0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління іміджем промислового підприємства (ID:927793)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 156
Рік виконання: 2023
Вартість: 3500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст РЕФЕРАТ……………………………………………………………………………….3 ВСТУП………………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО- МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………7 1.1 Сутність і особливості іміджу підприємства……………………………….........7 1.2 Система управління іміджем підприємства…………………………………….22 1.3 Особливості оцінки іміджу промислового підприємства……………………...32 Висновки до розділу І…………………………………………………………….......42 РОЗДІЛ ІІ, ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ НА ПРИКЛАДІ АТ «КИЇВМЕДПРЕПАРАТ»………………………………………….43 2.1. Загальна характеристика господарсько-економічної діяльності АТ «Київмедпрепарат» ……………………………………………………………….….43 2.2. Дослідження іміджу АТ «Київмедпрепарат» на ринку…..……………………91 2.3. Аналіз ефективності сформованого іміджу на АТ «Київмедпрепарат»…….100 Висновки до розділу ІІ………………………………………………………………105 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ АТ «КИЇВМЕДПРЕПАРАТ»…………………………………………..107 3.1. Шляхи формування позитивного і сприятливого іміджу підприємства……107 3.2.Організаційно – економічний механізм управління іміджем на промисловому підприємстві…………………………………………………………………………112 3.3.Програма підтримки іміджу АТ «Київмедпрепарат» на 2023 рік і оцінка економічної ефективності програми по просуванню фармацевтичного препарату на ринок………………………………………………………………………………121 Висновки до розділу ІІІ..……………………………………………………………128 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………….129 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………...131 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………137
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Під час сьогоднішніх умов в Україні підприємства ведуть боротьбу за кожного споживача. Одним з найбільш важливих аспектів відносно загального прийняття і оцінки підприємства являється її імідж (образ). Незалежно від бажання як самого підприємства, так і фахівців, які налагоджують зв’язок з громадськістю, імідж являється об’єктивним фактором що повинен відіграти велику роль для того щоб оцінити конкурентоспроможність підприємства і якщо не приділити достатню увагу по її формуванню і підтримці то це може істотно звузити можливість вітчизняного товаровиробника. Імідж це уявне представлення відносно підприємства що повинно цілеспрямовано сформуватися в масовій свідомості завдяки пабліситі реклами. Потрібно зазначити, що серед фахівців, в тому числі в нашій державі, що останнім часом активно накинулися» на проблему науки і мистецтва паблік рілейшнз, стала висуватися думка, що створити імідж це одне з завдань в діяльності підприємства. Сильний імідж підприємства і його товару може сказати відносно унікальної ділової здібності (спеціальна навичка, уміння), що може дозволити збільшити запропоновану споживачу цінність товару і послуги. Під час сучасних умов, успіх підприємства повинен залежати від різних факторів, сюди слід відмітити існуючий і / або сформований імідж підприємства. Втім, сформувати позитивний імідж і здобути високу репутацію підприємства являється досить довготривалим і складним процесом, що являється одним з основних складових, який забезпечує конкурентоспроможність. Тому сформувати імідж підприємства – це одне з найбільш актуальних завдань по сучасному управлінню підприємством. Практика відмічує, що підприємство, яке сформувало для себе тільки мету в фінансах, не може досягти позитивного результату, якого досягне підприємство, що має більш ширший діапазон ціннісної установки. Більш ширший діапазон цінності визначається як ідеологія підприємства, її корпоративний імідж. Не зважаючи на бажання самого підприємства імідж являється об’єктивним чинником, що повинен відіграти велику роль в тому, як його сприйме клієнт. Імідж являється потужним інструментом, якщо керівник його опанує, то підприємство може мати «неймовірну висоту». Крім того, якщо сформувати імідж, то підприємство може мати чинник конкурентної переваги. Імідж може виступити як інструмент по досягненню стратегічної мети підприємства, яка зачіпає основну сторону його діяльності і орієнтована на те, щоб здобути перспективу. Таким чином, сформувати імідж це одна з головних складових в економічній безпеці підприємства, що обумовила вибір і актуальність вказаної теми. Дослідження і публікації. Проблему по створенню іміджу знаходить своє відображення в в працях вказаних вчених, зокрема Ф.Котлер, Д.Ж. Ламбен, А.Елвуд, Б.Кове, У.Аренс, І.Альошина, О.Феофанова, Г.Почепцова, О.Песоцька, В.Ільїна, Є.Попова, А.Семенова, Е.Маслова, І.Гончарова. Теорія іміджу підприємства і концепція динамічного ринку була досліджена такими іноземними науковцями і практиками як Д.Огілві, Ф.Джефкінс, К.Шенфельд, М.Ньюмеєр, Г.Карлберг, Р.Рівз. Сучасні публіцисти в основному орієнтуються на дослідження робіт іноземних фахівців зокрема західних оскільки еволюція сприйняття підприємства бере початок саме в розвинутих державах. При умові коли темп відносно бізнесу збільшується, а бренд активно множиться, доля підприємства і її торгової марки вирішується клієнтом, а не самим підприємством. Надлишок подібного один до одного продукту і послуги може спонукати клієнта зайнятися пошуком бодай якого орієнтира, що допоможе йому виокремити найкраще. Тому за мету були поставлені наступні завдання дипломної роботи: – розкрити сутність поняття «іміджу підприємства» ; – розглянути існуючі теоретичні підходи та методи формування іміджу підпріємства ; – проаналізувати етапи та засоби формування іміджу підприємства ; 
 – визначення напрямів ефективного використання іміджу підпріємства; 
 – розробити заходи для покращення іміджу доліджуваного підприємства; – економічно обґрунтувати реалізацію запропонованих заходів. Об’єкт роботи – імідж промислового підприємства. Предмет дипломної роботи – сукупність теоретичних, методичних та прикладних засад з управління іміджем промислового підприємства. База дослідження – виробниче підприємство АТ «Київмедпрепарат». Методи дослідження. Під час написання даної дипломної роботи, мною були використані методи: фінансовий і економічний аналіз, статистичний метод порівняння, схематичній і графічний метод. Для того, щоб обробити статистичну інформацію, створити таблиці, графіки і діаграми була використана програма Microsoft Excel. В другому розділі, для того, щоб провести аналітику була використана статистична звітність, внутрішня, зокрема бухгалтерська звітність досліджуваного підприємства за 2020-2022 роки. Для того, щоб вибрати обґрунтування по напряму розвитку підприємства були використаний SWOT – aналіз, завдяки якому була оцінена слабкість і перспектива іміджу підприємства. Практичне значення отриманого результату обумовлюється тим, що результат дослідження, яке отримано в дипломній роботі може бути використано АТ «Київмедпрепарат» для того, щоб удосконалити систему по управлінню іміджем РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та особливості іміджу підприємства Імідж організації - це образ організації, який формується у суспільній та індивідуальній свідомості за допомогою масової комунікації та психологічного впливу. Це необхідно для того, щоб завоювати довіру потенційних споживачів. Імідж організації є одним із факторів, що спонукають споживачів вступати у фінансові відносини з компанією. Позитивний імідж компанії підвищує конкурентоспроможність організації та є одним із факторів комерційного успіху. Висока важливість іміджу успіху організації стимулює великі дослідження з цієї теми. Ще на початку 1980-х рр. більше половини найбільших компаній Великобританії вели дослідження з іміджевої тематиці [1]. Подібні дослідження проводять понад 160 найбільших європейських компаній. У США аналіз корпоративного сприйняття проводить журнал Fortune, в Австралії – National Business Bulletin. На початку і середині 1990-х років компанії різко зросли побоювання щодо того, як їх сприймають їхні громадські групи. В організаціях почали активно створювати відділи зв'язків із громадськістю, серед завдань яких – формування іміджу організації. А так же відділи по Social Media Marketing (SMM) (англ. Маркетинг в соціальних мережах), тобто процес залучення трафіку або уваги до бренду або продукту через соціальні платформи. Корпоративний імідж, корпоративний бренд та особистий бренд лідера привертають дедалі більше уваги економістів, маркетологів, журналістів, культурологів, політологів та лінгвістів у всьому світі. протиборство з людьми (вибір товарів та послуг, політичні партії та громадські організації, лідери та лідери), що є наслідком загострення конкуренції на різних ринках - споживчих, політичних та інших. Поняття «імідж» давно на слуху. Мислителі минулого звертали увагу не тільки на те, що являє собою людина, яка його цінність, яким він був в минулому і має бути в майбутньому, а й на те, яке враження він справляє на інших людей, і яку роль це відіграє в суспільному житті . Як це не дивно, першими почали працювати над іміджем саме підприємці. Відомо, що це поняття ввів в діловий обіг американський економіст Болдуінг в 60-х роках ХХ століття, обґрунтувавши його корисність для успіху в бізнесі. Слово «імідж» походить від англійського «image» (образ, уявлення, репутація, престиж). У вузькому сенсі імідж означає той образ, який створюється зовнішнім виглядом, зовнішністю, поведінкою. У більш широкому сенсі - це і сприйняття навколишніх даного образу. Створення сприятливого іміджa - одне з ключових ланок у діяльності організації по просуванню своєї продукції на ринок, досягнення переваг в конкурентній боротьбі [1]. Керівники будь-якої організації рано чи пізно починають будувати свій імідж. Але не можна забувати, що імідж організації вразливий і потребує постійної турботи. Небагато компаній розробили аспекти свого іміджу, якими захоплюється публіка. Відносно невеликі щорічні зміни в іміджі можуть призвести до довгострокової тенденції, яка обнадіює або турбує. Особливо необхідно вивчити формування позитивного іміджу українськими організаціями та підприємствами. Тому що ринкові принципи, які сформувалися в Україні, ставили перед окремими організаціями та підприємствами завдання вижити та перевершити тисячі інших подібних організацій та підприємств. Одним із ефективних методів досягнення успіху в ринкових умовах є формування позитивного іміджу. Результати системного аналізу та узагальнення підходів вітчизняних і зарубіжних науковців до визначення іміджу організації викладено у таблиці 1.1. Таблиця 1.1 – Морфологічний аналіз поняття «імідж» Дослідник, джерело Визначення іміджу Ключові слова Петровский А. В. та Ярошевский М. Г. [2] Імідж – тереотипний образ певного об'єкта, що існує у масовій свідомості. Як правило, поняття іміджу відноситься до конкретної людини, але також може застосовуватися до продукту, організації, професії тощо. Імідж, образ Звіринцев А. Б. [5] Імідж – це відносно стійке уявлення про який-небудь об'єкт Імідж, об’єкт Андрєєва Г.М. Імідж – це специфічний «образ» сприймаючого предмета, коли ракурс сприйняття умисне зміщений і акцентується лише на певні сторони об'єкту. Тому досягається ілюзорне відображення об'єкту або явища Імідж, образ, явище Феофанов О. А. [6] Імідж – е образ – уявлення, з допомогою якого метод асоціацій надає об'єкту додаткові значення (соціальні, естетичні, психологічні та інших.), не обгрунтовані реальних властивостях самого об'єкта, але мають соціальне значення у тому, хто цей образ сприймає. Образ блокує раціональне пізнання об'єкта й те водночас своєю дією створює специфічний соціально-психологічний контекст поведінки. Імідж, образ, об’єкт, поведінка Доті Д. [7] Імідж – всім і всьому, що стосується компанії, а також продуктів та послуг, які вона пропонує. Це творіння, постійно створюване як словами, і образами, які химерно поєднуються і перетворюються на єдиний комплекс. Імідж, образ, ятовари, послуги Бондаренко С. М. [3, 25] Імідж – це штучна імітація чи уявлення зовнішньої форми об'єкта, стану, політика, організації Імідж, враження Костюк Г. В. [9] Імідж – це враження, яке організація та її співробітники справляють на людей, і яке вкоренилося у їхній свідомості у вигляді певних емоційно забарвлених стереотипів. Імідж, образ, враження, емойний A. К. Семенов [20]. Імідж – це спеціально створений на користь підприємства образ, заснований на особливостях діяльності, внутрішніх моделях, властивостях, перевагах, якостях і характеристиках, навмисно потрапляє в мету суспільної свідомості, що виправдовує його очікування та відрізняє підприємство від аналогічних підприємств. Імідж, образ, Бондаренко С. М. [3, 25] Імідж – це штучна імітація чи уявлення зовнішньої форми об'єкта, стану, політика, організації Імідж, імітація, стан Джерело: складено на підстві [2-7] Імідж - це цілеспрямовано сформований образ підприємства, що наділяє підприємство індивідуальними рисами і надає певної значущості для оточуючих. Імідж можна простіше визначити як основну причину перемог та поразок підприємства у бізнесі, конкурентній боротьбі, суспільному житті [1, с. 31]. Бо наразі сучасний споживач найчастіше реагує на бренд та імідж компанії, а потім вже на сам зміст товару чи послуги.Приступаючи до створення іміджу, необхідно знати передусім вид діяльності компанії зараз і в майбутньому; по-друге, ніж продукція (послуги) компанії відрізняється від продукції (послуг) конкурентів; по-третє, проаналізуйте найближчих конкурентів, виділіть їх недоліки та перетворите їх на переваги. Головна умова формування іміджу та його основи – це, звичайно ж, сама компанія, її діяльність на ринку. Але також дуже важливою є його соціальна спрямованість. Тому в процесі такої кампанії слід підкреслити, що, хоча основною метою компанії є розвиток діяльності та отримання прибутку, їй також притаманне прагнення робити свій внесок у справи всього суспільства. Звичайно, імідж компанії насамперед асоціюється з брендом, рекламною символікою компанії [12].