0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-коледж, Ситуації №№3,13, Управління персоналом, №1636 (ID:14228)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 4
Рік виконання: 2008
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Ситуація №3 Фірма «Адідас» протягом тривалого часу (до 80-х років) займала лідируюче положення на ринках збуту спортивних товарів, являючись по суті монополістом у цій галузі. Проте у 80-х роках її потіснили нові конкуренти «Найк» і «Рібок». Проблема. Як ви гадаєте, чому фірмам «Найк» і «Рібок» вдалося витіснити на світовому ринку спортивних товарів монополіста – фірму "Адідас''? Ситуація №13 Відділ людських ресурсів європейської штаб-квартири багатонаціональної корпорації провів анонімне опитування співробітників з метою з'ясувати їхнє ставлення до процедури атестації, проведеної в штаб-квартирі за класичною схемою: щорічна атестаційна співбесіда з керівником, спеціальні форми оцінки і плану розвитку, підвищення базового окладу відповідно до атестаційної оцінки. Зібрати думки співробітників було досить складно, оскільки більшість із них проводить переважну частину свого часу в регіональних філіях і лише іноді з’являється у своєму офісі. Усього було зібрано 70 з розісланих 154 анкет. Результати опитування показали: – 65% співробітників незадоволені атестацією як методом оцінки їх роботи, – 50% співробітників вважають, що керівники не можуть об'єктивно оцінити їхню роботу, оскільки не мають необхідної для цього інформації, – 45% співробітників вважають атестаційну співбесіду формальним оголошенням заздалегідь прийнятого рішення, – 12% стверджують, що їх керівники взагалі не проводять співбесіди, а просять підписати заповнену заздалегідь форму, – 68% співробітників не вважають, що результати атестації використовуються для будь-чого, крім підвищення окладу. – 75% керівників, що проводили атестацію, поскаржились на брак часу для її підготовки і проведення; – 25% керівників зізналися, що відчувають труднощі у випадках, коли необхідно критикувати, регулярно завищують атестаційні оцінки. Питання: 1. Про що говорять результати опитування? 2. У чому причини такої ситуації? 3. Які заходи для вдосконалення системи оцінки ви б запропонували відділу людських ресурсів штаб-квартири?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову