0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління рекламною діяльністю підприємства (ID:316311)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 73
Рік виконання: 2019
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та значення реклами в системі маркетингових комунікацій 1.2. Концептуальні підходи до управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві 1.3. Методологічні підходи до оцінки ефективності управління рекламною діяльністю в підприємстві РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «УКРТЕХІМПЕКС» 2.1. Маркетингове середовище підприємства 2.2. Оцінка комплексу маркетингу ТОВ «УКРТЕХІМПЕКС» 2.3. Аналіз управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві РОЗДІЛ III. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Інформаційне забезпечення управління рекламною діяльністю торговельного підприємства 3.2. Формування концепції та бюджету рекламної кампанії 3.3. Розробка плану проведення рекламної кампанії з просування продукції ТОВ «УКРТЕХІМПЕКС» на 2019-2020 роки ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову