0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД (ID:442964)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 45
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДП «СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» 4 РОЗДІЛ ІІ. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ДП «СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» 8 РОЗДІЛ ІІІ. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ДП «СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» 14 РОЗДІЛ ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА Й УПРАВЛІННЯ ДП «СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» 16 РОЗДІЛ V. ТРУДОВІ РЕСУРСИ ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ДП «СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» 22 РОЗДІЛ VІ. ПРОГНОЗНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДП «СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» 25 РОЗДІЛ VIІ. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 28 ВИСНОВКИ 37 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА 38 ДОДАТКИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практика проводилась на підприємстві харчової промисловості ДП «Староконстянтинівський молочний завод», яке є дочірнім підприємством компанії «Укрпродукт Груп». В звіті відображено наступні питання: Організаційно-правоіі характеристики ДП «Староконстянтинівський молочний завод»; Маркетингова діяльність ДП «Староконстянтинівський молочний завод»; Фінансово-економічний стан та динаміка економічних показників ДП «Староконстянтинівський молочний завод»; Особливості організації виробництва та управління; Стан управління персоналом та трудових ресурсів компанії; Прогнозні показники діяльності на 2021-2023 рр. Індивідуальне завдання, що включало проведення SWOT- аналізe діяльності підприємства на ринку України, надання рекомендацій щодо ринкової стратегії підприємства для виходу а зовнішній ринок, а також внутрішню діагностику компанії та збір первинних даних за допомогою анкетування.