0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-планування на підприємстві в ринкових умовах на прикладі ТОВ "Тервікнопласт" (ID:727752)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 83
Рік виконання: 2021
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ В РИНКОВИХ УМОВАХ 6 1.1. Економічний зміст бізнес-планування 6 1.2. Структурне місце бізнес-планування в системі планування діяльності підприємства 15 1.3. Інструменти бізнес-планування підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства 19 Висновки до 1 розділу 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА СИСТЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ТОВ «ТЕРВІКНОПЛАСТ» 27 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Тервікнопласт» 27 2.2. Аналіз розвитку системи бізнес-планування ТОВ «Тервікнопласт» 41 2.3. Проблеми застосування бізнес-планування на підприємстві 56 Висновки до 2 розділу 64 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ТОВ «ТЕРВІКНОПЛАСТ» 66 3.1. Розроблення та впровадження нових програмних продуктів на підприємстві 66 3.2. Економічне обґрунтування ефективності бізнес-плану підвищення конкурентоспроможності 72 Висновки до розділу 3 78 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність проблеми. На сучасному етапі розвитку економіки особливо важливим є бізнес-планування господарської діяльності, адже функціонування підприємств ускладнюється постійними змінами у внутрішньому середовищі їх діяльності, появою нових конкурентів, вимогливістю споживачів товарів і послуг. Звідси об’єктивно посилюється потреба в розробці підходів, які забезпечать конкурентоспроможність підприємства на ринку і визначать перспективи їх розвитку.Актуальність проблеми. На сучасному етапі розвитку економіки особливо важливим є бізнес-планування господарської діяльності, адже функціонування підприємств ускладнюється постійними змінами у внутрішньому середовищі їх діяльності, появою нових конкурентів, вимогливістю споживачів товарів і послуг. Звідси об’єктивно посилюється потреба в розробці підходів, які забезпечать конкурентоспроможність підприємства на ринку і визначать перспективи їх розвитку.1.3. Інструменти бізнес-планування підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства Сьогодні для підприємств підвищення їх конкурентоспроможності вважається необхідною умовою для довготривалого існування на ринку та примноження ефективності діяльності порівняно з попередніми періодами. Бізнес-план є універсальним інструментом планування та дозволяє вирішувати значну кількість завдань.Висновки до 1 розділу Таким чином, на основі проаналізованої літератури запропоновано розглядати систему бізнес-планування як сукупність взаємопов’язаних елементів, наявність яких направлена на забезпечення формування бізнес-ідей та організацію здійснення бізнес-планування на підприємстві, а бізнес-план як активний робочий інструмент бізнес-планування, який дає змогу аналізувати, контролювати й оцінювати успішність діяльності в процесі реалізації підприємницького проекту, виявляти відхилення від плану та своєчасно коригувати напрями розвитку бізнесу.