0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз впливу митного регулювання на управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств (ID:530581)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 63
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. МІСЦЕ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Необхідність та мета митного регулювання 5 1.2. Особливості тарифного регулювання 14 1.3. Нетарифні заходи державного регулювання ЗЕД 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВПЛИВУ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА ОЦІНКА ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ «СКФ Україна» 29 2.1. Організаційно–управлінська структура та характеристика господарської діяльності підприємства 29 2.2. Економічий аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства ПРАТ «СКФ Україна» та взаємодія з митними органами 33 2.3. Аналіз ринків збуту продукції підприємства ПРАТ «СКФ Україна» 39 2.4. Проблеми ефективної реалізації управління та вплив митного регулювання на ЗЕД підприємства 43 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53 ДОДАТКИ 58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Зовнішньоекономічна діяльність сьогодні розглядається як важливий сектор національної економіки, що має значний вплив на економічний розвиток країни. В даний час практично немає галузі, яка прямо чи опосередковано не мала б контактів із зовнішніми ринками. Швидко розвиваються прямі зв'язки та створені спільні підприємства, зростає кількість бартерних угод. В цих умовах питання ефективності зовнішньоекономічної діяльності набувають все більшого значення. При доступі до зовнішнього ринку додатково доводиться аналізувати митні правила, валютні курси тощо. Основним мотивом виходу фірм на зовнішні ринки є міжнародні ринки. Так, багато найбільших фірм мають більше половини свого доходу від продажів, здійснених за кордоном. Успіх чи невдача у зовнішній торгівлі багато в чому пов'язана з конкурентоспроможністю та пропозицією на світовому ринку товарів. Митне регулювання зовнішньої торгівлі полягає в застосуванні комплексу заходів митними органами щодо переміщуваних товарів. Виділяють дві групи заходів митного регулювання: митно-тарифне і нетарифне регулювання. Тарифне регулювання зовнішньої торгівлі засноване на використанні в якості основи ціни товару. Застосування заходів тарифного регулювання є важливим моментом в митному контролі товарів. В даному випадку основним інструментом виступає митний тариф, який містить ставки мит. Використання митного тарифу щодо імпортованих товарів, дозволяє підвищити їх кінцеву ціну, створивши кращі умови для вітчизняного виробника. Проблематика розвитку митно-тарифного регулювання у здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємств аналізується в наукових працях таких вітчизняних та зарубіжних вчених, як О. Гребельник, О. Демченко, І. Іващук, Ю. Макогон, В. Будкін, А. Кредісов, І. Бережнюк, С. Якубовський, А. Мокій, С. Соколенко, Дж. Стігліц, А. Філіпенко, І. Школа, О. Шнирков, Т. Циганкова та ін. Метою дослідження є аналіз зовнішньоекономічної діяльності ПРАТ «СКФ Луцьк»,