0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив маркетингової діяльності на формування програми випуску продукції на ринок (ID:380340)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 77
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 8 1.1 Сутність маркетингової діяльності на підприємстві 8 1.2 Інструменти маркетингу. Збутова і цінова політика. 13 1.3 Етапи маркетингового дослідження 18 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 21 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 21 2.2 Аналіз економічних показників діяльності підприємства 24 2.3 Оцінка маркетингової діяльності підприємства 30 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 41 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 42 3.1 Стратегічне планування діяльності підприємства 42 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства 57 3.3 Обґрунтування економічної ефективності заходів вдосконалення комунікаційної діяльності 62 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75 ДОДАТКИ 77
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. Маркетингова діяльність – це вагомий чинник в забезпеченні конкурентоспроможності торгово-посередницького підприємства в умовах ринкових відносин. Співвідношення запитів ринку та можливостей підприємства повинно бути покладено в основу розробки нових напрямків, цілей і стратегій підприємницької діяльності, а також маркетингових програм і стратегічних планів для підприємств. Маркетингова діяльність повинна сприяти розвитку підприємства в обраному напрямку, тому її цілі є прямим відображенням загальної місії підприємства. Актуальність дослідження. Затребуваність вивчення впливу маркетингового зовнішнього і внутрішнього середовища на діяльність торгового підприємства, вивчення потреб цільових споживачів на попит реалізацію продукції, на стимулювання збуту, і вдосконалення сервісного обслуговування роздрібного торгового підприємства обумовлюється актуальністю вивчення і вдосконалення маркетингової діяльності торгового підприємства, від ефективності якої залежить майбутнє компанії в цілому. Тема курсової роботи «Вплив маркетингової діяльності на формування програми випуску продукції на ринок». Аналіз останніх досліджень і публікацій. Визначенням економічної сутності маркетингової діяльності займалися як зарубіжні, так і вітчизняні науковці. Значний внесок у розвиток маркетингу зробили такі зарубіжні науковці: Ф. Котлер, Дж. Р. Еванс, П. Друкер, П. Дойль, С. Дибб, Г. Л. Багієв, Я. Гордон та інші. Серед вітчизняних науковців, які займалися проблематикою економічної сутності маркетингової діяльності, особливу увагу заслуговують праці таких вчених, як С. С. Гаркавенка, Ю. Є. Петруня, О. Лабурцевої, Т. Пономаренко, Я. С. Янишин, Г. М. Давидавої, Н. В. Гавришко, Є. Грищенко, А. Ф. Павленка, Н. М. Гудзенко та інші. Але, необхідно зазначити, що зарубіжні та вітчизняні економісти не мають єдності думок щодо сутності маркетингу, невирішеною є також проблема чіткого розмежування поняття «маркетинг» та «збут» для контролю ефективності маркетингових і збутових витрат. Мета роботи – розробка напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах. Для досягнення зазначеної мети було поставлено наступні завдання: – визначити сутність маркетингової діяльності на підприємстві; – виокремити інструменти маркетингу, розглянути збутову і цінову політику; – навести етапи маркетингового дослідження; – зазначити організаційно-економічну характеристику підприємства; – проаналізувати економічні показники діяльності підприємства; – оцінити маркетингову діяльність підприємства; – запропонувати стратегічне планування діяльності підприємства; – розглянути пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства; – обґрунтувати економічну ефективність заходів вдосконалення комунікаційної діяльності. Об’єкт дослідження – напрямки забезпечення ефективної маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження – теоретичні та методичні положення щодо розробки шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження. Для досягнeння поставлeної мeти були використані загальнонаукові та спeціальні мeтоди наукового пізнання. Зокрeма, такі мeтоди як: вивчення і аналіз наукової літератури; вивчення і узагальнення вітчизняної та зарубіжної практики; абстрагування при визначeнні поняття «маркетингова діяльність»; мeтод систeмного підходу; мeтод групувань, а також методи моделювання, порівняння, аналізу та синтезу. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що сформульовані в роботі концептуальні положення, узагальнення, висновки, рекомендації певною мірою поглиблюють наукові засади, спрямовані на вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Основні положення та результати дослідження можуть бути використані у: – науково-дослідній діяльності – для подальшого поглибленого теоретичного вивчення проблем маркетингової діяльності підприємств; – навчальному процесі – при підготовці підручників та навчальних посібників з профільних дисциплін. Апробація результатів дослідження. Матеріали дослідження обговорювалися на міжкафедральних семінарах в Університеті митної справи та фінансів. Основні положення та висновки дослідження були оприлюднені на міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 23 найменуванн на 2 сторінках. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок, включаючи 31 таблицю і 5 рисунків.   ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ Маркетингова діяльність підприємства – це творча діяльність,яка допомагає вирішувати питання щодо розвитку ринку товарів, послуг та робочої сили. Відповідно до покладених на маркетингову діяльність завдань, можна відобразити такі функції маркетингової діяльності, як: комплексне вивчення ринку, розробка стратегії маркетингу, цінова політика, товарна політика, політика розподілу, комунікаційна політика, аналіз і контроль маркетингу. Основними принципами маркетингової діяльності є принцип цілеспрямованості, гнучкості, комплексності, оптимальності, кастомізації, науковий, ринковий, функціональний, управлінський, забезпечувальний, контролюючий. Існує багато класифікації видів маркетингу. В роботі було наведено класифікацію, в якій критерієм є характер попиту на продукцію підприємства, а також канали комунікації. Заходи просування товарів, маркетинг-мікс або набір маркетингових інструментів, що використовуються компанією для досягнення її маркетингових цілей включає в себе чотири елементи: товар, ціну, місце і просування. З розвитком економіки почали з’являтися нові класифікації, які доповнювалися новими елементами. Кожного дня народжуються інноваційні ідеї, виникають нові технології і продукти. А разом з ними з’являються нові інструменти маркетингової діяльності: динамічна реклама; 3D-інтерактив; сенсорний маркетинг; гейміфікація; персоналізація. До сучасних методів маркетингової діяльності підприємства також можна віднести SMM або маркетинг в соціальних мережах. Звичайно, він має як свої недоліки, так в переваги. Процес маркетингового дослідження складається з наступних етапів: визначення проблеми, розробка плану дослідження, реалізація плану дослідження, обробка та аналіз даних, підготовка звіту та розробка рекомендацій. Дослідник не повинен вразити керівників по маркетингу кількістю і витонченістю використаних ним статистичних методик. Це тільки заплутає керівників. Треба представити основні результати, потрібні керівництву фірми для ухвалення головних маркетингових рішень. Дослідження корисне, коли воно сприяє зменшенню невизначеності, з якою зіткнулися фахівці-маркетологи. На даний період ринок пластикових вікон, на якому працює компанія ТОВ «Спецтехстрой» знаходиться в стадії росту, хоча темпи трохи знижуються. Прогноз на найближчі 5-7 років так само оптимістичний. Макрофактори зовнішнього середовища в цілому сприятливі. На даний момент конкурентну позицію компанії на своєму цільовому ринку можна охарактеризувати як «міцну». Таким чином, існує потенційна можливість для компанії отримувати і збільшувати свої доходи, щонайменше, відповідно до темпів зростання ринку. Тим більше, що позиція власника з даного бізнесу-це активна участь в управлінні та розвиток бізнесу. Проте, щоб реалізувати поставлену мету на 2020 р., компанії необхідно докласти більше зусиль і, в першу чергу, у маркетинговій діяльності. Отже, у третьому розділі дипломної роботи розроблено продуктову стратегію для ТОВ «Спецтехстрой». У розділі обґрунтовано план повернення кредитних коштів і платежів по кредиту за рахунок накопичення чистого прибутку підприємства від реалізації своїх послуг пропорційно нарощуванню потужності виробництва по місяцях інвестиційного періоду. Продуктова стратегія визначає, що саме передбачається виготовляти на підприємстві. Позитивним фактором для кредитора є перевищення суми власних вкладень ініціатора проекту над позиковими коштами, а також висока стійкість проекту. За інших рівних умов і факторів ринкового ризику, прогнозована рентабельність проекту достатня для накопичення необхідної маси при¬бутку в стислі інвестиційні терміни, своєчасного розрахунку з банком і утворення необхідного фонду розвитку і споживання фірми на кінець інвестиційного періоду.