0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління корпоративною культурою суб’єкта підприємництва в умовах діджиталізації (ID:885059)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 112
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….....3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ СУБ’ЄКТА ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ...............................................................................7 1.1. Сутність та генезис корпоративної культури …………...…………………………………………………………………………7 1.2. Моделі управління корпоративною культурою та їх характеристика.………………………………………………………………......17 1.3. Взаємозв’язок корпоративної культури та діджиталізації.…………………………………………………………………....29 Висновки за першим розділом……………………………………………..........35 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ СУБ’ЄКТА ПІДПРИЄМНИЦТВА ТОВ «НВО НДІ «КОНДИЦІОНЕР»……........................................................................................37 2.1. Виробничо-господарська характеристика діяльності ТОВ «НВО НДІ «Кондиціонер»…………………………………………………………………..37 2.2. Матричний аналіз діяльності суб’єкта підприємництва …………………55 2.3. Механізм управління корпоративною культурою підприємства в умовах діджиталізації…………………………….............................................................59 Висновки за другим розділом………………………...……………………........76 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ СУБ’ЄКТА ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ…………………………………………..............78 3.1. Напрями удосконалення управління корпоративною культурою ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер»……………………………………………………………...78 3.2. Діджитал-інструменти організації корпоративної культури під час віддаленої роботи.……….. ……………………………………………………...87 3.3. Адаптація персоналу до нових цінностей корпоративної культури ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» в умовах діджиталізації.……………………………95 Висновки за третім розділом…………………………………………………...100 НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ……………........102 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………........105
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасні умови соціально-економічного розвитку потребують більшої уваги до роботи з кадрами, перш за все з керівниками та спеціалістами, які є головним елементом системи управління. Значення набуває формування та раціональне використання кадрів. Корпоративна культура є необхідним елементом успішної компанії. В залежності від типу підприємства корпоративна культура змінюється і персоналізується під впливом різних факторів. Однак вплив корпоративної культури на ефективність підприємства неможливо заперечити. На сьогоднішній день, корпоративна культура активно вивчається та розвивається як в межах України, так і всього світу. В сучасних умовах господарювання ефективність діяльності підприємств багато в чому визначається рівнем розвитку їх корпоративної культури. Необхідність формування корпоративної культури підприємства в умовах розвитку ринкових відносин не викликає сумнівів. Корпоративна культура складається з ідей, основоположних цінностей і поглядів, поділюваних усіма членами організації. Вона включає в себе і стиль поведінки, і стиль спілкування з клієнтами та колегами, і активність співробітників, їх зацікавленість, рівень мотивації і багато іншого. Дослідженням основних аспектів та удосконаленням управління корпоративною культурою займалися такі вчені як Балика О.Г., Євтухова Т.І.,Кручек О.А., Ломачинська І.В.,Мілошевич Н.В.,Надейко М.М.,Отенко О.П.,Попик М.М., Соколюк К.Ю., Фіщук Н.Ю.,Ханас У.Я., Чепелюк М.І., Шулла Р.С. Роботи Абакуменко О., Гашутіна О., Грибіненко О., Гудзь О., Гуренко А., Деркача А., Жосан Г., Корнєєва М., Коробка С.В., Король С., Польовика Є., Федюнінп С., Щербини В. присвячені дослідженню діджиталізації процесів управління сучасним суб’єктом господарювання. 4 Метою магістерської роботи є дослідження та вдосконалення механізму управління корпоративною культурою суб’єкта підприємництва в умовах діджиталізації. Для досягнення поставленої мети у роботі було виконано наступні завдання: ‒ розкрито сутність та виділено етапи розвитку корпоративної культури суб’єктів підприємництва; ‒ дана характеристика моделей управління корпоративною культурою підприємства; ‒ узагальнено особливості взаємозв’язку корпоративної культури та діджиталізації у сучасних умовах господарювання суб’єктів підприємництва; ‒ проведено аналіз виробничо-господарської діяльності суб’єктів підприємництва ТОВ «НВО НДІ «Кондиціонер»; ‒ проведено матричний аналіз діяльності підприємства, виділено напрямки для вдосконалення; ‒ проаналізовано механізм управління корпоративною культурою підприємства в умовах діджиталізації; ‒ обґрунтовано напрями удосконалення управління корпоративною культурою ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер»; ‒ конкретизовано діджитал-інструменти для організації корпоративної культури під час віддаленої роботи; ‒ обґрунтовано механізм адаптації персоналу до нових цінностей корпоративної культури ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» в умовах діджиталізації. Об’єктом дослідження виступає організаційно-економічна діяльність ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» та система управління його корпоративною культурою. Предметом дослідження є розробка рекомендацій щодо удосконалення механізму управління корпоративною культурою суб’єкта підприємництва ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» в умовах діджиталізації. 5 Методи дослідження, використані у кваліфікаційній роботі магістра включають загальнонаукові та емпіричні прийоми економічної науки, які базуються на системному підході, логічно-теоретичний, системний аналіз, синтез, а також такі загальнонаукові методи як узагальнення та порівняння. За допомогою SWOT-аналізу було виділено сильні, слабкі сторони, а також можливості та загрози підприємства з метою розробки ефективних рекомендацій для удосконалення управління корпоративною культурою. Метод логічного узагальнення став основою дослідження видів та моделей управління корпоративною культурою, а також інструментів діджиталізації. Графічний метод був використаний для відображення статистичної інформації та допоміг наочно представити результати дослідження фінансових показників підприємства, оцінці корпоративної культури тощо. Аналітичний метод став основою для розробки шляхів удосконалення механізму управління корпоративною культурою суб’єкта підприємництва ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» в умовах діджиталізації. Елементом наукової новизни магістерської роботи виступають обґрунтовані напрямки вдоскаоналення управління корпоративною культурою суб’єкта підприємництва ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» в умовах діджиталізації: ‒ обґрунтовано напрями удосконалення управління корпоративною культурою ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер»; ‒ конкретизовано діджитал-інструменти для організації корпоративної культури під час віддаленої роботи; ‒ обґрунтовано механізм адаптації персоналу до нових цінностей корпоративної культури ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» в умовах діджиталізації. Основною сферою використання результатів роботи є підприємство ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер», на замовлення якого була виконана магістерська робота. Але висновки та пропозиції мають значення також і для інших вітчизняних підприємств, що функціонують у цій галузі. 6 Для вирішення задач відповідно до встановленої мети була розроблена структура роботи, яка складається із вступу, трьох розділів, загальних висновків і науково-практичних пропозицій. У першому розділі було розкрито сутність та виділено етапи розвитку корпоративної культури суб’єктів підприємництва; дана характеристика моделей управління корпоративною культурою підприємства; узагальнено особливості взаємозв’язку корпоративної культури та діджиталізації у сучасних умовах господарювання суб’єктів підприємництва. Другий розділ був присвячений аналізу діяльності ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» ‒ проведено аналіз виробничо-господарської діяльності суб’єктів підприємництва ТОВ «НВО НДІ «Кондиціонер»; проведено матричний аналіз діяльності підприємства, виділено напрямки для вдосконалення; проаналізовано механізм управління корпоративною культурою підприємства в умовах діджиталізації. В третьому розділі було обґрунтовано напрями удосконалення управління корпоративною культурою ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер»; конкретизовано діджитал-інструменти для організації корпоративної культури під час віддаленої роботи; обґрунтовано механізм адаптації персоналу до нових цінностей корпоративної культури ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер» в умовах діджиталізації. Результати кваліфікаційної роботи бакалавра планується частково впровадити у практичну діяльність ТОВ НВО НДІ «Кондиціонер». Під час написання кваліфікаційної роботи бакалавра було використано універсальне програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2019 та Microsoft Office Excel 2019. Робота представлена на 112 сторінках друкованого тексту, містить 43 рисунки, 20 таблиць та 71 джерело використаної інформації.