0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління комерційною діяльністю (ID:189948)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 118
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ С. ВСТУП ...................................................................................................... 4 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи управління комерційною діяльністю підприємства …………………………... 6 1.1. Сутність комерційної діяльності, її цілі, принципи і функції … 6 1.2. Управління комерційною діяльністю організації ..................... 16 1.3. Ефективність комерційної діяльності підприємства та фінансово-економічні інструменти її забезпечення …………………………..... 24 Висновки до 1 розділу ...................................................................... 33 РОЗДІЛ 2. Дослідження управління комерційною діяльністю Приватного акціонерного товариства “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар” ………………………............................. 35 2.1. Приватне акціонерне товариство “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар” як суб’єкт комерційної діяльності ....... 35 2.2. Аналіз управління комерційною діяльністю ПрАТ “МЗМВ “Оскар” ………………………………………………………………… 43 2.3. Ефективність збутової діяльності ПрАТ “МЗМВ “Оскар” …… 58 Висновки до 2 розділу ....................................................................... 66 РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення управління комерційною діяльністю ПрАТ “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар” 69 3.1. Стратегічне визначення конкурентних можливостей організації комерційної діяльності ПрАТ “МЗМВ “Оскар” …………………. 69 3.2. Напрямки вдосконалення управління збутовою діяльністю ПрАТ “МЗМВ “Оскар” …………………………………........................... 78 3.3. Обґрунтування фінансово-економічних програм підвищення ефективності комерційної діяльності ПрАТ “МЗМВ “Оскар” …. 89 Висновки до 3 розділу ....................................................................... 102 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ......................................................... 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ....................................... 113 ДОДАТКИ ......................................................................................... 119
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасних ринкових умовах, для яких характерні нестабільність та змінність зовнішнього оточення, зростання насиченості ринку та підсилення конкуренції між товаровиробниками, рівень та якість комерційної роботи стають одними з найважливіших факторів ефективного функціонування підприємства на ринку товарів і послуг. А отже, зростає роль управління комерційною діяльністю. Комерційна діяльність є одним з інструментів досягнення цілей, сформованих власниками, керівництвом і персоналом підприємства. Значне підвищення ефективності комерційної діяльності може бути забезпечене завдяки обґрунтуванню напрямків підвищення результативності управління комерційною діяльністю на підприємстві. Тема даної роботи є актуальною. Мета роботи – дослідження процесу управління комерційною діяльністю підприємства та визначення шляхів підвищення її ефективності. Відповідно до поставленої мети нами були визначені та розв’язані наступні завдання: • розкрити теоретичні засади управління комерційною діяльністю підприємства; • проаналізувати та систематизувати праці провідних вітчизняних та закордонних фахівців з теми дослідження; • проаналізувати організаційно-економічну діяльність ПрАТ “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар”; • визначити особливості організації управління комерційною діяльністю досліджуваного підприємства; • виявити та обґрунтувати шляхи покращення управління комерційною діяльністю на ПрАТ “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар”. Предмет дослідження – комерційна діяльність підприємства і процес управління нею. Об’єкт дослідження – Приватне акціонерне товариство “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар”, яке функціонує на ринку мінеральних вод. Інформаційною базою дослідження були праці провідних зарубіжних та вітчизняних авторів, публікації в періодичних виданнях, статистична і бухгалтерська звітність, джерела Інтернет. При проведенні даного дослідження були використані наступні методи: системний, статистичний, абстрагування, узагальнення, SWOT-аналіз; прийоми – економічне порівняння, аналогії, а також принципи системності та розвитку. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості впровадження рекомендацій та висновків у практичній діяльності ПрАТ “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар” для підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства. Магістерська робота складається із вступної, основної і заключної частин, висновків до розділів, висновків і пропозицій, списку використаних літературних джерел, додатків. Робота викладена на 118 сторінках комп’ютерного тексту, містить 15 рисунків, 14 таблиць і додатки. 2.2. Аналіз управління комерційною діяльністю ПрАТ “МЗМВ “Оскар” Основними функціями управління комерційною діяльністю є: аналіз, планування (включаючи програмування і прогнозування), організація, реалізація, мотивація, контроль. Дані функції на ПрАТ “Моршинський ЗМВ “Оскар” виконуються директором з логістики і входять до його посадових обов’язків. У ході реалізації функції аналізу він вивчає пропозицію, поведінку споживачів, можливості самого підприємства, здійснює аналіз результатів комерційної діяльності тощо. Проте не аналізується рівень якості управління в цілому, його ефективність; не досить чітко проаналізовано рівень конкуренції. Стосовно планування комерційної діяльності, керівник формулює цілі, визначає шляхи і конкретні заходи щодо їх досягнення; організовує, налагоджує зв’язки між складовими структури управління, визначає повноваження і відповідальність працівників за реалізацію комерційної діяльності. Проте такій функції як “мотивація” приділено недостатньо уваги: не створено ефективних матеріальних та моральних стимулів для усіх працівників. Директор з логістики здійснює контроль запланованих цілей, аналізує результати їх здійснення; слідкує за належним та вчасним виконанням підлеглими обов’язків, вказівок, розпоряджень. На менеджера із збуту, менеджера із постачання і менеджер експортно-імпортної логістики (відповідно до посадових інструкцій) покладено такі завдання як: - організація закупівель і реалізації продукції; - планування закупівлі продукції та її наступного продажу; - укладання договорів купівлі-продажу товарів з контрагентами; - визначення і формування каналів розподілу своєї продукції; - формування і здійснення цінової політики; - отримання, обробку, використання і захист комерційної інформації; - планування фінансового забезпечення продажу продукції. Проте не передбачено і не покладено ні на кого такого обов’язку як планування і здійснення в ході реалізації комерційної діяльності комплексу маркетингових комунікацій. При організації управління слід продумати можливість появи дублювання функцій управління. І управлінці, організовуючи роботу підлеглих, віддаючи вказівки, розпорядження, повинні враховувати такий аспект як можливість дублювання роботи. Якісному управлінню зазвичай непритаманна така риса як дублювання функцій в окремих працівників апарату управління. По-перше, це створює елемент невизначеності і в самих управлінців (“Хто ж більше відповідає за виконання функції? Чиє рішення має більше значення?”), і у виконавців їхніх рішень (“Кого ж слухати?”). Крім того, управлінські працівники вважають, що знівельовується значення їхньої роботи, як наслідок – взаємна деморалізація. По-друге, затрачається вдвічі більше часу на виконання однієї й тієї ж роботи. На ПрАТ “МЗМВ “Оскар” за менеджером із збуту, менеджером із постачання, менеджером експортно-імпортної логістики, серед їх обов’язків закріплено контроль за належним виконанням обов’язків фахівцями-операторами, фахівцем з логістики, фахівцем з експортної логістики. Начальнику експедиції підпорядковуються комірники, водії навантажувачів, вантажники, який здійснює контроль за виконанням ними своїх обов’язків Керівники відділів, маючи у підпорядкуванні підлеглих, повинні здійснювати планування, організацію, мотивацію та контроль їх діяльності, в тому числі слідкувати за належним виконанням обов’язків, розпоряджень та вказівок безпосереднього керівництва. У підпорядкуванні менеджера із постачання і менеджера експортно-імпортної логістики знаходиться по одному фахівцю, у підпорядкуванні менеджера із збуту – три фахівця-оператора, у підпорядкуванні начальника експедиції – 94 підлеглих (комірники, водії навантажувачів, вантажники працюють згідно “ковзаючого” графіка, об’єму роботи, одночасно працюють, міняючись, лише певна їх частина вихідні або у відпустці), дії яких проконтролювати керівникам не складає проблеми. Немає потреби в додатковому контролі ще й зі сторони директора з логістики. Мотивація комерційної діяльності передбачає формування бажання у комерційних працівників краще, продуктивніше, результативніше виконувати свою роботу, прагнення збільшувати товарообіг, прибуток фірми. Це можливо завдяки матеріальному та моральному стимулюванню працівників. До матеріального стимулювання відноситься: рівень заробітної плати працівників, доплата за підвищення кваліфікації і стаж роботи, премії за виконання планових завдань з товарообігу, участь у прибутках, надання безкоштовних путівок. На ПрАТ “Моршинський ЗМВ “Оскар” рівень заробітної плати поступово підвищується. Підвищення це незначне і частково зумовлене зростанням мінімальної заробітної плати. Проте внаслідок постійного зростання товарообороту та прибутку на фонд заробітної плати комерційних працівників було виділено більше коштів і частка фонду оплати праці комерційних працівників у загальному фонді оплати праці зросла. Комерційним працівникам апарату управління передбачена доплата у розмірі 6% від заробітної плати за укладання очевидно вигіднішої угоди з постачальниками. Моральному стимулюванню на підприємстві не надається важливого значення.