0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення форм і методів обслуговування в закладах ресторанного господарства (ID:140785)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 40
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ЯК СКЛАДОВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 1.1 Класифікація методів і форм обслуговування 1.2 Форми обслуговування офіціантами 1.3 Обслуговування зі споживанням продукції поза межами закладу ресторанного господарства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМ І МЕТОДІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ В КАФЕ ПАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ» 2.1. Загальна характеристика кафе підприємства «Хмельницькгаз» 2.2 Аналіз технології обслуговування споживачів 2.3. Аналіз процесу підготовки до банкетів у ресторані ПАТ «Хмельницькгаз» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ У КАФЕ ПАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Ресторанний бізнес, що відноситься до сфери громадського харчування, виробляє продукт, який на відміну від продукту промислової сфери, споживачам важче оцінити по критерію якості до того, як буде зроблене замовлення в ресторані (споживач при виборі керується порадами персоналу, друзів, рекламою або фотографіями в меню, але не може наперед знати, що саме він одержить). Тому ресторанні послуги важче обмінювати і просувати на ринку. Критерієм оцінки якості продукту є емоційна реакція клієнта, яка залежить від виховання і відношення до справи персоналу, а також від самого клієнта. ... Актуальність вибраної мною теми обумовлена тим, що перехід на ринкові відносини пов'язаний із значними труднощами, у тому числі і у сфері управління підприємствами, проте успіхи будь-якого підприємства багато в чому залежать від ефективності менеджменту, а особливо від його важливої| складової – управління людськими ресурсами в процесі обслуговування. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка методичних рекомендацій щодо визначення шляхів удосконалення форм і методів обслуговування в кафе підприємства «Хмельницькгаз». При написанні даної роботи були поставлені наступні завдання: – вивчити теоретичні аспекти, фактори менеджменту та принципи господарського управління підприємством; – проаналізувати процес управління кафе підприємства «Хмельницькгаз»; – вивчити проблеми і шляхи вдосконалення форм і методів обслуговування на підприємстві. Предметом дослідження є сукупність принципів, методів, засобів і форм управління виробництвом, розроблених і вживаних з метою підвищення ефективності виробництва і обслуговування на підприємстві ресторанного господарства Об'єкт дослідження – процес обслуговування споживачів на підприємстві. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків. Приведено список літературних джерел, додатки.