0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ (ID:14917)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 124
Рік виконання: 2009
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧОК, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сутність маркетингу і проблеми його впровадження на підприємстві 1.2. Концепції управління маркетингом 1.3. Стратегічне планування маркетингу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “ЗАЗ”... 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства. 2.2 Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ „ЗАЗ”………… 2.3 Дослідження ринку автомобільної промисловості України………….. РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ЗАТ „ЗАЗ 3.1. Розробка портфеля маркетингових стратегій ЗАТ „ЗАЗ”……………. 3.2. Управління ризиками в маркетингової діяльності підприємства…… 3.3. Розробка плану маркетингу підприємства……………………………. ВИСНОВКИ РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову