0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління проектом створення івент-агентства (ID:578057)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 88
Рік виконання: 2017
Вартість: 5000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………………. Розділ 1. Обґрунтування доцільності реалізації проекту……………………….. 1.1 Аналіз сфери послуг, в якій здійснює діяльність агентство………………. 1.1.1 Характеристика сфери організації масових заходів……………………. 1.1.2 Аналіз цільової аудиторії…………………………………………….… 1.1.3 Аналіз конкурентного середовища………………………………….…. 1.1.4 PEST – аналіз……………………………………………………….…… 1.2 Аналіз event-послуг…………………………………………………...…… 1.2.1 Класифікація заходів, що можуть бути організовані……………….... 1.2.2 Проблеми і досягнення в сфері event-послуг……………………..….. 1.3 Аналіз діяльності агенства………………………………………….. 1.3.1 Характеристика агентства та її діяльності. SWOT-аналіз……………. 1.3.2 Організаційна структура……………………………………………..… 1.3.3 Опис процесів діяльності………………………………………………. 1.3.4 Фінансовий аналіз івент-агентства…………………………………..… Висновки до розділу 1…………………………………………………………... Розділ 2. Статут проекту………………………………………………………… 2.1 Резюме проекту…………………………………………………………..… 2.2 Цілі і результати проекту…………………………………………………... 2.3 Обмеження та допущення…………………………………………………. 2.4 Структурна декомпозиція робіт…………………………………………… 2.5 Команда проекту…………………………………………………………… 2.6 Зацікавлені сторони проекту………………………………………………. Висновки до розділу 2…………………………………………………...……… Розділ 3. Управління проектом створення івент-агентства…. 3.1 План-графік проекту верхнього рівня…………………………………….. 3.2 План витрат проекту……………………………………………………….. 3.3 План використання трудових ресурсів………………………………. 3.4 План управління взаємодіями……………………………………………... 3.5 Управління якістю ……………………………………………………….… 3.5.1 Цілі у сфері якості………………………………………………………. 3.5.2 Політика у сфері якості…………………………………………………. 3.5.3 Процедура управління документацією………………………………... 3.5.4 План управління якістю………………………………………………… 3.6 Управління ризиками…………………………………………………….… Висновки до розділу 3…………………………………………………………... Висновки……………………………………………………………………….... Список використаної літератури……………………………………………….. Додатки (Календарний план проекту в Microsoft project, Графіки використання ресурсів)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дипломної роботи полягає у виявленні успішних як українських, так і західних стратегій розвитку event-бізнесу; впровадження та реалізації власної стратегії, що буде сприяти зростанню бізнесу, розвитку до великої і успішної організації на ринку. Мета дипломної роботи проаналізувати поточну стратегію нашого агентства, а також виявити найбільш успішні стратегії інших організацій за допомогою бенчмаркінгу кращої практики; виявити розриви в ресурсах і здібностях і способи їх подолання; зрозуміти, наскільки відповідає структура/системи компанії/культура/здатність до здійснення змін її стратегії. На основі цього виявити здатність компанії реалізовувати стратегію, як результат - розробити модель стратегічного розвитку компанії і план її реалізації. Об’єкт дослідження: Процеси управління створенням і розвитком нового підприємства на ринку послуг з організації культ-масових заходів. Предмет дослідження: Проект створення та модель стратегічного розвитку івент-агентства. Задачі дослідження:  Проаналізувати ринок івент-послуг;  Оцінити можливості та визначити перспективи створення івент-агентства;  Спланувати діяльність продукту на найближчі 2 роки;  Розробити план реалізації проекту РОЗДІЛ 1. ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ 1.1 Аналіз сфери послуг, в якій здійснює діяльність агенція Як будь-яка галузь, івент-бізнес в усьому світі має своєю специфіку і історію: і якщо американські родоначальники івенту вже більше 150 років, то в Україні - це молодий бізнес, що розвивається, якому не більше 15 років. Однак, впевнено можна сказати, що івент в Україні - це ринок з високою конкуренцією і дуже низькою культурою. 1.1.1 Характеристика сфери організації масових заходів Організація і проведення корпоративних свят одна з найцікавіших сфер, пропонованих на ринку послуг. Безумовно, корпоративні свята існували в усі часи, вони просто називалися не настільки хитромудро (слово «корпорація» прийшло до нас приблизно на початку 90-х років разом з іншими іноземними словами). Однак в останні роки поняття «корпоративний дух» і «корпоративна культура» міцно пустили коріння на просторах українського бізнесу. Багато керівників сходяться на думці, що корпоративні заходи сприяють здоровій атмосфері в колективі і підвищують працездатність співробітників. І повеселитися на такому заході кожному хочеться так, щоб не було прикро за безцільно витрачені час і гроші. Тому організація корпоративних свят - справа професіоналів. Галузь охоплює широкий і різноманітний спектр заходів: від корпоративних свят під відкритим небом-шоу, до грандіозних солідних щорічних фестивалів. Найбільш активно розвиваються два напрямки подій індустрії: корпоративні заходи і приватні. Потрібно відзначити, що базуються вони практично на одній і тій же інфраструктурі і мають одне спільне завдання: ідентифікувати людину, групу людей або компанію. При цьому в останні роки відзначається істотна еволюція від бажання «дивувати» до вирішення конкретних завдань по ефективності. Потенційна місткість, за даними деяких учасників ринку. Event-галузь знаходиться на стадії зростання. Про це свідчать такі три показники ([13], з 79.): ефект масштабу, попиту і ступеня впливу технологій. Попит на святкові послуги зростає (про що ми говорили, аналізуючи привабливість галузі). Масштаб - також, тому що з'являється все більша кількість фірм, між якими на даний час немає сильної конкуренції. Технології - галузь сильно схильна до впливу технології: це стосується появи подій компаній, провідні онлайн-торгівля, через інтернет і використовує всі можливості такого просування. А також це стосується появи різноманітних шоу, з новими технічними можливостями, які користуються попитом. Обраний напрямок діяльності, володіє рядом переваг в порівнянні з іншими конкуруючими фірмами. Основними перевагами даного бізнесу є:  відсутність вимог до ліцензування та сертифікації.  спрощена система оподаткування (не потрібно відкриття юридичної особи, достатньо зареєструватися як приватний підприємець).  мінімальні витрати на утримання персоналу (більшість співробітників наймаються тільки на певний захід).  позитивна тенденція на ринку (усе більша кількість людей воліють звертатися до професійних організаторам).  швидка окупність і можливість точного реагування на вимоги ринку.  слабка конкуренція.  можливість постійно збільшувати свій прибуток.  відсутність кордонів для процвітання і успіху. Недоліки:  сезонність (наприклад взимку весіль набагато менше, ніж влітку).  необхідність часто працювати у вихідні дні.  новизна бізнесу (для більшості людей послуга є незнайомою).  неможливість прямих продажів (пасивне очікування клієнтів).  вузький сегмент клієнтів.  доводиться багато працювати наодинці. 1.1.2 Аналіз цільової аудиторії Робота івент-агентства загалом націлена і розрахована на всі верстви населення. Адже в заходах можуть приймати участь усі, не залежно від віку і статі. Але саме клієнтом, або замовником найчастіше виступають лише певні групи людей. Як правило, цільова аудиторія ділиться на 4 групи: а) люди які шукають реалізатора і координатора своїх ідей, для особистого свята; б) батьки, які замовляють послуги для своїх дітей; в) організації, які замовляють великі корпоративні заходи для внутрішніх свят (або з великим чеком); г) інші агентства, які «перекуповують» послуги. Найчастіше до схожих організацій звертаються жінки середнього віку. На другому місці можна відзначити попит вцілому юридичних осіб, тобто компаній і організацій, якщо йде мова про корпоративні заходи.