0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-планування (ID:598497)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 12
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД БУДІВНИЦТВА (РЕКОНСТРУКЦІЇ) ГОТЕЛЮ За даними додатків А – В проводиться обґрунтування будівництва (реконструкції) готелю. Одночасні витрати на будівництво (реконструкцію) й облаштування готелю, які складаються з: витрат на будівництво (реконструкцію) будинку, витрат на облаштування номерів, службових приміщень та подвір’я, а також витрат на придбання мікроавтобусу (якщо треба), витрат на реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (СПД) (якщо треба), необхідно розрахувати табл. 1. Необхідні вихідні дані наведено у додатку А. Таблиця 1 Одночасні витрати на будівництво (реконструкцію) й облаштування готелю, тис. грн. Показник Сума, тис. грн. 1. Витрати на будівництво (реконструкцію) об’єкту, в т.ч.: – матеріали 430 – будівельно-монтажні роботи 265,7 2. Витрати на облаштування номерів Standart 64,2 3. Витрати на облаштування номерів Superior 41,2 4. Витрати на облаштування номерів Junior Suite 33,5 5. Витрати на облаштування службових приміщень будинку 160 6. Витрати на облаштування подвір’я у т. ч. – матеріали й обладнання 76,1 – будівельно-монтажні роботи 61,4 7. Витрати на придбання вантажопасажирського мікроавтобусу 71,8 8. Витрати на створення й реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності 10,8 Всього: 1214,7 Загальний фонд оплати праці на підприємстві розраховується як сума добутків кількості осіб певної категорії працівників, їх середньомісячної заробітної плати та кількості місяців (12 місяців). Перелік необхідних даних для розрахунків наведено у додатку Б (видає випускова кафедра). Результати розрахунків зводять у табл. 2. Таблиця 2 Витрати на оплату праці працівників з обслуговування готелю Категорії працівників Кількість осіб, чол. Середня заробітна плата на місяць, грн. Витрати на оплату праці за рік, тис. грн. 1. Працівники служби прийому та розміщення 4 1770 4*1770*12/1000 = 84,96 2. Працівники господарської служби 3 1340 3*1340*12/ 1000 = 48,24 3. Інженерно-технічні працівники 2 1500 2*1500*12/1000 = 36 4. Працівники ресторанного господарства 3 2220 3*2220*12/1000 = 79,92 Всього: 12 х 249,12 Амортизаційні відрахування необхідно знайти за умовно прийнятими відсотками (наведені у таблиці 3) до залишкової вартості обладнання на початок відповідного року. Початкова вартість основних засобів, необхідних для реалізації проекту, наведена у додатку В. Результати розрахунків необхідно занести у таблицю 3. Таблиця 3 Розрахунок сум амортизаційних відрахувань за відповідний рік Група ОЗ Елементи основних засобів Первісна вартість, тис. грн. Норми АВ,% Сума амортизаційних відрахувань за період, тис. грн за рік 1 2 3 4 5 6 7 1 Будівлі, споруди 815 2 2 Автотранспорт, меблі, прилади, обладнання 280 10 3 Оргтехніка 38 15 4 Інші основні засоби 10 6 Разом 1143 х Поточні витрати на утримання готелю необхідно розрахувати за формою таблиці 4. Дані для розрахунків наведено у додатку Г. Результати розрахунку загального фонду оплати праці необхідно перенести з таблиці 2. Відрахування на соціальні потреби складають 22% від витрат на заробітну плату. Витрати на електроенергію розраховуються добутком споживання електроенергії та тарифу (враховуючи кількість місяців роботи готелю). Витрати на водопостачання та водовідведення розраховуються аналогічно. Витрати на харчування відвідувачів розраховуються як добуток їхньої кількості та вартості харчування одного за добу (враховуючи кількість днів роботи готелю). Суми річних значень амортизаційних відрахувань за періодами необхідно перенести з таблиці 3. Інші витрати плануються у розмірі 10 % від усіх наведених витрат без амортизаційних відрахувань. Таблиця 4 Поточні витрати на утримання готелю, тис. грн. Витрати Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 6 7 1. Заробітна плата 2. Відрахування на соціальні потреби (22 % від ФОП) 3. Витрати на газ (на опалення, підігрів води, газ для приготування їжі) 4. Витрати на електроенергію 5. Витрати на водопостачання 6. Витрати на водовідведення 7. Витрати на утримання авто 8. Витрати на харчування 9. Інші витрати 10. Разом без амортизаційних відрахувань 11. Амортизаційні відрахування 12. Разом з амортизаційними відрахуваннями Для реалізації проекту планується взяти кредит у розмірі 75 % від суми одночасних витрат під 15 % річних терміном на 5 років. За умовами повернення кредиту борг виплачується рівними частками наприкінці кожного року з нарахуваннями відсотків на непогашений залишок Розрахунок розміру коштів, необхідних для повернення кредиту, наведено у таблиці 5. Таблиця 5 Розрахунок повернення кредиту, грн. Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 1. Борг за кредитом на початок року 2. Виплата відсотків за кредитом (15 %) 3. Погашення тіла кредиту 4. Борг за кредитом на кінець року 5. Загальна сума виплат за період Надходження від реалізації послуг готелю плануються, виходячи з рівня витрат (собівартості), розрахованого в таблиці 4 та рівня рентабельності (додаток Е) – 70%. Податок на прибуток складає 18 % . Грошові потоки від реалізації проекту необхідно подати у вигляді таблиці 6. Таблиця 6 Потік коштів інвестиційного проекту. тис. грн. Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 6 7 1. Виручка від надання послуг 2. Експлуатаційні витрати без амортизаційних відрахувань 3. Загальна сума виплат за кредитом 4. Прибуток до оподаткування 5. Податок на прибуток 6. Чистий прибуток 7. Чистий грошовий потік 8. Коефіцієнт дисконтування 9. Чистий приведений дохід 10. Чистий приведений дохід накопиченим підсумком Показники інвестиційної привабливості заходу. Чистий приведений дохід розраховується за формулою: Ставка дисконтування прийняти на рівні 32,4 % Результати розрахунків необхідно занести до таблиці 7 та зробити висновки. Таблиця 7 Розрахунок основних показників ефективності реалізації проекту Показник Розрахунок Значення 1. Чистий приведений дохід 2. Термін окупності інвестицій 3. Індекс дохідності Таким чином, на користь впровадження проекту свідчить наступне: чистий приведений дохід більше 0, термін окупності інвестицій менше 7 років, індекс дохідності більше 1. 2. Розрахунок економічного ефекту від відкриття (реконструкції) ресторану У цьому розділі пропонується розглянути можливість відкриття нового чи (реконструкції) ресторану та оцінити доцільність цього проекту за даними додатків І та К. Розрахунок одночасних витрат необхідно виконати за формою таблиці 8. Таблиця 8 Розрахунок одночасних витрат відкриття ресторану Показник Значення, тис. грн. 1. Розробка проекту 46,5 2. Обладнання 520,0 3. Інвентар 43 4. Меблі 379,5 5. Ремонт приміщення 395,0 Разом одночасних витрат: 1384 Розрахунок розміру коштів, необхідних для повернення кредиту, наведено у таблиці 9. Таблиця 9 Розрахунок повернення кредиту, грн. Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 1. Борг за кредитом на початок року 2. Виплата відсотків за кредитом (15 %) 3. Погашення тіла кредиту 4. Борг за кредитом на кінець року 5. Загальна сума виплат за період Визначення економічного ефекту від відкриття нового чи реконструкції ресторану виконується у таблиці 10. Таблиця 10 Розрахунок економічної ефективності організації (реконструкції) нового ресторану Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 6 7 1. Вартісна оцінка результатів, тис. грн. 2. Вартісна оцінка витрат, у т.ч.: 2.1. Одноразові витрати, тис. грн. 2.2. Поточні витрати, тис. грн. 3. Загальна сума виплат за кредитом 4. Прибуток до оподаткування (п.1-п.2.2- п.3) 5. Податок на прибуток (п.4*0,18) 6. Чистий прибуток (п.4-п.5) 7. Чистий грошовий потік (рівний чистому прибутку, оскільки амортизація невідома) 8. Коефіцієнт дисконтування 9. Чистий приведений дохід (п.7*п.8) 10. Чистий приведений дохід накопиченим підсумком Результати необхідно внести до таблиці 11 та зробити висновки. Таблиця 1 Розрахунок основних показників ефективності організації нового туру Показник Розрахунок Значення 1. Чистий приведений дохід 2. Термін окупності інвестицій 3. Термін окупності інвестицій 3. Розрахунок економічного ефекту від організації нового туру В даному розділі пропонується організувати й оцінити доцільність створення нового туру за даними додатків Ж, З. Кількість турів прогнозуються на основі екстраполяції методом середніх темпів. Згладжування з використанням показника середнього темпу припускає, що розвиток об’єкту прогнозування проходить за законом геометричної прогресії (зростаючої або спадаючої). Середній темп зміни фактичних значень часового ряду визначається за формулою: де – кінцеве значення фактичного часового ряду; – значення фактичного часового ряду, прийняте за базу (початкове значення); – кількість значень фактичного часового ряду; – кількість інтервалів фактичного часового ряду. Після визначення середнього темпу зміни часового ряду можлива побудова теоретичної кривої розвитку об’єкта дослідження. Прогнозоване значення знаходиться множенням кінцевого значення фактичного ряду на показник середнього темпу , піднесений до ступеня , що відповідає кількості часових інтервалів (кроків) періоду випередження: , де – прогнозоване значення розвитку об’єкта; – кількість часових інтервалів періоду випередження. Вихідні дані для прогнозу попиту на тури наведено у додатку Ж. Розрахунок середнього темпу та прогнозних значень кількості турів необхідно виконати у таблиці 12. Таблиця 12 Розрахунок прогнозних значень попиту на тури методом середніх темпів Розрахунок Значення 1. Середній темп 2. Кількість турів, 1 рік 3. Кількість турів, 2 рік 4. Кількість турів, 3 рік 5.Кількість турів, 4 рік 6. Кількість турів, 5 рік 7. Кількість турів, 6 рік 8. Кількість турів, 7 рік Результати організації нового туру будуть дорівнювати добутку кількості турів та їх ціни. Витрати визначаються сумою одночасних та поточних витрат. Результати розрахунку економічного ефекту організації нового туру необхідно внести до таблиці 13. Таблиця 13 Розрахунок економічної ефективності організації нового туру Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 6 7 1. Кількість турів, тур. 2. Ціна туру, грн. 3. Собівартість туру (без амортизації), грн. 4. Виручка від реалізації послуг, тис. грн. (п.1*п.2) 5. Витрати всього, тис. грн. 5.1 Одночасні витрати 5.2 Поточні витрати (п.1*п.3) 6. Прибуток до оподаткування, тис. грн. (п.4-п.5.2) 7. Податок на прибуток (п.6*0,18) 8. Чистий прибуток (п.6-п.7) 9. Чистий грошовий потік (п.8) 10. Коефіцієнт дисконтування 11. Чистий приведений дохід (п.9*п.10) 12. Чистий приведений дохід накопиченим підсумком Результати необхідно внести до таблиці 14 та зробити висновки. Таблиця 14 Розрахунок основних показників ефективності організації нового туру Показник Розрахунок Значення 1. Чистий приведений дохід 2. Термін окупності інвестицій 3. Термін окупності інвестицій 4. Порівняння проектів та вибір найкращого У цьому розділі пропонується звести результати розрахунків показників економічної ефективності реалізації трьох альтернативних проектів до єдиної таблиці за зразком таблиці 15. Таблиця 15 Порівняння проектів Показник Проект 1 Проект 2 Проект 3 1. Єдиночасні витрати, тис. грн. 2. Середня величина поточних витрат без амортизаційних відрахувань на рік, тис. грн. 3. Середня величина надходжень на рік, тис. грн. 4. Сумарний економічних ефект за 7 років, тис. грн. 5. Період окупності, роки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД БУДІВНИЦТВА (РЕКОНСТРУКЦІЇ) ГОТЕЛЮ За даними додатків А – В проводиться обґрунтування будівництва (реконструкції) готелю. Одночасні витрати на будівництво (реконструкцію) й облаштування готелю, які складаються з: витрат на будівництво (реконструкцію) будинку, витрат на облаштування номерів, службових приміщень та подвір’я, а також витрат на придбання мікроавтобусу (якщо треба), витрат на реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (СПД) (якщо треба), необхідно розрахувати табл. 1. Необхідні вихідні дані наведено у додатку А. Таблиця 1 Одночасні витрати на будівництво (реконструкцію) й облаштування готелю, тис. грн. Показник Сума, тис. грн. 1. Витрати на будівництво (реконструкцію) об’єкту, в т.ч.: – матеріали 430 – будівельно-монтажні роботи 265,7 2. Витрати на облаштування номерів Standart 64,2 3. Витрати на облаштування номерів Superior 41,2 4. Витрати на облаштування номерів Junior Suite 33,5 5. Витрати на облаштування службових приміщень будинку 160 6. Витрати на облаштування подвір’я у т. ч. – матеріали й обладнання 76,1 – будівельно-монтажні роботи 61,4 7. Витрати на придбання вантажопасажирського мікроавтобусу 71,8 8. Витрати на створення й реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності 10,8 Всього: 1214,7 Загальний фонд оплати праці на підприємстві розраховується як сума добутків кількості осіб певної категорії працівників, їх середньомісячної заробітної плати та кількості місяців (12 місяців). Перелік необхідних даних для розрахунків наведено у додатку Б (видає випускова кафедра). Результати розрахунків зводять у табл. 2. Таблиця 2 Витрати на оплату праці працівників з обслуговування готелю Категорії працівників Кількість осіб, чол. Середня заробітна плата на місяць, грн. Витрати на оплату праці за рік, тис. грн. 1. Працівники служби прийому та розміщення 4 1770 4*1770*12/1000 = 84,96 2. Працівники господарської служби 3 1340 3*1340*12/ 1000 = 48,24 3. Інженерно-технічні працівники 2 1500 2*1500*12/1000 = 36 4. Працівники ресторанного господарства 3 2220 3*2220*12/1000 = 79,92 Всього: 12 х 249,12 Амортизаційні відрахування необхідно знайти за умовно прийнятими відсотками (наведені у таблиці 3) до залишкової вартості обладнання на початок відповідного року. Початкова вартість основних засобів, необхідних для реалізації проекту, наведена у додатку В. Результати розрахунків необхідно занести у таблицю 3. Таблиця 3 Розрахунок сум амортизаційних відрахувань за відповідний рік Група ОЗ Елементи основних засобів Первісна вартість, тис. грн. Норми АВ,% Сума амортизаційних відрахувань за період, тис. грн за рік 1 2 3 4 5 6 7 1 Будівлі, споруди 815 2 2 Автотранспорт, меблі, прилади, обладнання 280 10 3 Оргтехніка 38 15 4 Інші основні засоби 10 6 Разом 1143 х Поточні витрати на утримання готелю необхідно розрахувати за формою таблиці 4. Дані для розрахунків наведено у додатку Г. Результати розрахунку загального фонду оплати праці необхідно перенести з таблиці 2. Відрахування на соціальні потреби складають 22% від витрат на заробітну плату. Витрати на електроенергію розраховуються добутком споживання електроенергії та тарифу (враховуючи кількість місяців роботи готелю). Витрати на водопостачання та водовідведення розраховуються аналогічно. Витрати на харчування відвідувачів розраховуються як добуток їхньої кількості та вартості харчування одного за добу (враховуючи кількість днів роботи готелю). Суми річних значень амортизаційних відрахувань за періодами необхідно перенести з таблиці 3. Інші витрати плануються у розмірі 10 % від усіх наведених витрат без амортизаційних відрахувань. Таблиця 4 Поточні витрати на утримання готелю, тис. грн. Витрати Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 6 7 1. Заробітна плата 2. Відрахування на соціальні потреби (22 % від ФОП) 3. Витрати на газ (на опалення, підігрів води, газ для приготування їжі) 4. Витрати на електроенергію 5. Витрати на водопостачання 6. Витрати на водовідведення 7. Витрати на утримання авто 8. Витрати на харчування 9. Інші витрати 10. Разом без амортизаційних відрахувань 11. Амортизаційні відрахування 12. Разом з амортизаційними відрахуваннями Для реалізації проекту планується взяти кредит у розмірі 75 % від суми одночасних витрат під 15 % річних терміном на 5 років. За умовами повернення кредиту борг виплачується рівними частками наприкінці кожного року з нарахуваннями відсотків на непогашений залишок Розрахунок розміру коштів, необхідних для повернення кредиту, наведено у таблиці 5. Таблиця 5 Розрахунок повернення кредиту, грн. Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 1. Борг за кредитом на початок року 2. Виплата відсотків за кредитом (15 %) 3. Погашення тіла кредиту 4. Борг за кредитом на кінець року 5. Загальна сума виплат за період Надходження від реалізації послуг готелю плануються, виходячи з рівня витрат (собівартості), розрахованого в таблиці 4 та рівня рентабельності (додаток Е) – 70%. Податок на прибуток складає 18 % . Грошові потоки від реалізації проекту необхідно подати у вигляді таблиці 6. Таблиця 6 Потік коштів інвестиційного проекту. тис. грн. Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 6 7 1. Виручка від надання послуг 2. Експлуатаційні витрати без амортизаційних відрахувань 3. Загальна сума виплат за кредитом 4. Прибуток до оподаткування 5. Податок на прибуток 6. Чистий прибуток 7. Чистий грошовий потік 8. Коефіцієнт дисконтування 9. Чистий приведений дохід 10. Чистий приведений дохід накопиченим підсумком Показники інвестиційної привабливості заходу. Чистий приведений дохід розраховується за формулою: Ставка дисконтування прийняти на рівні 32,4 % Результати розрахунків необхідно занести до таблиці 7 та зробити висновки. Таблиця 7 Розрахунок основних показників ефективності реалізації проекту Показник Розрахунок Значення 1. Чистий приведений дохід 2. Термін окупності інвестицій 3. Індекс дохідності Таким чином, на користь впровадження проекту свідчить наступне: чистий приведений дохід більше 0, термін окупності інвестицій менше 7 років, індекс дохідності більше 1. 2. Розрахунок економічного ефекту від відкриття (реконструкції) ресторану У цьому розділі пропонується розглянути можливість відкриття нового чи (реконструкції) ресторану та оцінити доцільність цього проекту за даними додатків І та К. Розрахунок одночасних витрат необхідно виконати за формою таблиці 8. Таблиця 8 Розрахунок одночасних витрат відкриття ресторану Показник Значення, тис. грн. 1. Розробка проекту 46,5 2. Обладнання 520,0 3. Інвентар 43 4. Меблі 379,5 5. Ремонт приміщення 395,0 Разом одночасних витрат: 1384 Розрахунок розміру коштів, необхідних для повернення кредиту, наведено у таблиці 9. Таблиця 9 Розрахунок повернення кредиту, грн. Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 1. Борг за кредитом на початок року 2. Виплата відсотків за кредитом (15 %) 3. Погашення тіла кредиту 4. Борг за кредитом на кінець року 5. Загальна сума виплат за період Визначення економічного ефекту від відкриття нового чи реконструкції ресторану виконується у таблиці 10. Таблиця 10 Розрахунок економічної ефективності організації (реконструкції) нового ресторану Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 6 7 1. Вартісна оцінка результатів, тис. грн. 2. Вартісна оцінка витрат, у т.ч.: 2.1. Одноразові витрати, тис. грн. 2.2. Поточні витрати, тис. грн. 3. Загальна сума виплат за кредитом 4. Прибуток до оподаткування (п.1-п.2.2- п.3) 5. Податок на прибуток (п.4*0,18) 6. Чистий прибуток (п.4-п.5) 7. Чистий грошовий потік (рівний чистому прибутку, оскільки амортизація невідома) 8. Коефіцієнт дисконтування 9. Чистий приведений дохід (п.7*п.8) 10. Чистий приведений дохід накопиченим підсумком Результати необхідно внести до таблиці 11 та зробити висновки. Таблиця 1 Розрахунок основних показників ефективності організації нового туру Показник Розрахунок Значення 1. Чистий приведений дохід 2. Термін окупності інвестицій 3. Термін окупності інвестицій 3. Розрахунок економічного ефекту від організації нового туру В даному розділі пропонується організувати й оцінити доцільність створення нового туру за даними додатків Ж, З. Кількість турів прогнозуються на основі екстраполяції методом середніх темпів. Згладжування з використанням показника середнього темпу припускає, що розвиток об’єкту прогнозування проходить за законом геометричної прогресії (зростаючої або спадаючої). Середній темп зміни фактичних значень часового ряду визначається за формулою: де – кінцеве значення фактичного часового ряду; – значення фактичного часового ряду, прийняте за базу (початкове значення); – кількість значень фактичного часового ряду; – кількість інтервалів фактичного часового ряду. Після визначення середнього темпу зміни часового ряду можлива побудова теоретичної кривої розвитку об’єкта дослідження. Прогнозоване значення знаходиться множенням кінцевого значення фактичного ряду на показник середнього темпу , піднесений до ступеня , що відповідає кількості часових інтервалів (кроків) періоду випередження: , де – прогнозоване значення розвитку об’єкта; – кількість часових інтервалів періоду випередження. Вихідні дані для прогнозу попиту на тури наведено у додатку Ж. Розрахунок середнього темпу та прогнозних значень кількості турів необхідно виконати у таблиці 12. Таблиця 12 Розрахунок прогнозних значень попиту на тури методом середніх темпів Розрахунок Значення 1. Середній темп 2. Кількість турів, 1 рік 3. Кількість турів, 2 рік 4. Кількість турів, 3 рік 5.Кількість турів, 4 рік 6. Кількість турів, 5 рік 7. Кількість турів, 6 рік 8. Кількість турів, 7 рік Результати організації нового туру будуть дорівнювати добутку кількості турів та їх ціни. Витрати визначаються сумою одночасних та поточних витрат. Результати розрахунку економічного ефекту організації нового туру необхідно внести до таблиці 13. Таблиця 13 Розрахунок економічної ефективності організації нового туру Показники Роки реалізації проекту 1 2 3 4 5 6 7 1. Кількість турів, тур. 2. Ціна туру, грн. 3. Собівартість туру (без амортизації), грн. 4. Виручка від реалізації послуг, тис. грн. (п.1*п.2) 5. Витрати всього, тис. грн. 5.1 Одночасні витрати 5.2 Поточні витрати (п.1*п.3) 6. Прибуток до оподаткування, тис. грн. (п.4-п.5.2) 7. Податок на прибуток (п.6*0,18) 8. Чистий прибуток (п.6-п.7) 9. Чистий грошовий потік (п.8) 10. Коефіцієнт дисконтування 11. Чистий приведений дохід (п.9*п.10) 12. Чистий приведений дохід накопиченим підсумком Результати необхідно внести до таблиці 14 та зробити висновки. Таблиця 14 Розрахунок основних показників ефективності організації нового туру Показник Розрахунок Значення 1. Чистий приведений дохід 2. Термін окупності інвестицій 3. Термін окупності інвестицій 4. Порівняння проектів та вибір найкращого У цьому розділі пропонується звести результати розрахунків показників економічної ефективності реалізації трьох альтернативних проектів до єдиної таблиці за зразком таблиці 15. Таблиця 15 Порівняння проектів Показник Проект 1 Проект 2 Проект 3 1. Єдиночасні витрати, тис. грн. 2. Середня величина поточних витрат без амортизаційних відрахувань на рік, тис. грн. 3. Середня величина надходжень на рік, тис. грн. 4. Сумарний економічних ефект за 7 років, тис. грн. 5. Період окупності, роки