0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління комерційною діяльністю оптового підприємства на засадах маркетингу (ID:11044)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 129
Рік виконання: 2010
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 СУТНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Зміст маркетингу в управлінні сучасною фірмою 1.2 Система управління обсягом та асортиментною структурою товарообороту підприємства 1.3 Комплексна оцінка показників товарообороту підприємства 2 ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ФІРМА МИР» 2.1 Характеристика стану діяльності 2.2 Процес маркетингового контролю на підприємстві 2.3 Аналіз обсягу та асортиментної структури товарообороту 2.4 Оцінка впливу чинників на обсяги та структуру товарообороту 3 УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИГОВОГО УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Сучасні проблеми маркетингу та класифікація питань управління 3.2 Побудова імітаційній моделі маркетингового управління 3.3 Розрахунок ефективності маркетингового управління ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову