в сфері телекомунікацій складає 7,8 % та протягом останніх років стрімко зменшується (в 2002 році частка становила 60,3 %, та обсяг доходів від надання фіксованої телефонії в грошовому вимірі перевищував теперішні доходи сегмента на 14,1 %). Крім фіксованої телефонії, ПАТ «Укртелеком» надає послуги широкосмугового доступу до мережі Інтернет. На кінець 2018 року компанія обслуговувала 1,4 абонентів ШСД. Проте, як і у випадку з фіксованою телефонією, спостерігається значне зменшення абонентів протягом останніх років. Незважаючи на це, компанія є лідером у цьому сегменті. Найближчий конкурент – Київстар, на кінець 2018 року обслуговував 0,9 млн. абонентів ШСД. Ринок телекомунікацій включає й інші сегменти, найбільший з яких – мобільний зв’язок. Даний сегмент складає 53,1 % всього ринку телекомунікацій в Україні станом на кінець 2018 року. Саме в цьому сегменті ринку ПАТ «Укртелеком» на сьогодні є неуспішним. Основні конкуренти – Київстар, Лайфселл, Водафон Україна обслуговують значно більшу кількість абонентів. Станом на 2018 рік, абонентська база мобільного зв’язку Укртелеком складає близько 0,3 млн. осіб. Зважаючи на це, в 2018 році частка ПАТ «Укртелеком» на ринку телекомунікацій склала 8,12%, що є менше ніж в конкурентів. Негативним є те, що галузь телекомунікацій щорічно зростає, а доходи Укртелеком зменшуються, відповідно зменшується частка ринку, яка належить підприємству. Більшість телекомунікаційних підприємств України здійснюють діяльність переважно в таких сферах: – надання доступу до інтернету – телебачення (кабельне, IP TV, OTT TV) – мобільний зв’язок Дані сегменти ринку генерують найбільші доходи в структурі доходів телекомунікаційної галузі України. Що стосується сфери фіксованої телефонії, то тут беззаперечним лідером є Укртелеком, а частки інших підприємств у цій сфері дуже незначні, та й сфера перебуває на стадії життєвого циклу «спад», тому здійснювати порівняння ПАТ «Укртелеком» з такими компаніями недоцільно. Інші телекомунікаційні підприємства такі як Воля, Ланет, Фрінет надають послуги доступу до інтернету і послуги телебачення, але не надають послуги мобільного зв’язку і фіксованої телефонії. Такі компанії як ТзОВ Лайфселл і ПрАТ «ВФ» Україна (Vodafone) надають лише послуги мобільного зв’язку і послуги телебачення. Найбільш подібною до Укртелеком компанією є ПрАТ «Київстар», оскільки дані підприємства здійснюють схожі види діяльності, зокрема надають послуги «інтернет», мобільного зв’язку та телебачення. Окрім цього Київстар найбільш близька до Укртелеком компанія за кількістю абонентів широкосмугового інтернет доступу, і на кінець ПрАТ «Київстар» є лідером на ринку телекомунікацій України. Зважаючи на ці ознаки, ПрАТ «Київстар» обрано підприємством для порівняння. Велику роль в покращенні результатів діяльності компанії може зіграти порівняльна оцінка рівня її організації виробництва і управління з кращими компаніями на ринку. Рівень потенціалу ПАТ «Укртелеком» порівняно з лідером галузі ПрАТ «Київстар» становить 25 % (0,2/0,8*100). Порівняно з ПрАТ «Київстар», ПАТ «Укртелеком» демонструє нижчу ефективність діяльності, а саме: – чиста рентабельність реалізації нижча в 4 рази – рівень витрат на виробництво продукції вищий в 1,5 рази – фондовіддача нижча в 2 рази – виробіток нижчий в 24 рази Але є в Укртелеком і переваги: коефіцієнт придатності ОЗ вищий в 2,5 рази ніж в Київстар; коефіцієнт абсолютної ліквідності ближчий до нормативного значення, тоді як в Київстар необґрунтовано високий, що може свідчити про недостатню ефективність використання коштів. Фінансова автономія в обох підприємств знаходиться на приблизно однаковому рівні. В даних умовах ПАТ «Укртелеком» необхідно ефективніше використовувати основні та оборотні фонди для підвищення прибутковості та зниження витратності виробництва. Підвищення прибутковості дозволить підприємству зменшити залежність від позикових джерел, що в результаті призведе до підвищення ліквідності. Для досягнення вищої прибутковості підприємству необхідно продовжувати оновлювати обладнання і кабельні мережі, це дозволить сильно зменшити собівартість, що вже призведе підвищення прибутку, а також підвищити якість і стабільність послуг, що дасть змогу збільшити частку ринку. Також для підвищення прибутковості підприємство може відмовитись від деяких видів діяльності в окремих регіонах, де надавати послуги невигідно і отримати додатковий дохід від ліквідації обладнання.