0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив досвіду споживача на прийняття рішення про купівлю (ID:465945)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 18
Рік виконання: 2021
Вартість: 275
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 3 1.1. Споживач: сутність, його місце і роль в системі маркетингу 3 1.2. Складові елементи поведінки споживача 5 1.3.Значення досвіду споживача 8 РОЗДІЛ 2 11 2.1.Чинники, що впливають на створення позитивного досвіду в молодих українців на ринку закладів харчування 11 РОЗДІЛ 3 14 3.1.Вдосконалення споживацького досвіду 14 ВИСНОВКИ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Рішення про покупку будь-який споживач приймає на підставі власного споживацького досвіду. Починає він формуватися задовго до того, як потенційний покупець приходить в магазин або відриває сайт компанії. Реклама, огляди та відгуки в інтернеті, розповіді знайомих та рідних про досвід використання, власні враження від володіння продукцією бренду – все це в .......... !!! Замовити цю та інші роботи можна за номером +380930517849 (ВАЙБЕР / ТЕЛЕГРАМ)