0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування та реалізація конкурентних стратегій у підприємництві (ID:366285)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1.Сутність та значення конкурентної стратегії підприємства 1.2.Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємств 1.3.Показники оцінки конкурентної стратегії підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ"КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ШАМПАНСЬКИХ ВИН "СТОЛИЧНИЙ" ТА ДІАГНОСТИКА ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ 2.1. Загальна характеристика зовнішнього середовища діяльності на основі SWOT та PEST-аналізів 2.2.Оцінка конкурентних переваг підприємства та аналіз конкурентної стратегії РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ"КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ШАМПАНСЬКИХ ВИН "СТОЛИЧНИЙ" ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В сучасних умовах всіх ринків в Україні конкурентна боротьба стала звичним явищем як у всій вітчизняній економіці, так і у її секторах. Вихід на ринок нових вітчизняних підприємців, проникнення в Україну іноземних імпортних товарів, зниження платоспроможності населення – все це в сучасних реаліях змушує підприємство формувати ефективну конкурентну стратегію, яка допоможе тримати свої позиції. Слово „стратегія” запозичене з військової науки. Військовий план, що розробляється, виходячи із ключового завдання „знесилити і знищити супротивника, заволодіти певними позиціями”, визначає, якими методами можна досягти цієї мети. В економічній ж науці поняття «стратегія» розглядається з огляду на дві концепції – філософську та організаційно-управлінську. За філософською концепцією, стратегія – політика, якої дотримується підприємство в процесі своєї діяльності, що близька по духу. Тобто, це філософія яка допоможе ідентифікувати це підприємство серед сотні інших. З організаційно-управлінського боку, стратегія – це головний план, що розробляється керівництвом, який спрямований на закріплення її позицій, задоволення потреб та досягнення визначених цілей. Основою конкурентоспроможності організації є її потенціал, наявні ресурси та можливості зовнішнього середовища. Отже, стратегія підвищення конкурентоспроможності – план, що містить деталізований комплекс дій підприємства для реалізації потенціалу та завоювання позицій конкурентів з урахуванням всіх факторів внутрішнього та зовнішнього середовищ.