0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Салон техніки «Другі руки»» (ID:250436)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 15
Рік виконання: 2017
Вартість: 250 грн
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1. Опис предметної сфери та постановка задачі 4 2. Аналіз інформаційних потоків організації 6 3. Використання інтернет-сервісів для роботи організації 8 4. Пропозиції щодо оптимізації інформаційних потоків 13 Висновки 14 Джерела інформації 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Салони техніки займають важливе місце в економіці нашої країни. З кожним днем створюється все більше магазинів, які надають широкий вибір техніки і які користуються великим попитом. У сучасному суспільстві величезну роль відіграє телефон і комп'ютер, вони, насамперед, є засобами зв'язку, тому кожна поважаюча себе людина прагне купити собі ці речі [1]. Зараз, напевно, немає таких людей, які б могли обійтися без холодильника, чайника, пральної машини, телефона, комп'ютера і т.д. Тому, я вважаю, що дослідження салону техніки «Другі руки» є дуже актуальним у сучасному світі. У світі існує багато салонів техніки, які добре знані своїми якісними послугами. Українські салони техніки все ж потребують молодих і енергійних людей, які віддають свій розум та ідеї для забезпечення їх якісного функціонування та розвитку. До категорії таких людей належать засновники салону техніки «Другі руки», метою якого є продаж товарів для мобільного зв’язку, цифрової та комп’ютерної техніки для дому та офісу, телевізорів та іншої побутової техніки. Крім того товариство надає послуги щодо ремонту зазначених товарів. Метою даної курсової роботи є здійснення аналізу інформаційних потоків салону техніки «Другі руки» та оптимізації цих потоків для даного салону. Предметом дослідження даної курсової роботи є загальна характеристика салону техніки «Другі руки». Об’єктом дослідження даної курсової роботи є салон техніки «Другі руки», який спеціалізується на продажі товарів побутової техніки. На сучасному етапі салон досить ефективно функціонує. На сьогодні в салоні працює 27 працівників, він надає 6 видів послуг, середня заробітна плата працівників салону становить 2000 грн. Для забезпечення ефективної діяльності салону техніки «Другі руки», а також збереження та підтримання необхідного рівня обслуговування необхідна наявність ефективної системи менеджменту в салоні та вирішення існуючих проблем, а саме: вирішити проблему переходу від паперового до електронного ведення діловодства.   1. Опис предметної сфери та постановка задачі Салон техніки «Другі руки» – це комплекс, який включає магазин і відокремлені зони у ньому, тобто відділи. Сюди приходять, щоб купити певну техніку для себе, дому чи бізнесу. Він відповідає вимогам міжнародних стандартів до магазинів вищого рангу. Організаційно-функціональна структура салону техніки «Другі руки» складається з таких відділів: торговий відділ, відділ збуту і поставки, відділ кадрів, бухгалтерія, відділ маркетингу та інші. Всі відділи підпорядковуються директорові. Привітно зустріти, красиво і якісно обслужити – таке завдання працівників салону техніки «Другі руки». Від правильної і чіткої організації роботи обслуговуючого персоналу салону техніки залежить настрій і самопочуття всіх, хто користується їхніми послугами. Місію салону техніки «Другі руки» можна сформулювати наступним чином: продаж побутової техніки і задоволення потреб суспільства.