0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вибір медіаносіїв для просування послуг підприємства «ТОВ H&M» (ID:816398)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 32
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………… РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИБОРУ МЕДІАНОСІЇВ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ……………………………………………………….. 1.1 Роль медіапланування в структурі рекламної діяльності підприємства……………………………………………………………………… 1.2 Характеристика основних показників обрання медіаносіїв……. РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ВИБОРУ МЕДІАНОСІЇВ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА………………………… 2.1 Аналіз основних засад медіапланування на торговельних підприємствах…………………………………………………………………… 2.2 Шляхи удосконалення медіастратегії ТОВ «ЕЙЧ ЕНД ЕМ ХЕННЕС ЕНД МАУРІЦ»………………………………………………………. ВИСНОВКИ……………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………... ДОДАТОК…………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Застосування у роботі підприємства реклами й вибір правильних медіаносіїв є важливим заходом, який підвищує конкуренцію за рахунок глибокого аналізу конкурентоспроможності за рахунок використання інструментів й вивчення поведінкової реакції споживача продукту. Тема дуже актуальна для ТОВ «ЕЙЧ ЕНД ЕМ ХЕННЕС ЕНД МАУРІЦ» (надалі ТОВ «H&M») тому, що під час пандемії й карантину вихідного дня магазини закриті й продажів небагато по магазинам. Реклама являється двигуном прогреса, а маркетингові дослідження допомогають конкурувати з більшістю конкурентів. Актуальність теми практичного використання і теоретичного обґрунтування відповідних досліджень на ринку одягу свідчить постійно зростаюча кількість наукових праць і публікацій як і в Україні так й за кордоном. Незважаючи на наявність вагомої наукової бази, через постійні зміни в економіці маркетингове дослідження на рахунку одягу залишається актуальним завданням і потребує вирішення науковцями. Метою курсової роботи є дослідження вибору медіа носіїв для просування послуг підприємства ТОВ «ЕЙЧ ЕНД ЕМ ХЕННЕС ЕНД МАУРІЦ». Завдання курсової роботи: 1) систематизація, закріплення, розширення і використання теоретичних і практичних знань; 2) розвиток навиків самостійної роботи з літературними джерелами, нормативними і методичними документами, фактичним матеріалом маркетингових та рекламних інструментів; 3) аналіз маркетингових досліджень ТОВ «H&M» 4) напрацювання рекомендацій, щодо оптимізації реклами на підприємстві ТОВ «H&M» шляхом вибору медіаносіїв для просування послуг. Об'єкт – Вибір медіаносіїв для просування послуг та розміщення рекламної продукції ТОВ «H&M». Предмет є теоретичні положення, науково-методичні підходи, концепції та прикладні аспекти комплексу заходів для вибору медіа носіїв для просування послуг ТОВ «H&M». Методологія. При написанні даної роботи було використано, табличний, метод узагальнення та систематизація, метод порівняння (для співставлення результатів дослідження), а також інші методи загальнонаукового характеру.