0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

У чому переваги і недоліки телефонної розмови порівняно з безпосереднім спілкуванням (есе) (ID:531983)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 2
Рік виконання: 2021
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Без плану.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У телефону є ряд переваг, які позбавлені інші засоби комунікації. Головні з них: швидкість передачі інформації (виграш у часі); негайне встановлення зв'язку з абонентом, що перебуває на будь-якій відстані, безпосередній обмін інформацією у формі діалогу та можливість досягти домовленості, не чекаючи зустрічі; конфіденційність контакту; скорочення паперообігу; економія коштів на організацію контактів інших видів (досить часто перший телефонну розмову, за яким повинні наслідувати особисті контакти (розмови, бесіди, зустрічі), може виявитися останнім). Американські фахівці з ділового спілкування стверджують, що одним з факторів тяжкого становища деяких малих підприємств є погані манери їх службовців, які чітко проявляються в розмовах по телефону. Хоча в даний час не існує стандартів, які дозволяють підготувати відповідних працівників (секретарів-референтів, прес-секретарів, агентів фірм і т.д.) до грамотного ведення телефонних переговорів, але поважають себе фірми звертають велику увагу на корпоративну культуру співробітників у внутрішньому і зовнішньому діловому спілкуванні.