0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління ціновою політикою в системі менеджменту підприємства в сучасних умовах (на прикладі ПрАТ «ЖЛК-Україна») (ID:936274)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 100
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ/ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 9 1.1 Сутність управління ціновою політикою підприємства 9 1.2 Методичне забезпечення стадій аналізу та планування в управлінні -- ціновою політикою підприємства 13 1.3 Особливості контролю та коригування ціни в управлінні ціновою/політикою підприємства 29 Висновки до розділу 1 38 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПРАТ «ЖЛК-УКРАЇНА» 39 2.1 Техніко-економічна характеристика ПрАТ «ЖЛК-Україна» 39 2.2 Загальна характеристика управління ціновою політикою на підприємстві 52 2.3 Аналіз існуючих цінових стратегій підприємства 62 Висновки до розділу 2 67 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПРАТ «ЖЛК-УКРАЇНА» 69 3.1 Формування загальної моделі процесу управління ціновою політикою підприємства 69 3.2 Удосконалення формування цінової стратегії ПрАТ «ЖЛК-Україна» на основі використання витратного підходу 74 Висновки до розділу 3 88 ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ 100
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ/ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність управління ціновою політикою підприємства в умовах ринкової економіки Мінливість зовнішнього конкурентного середовища вимушує підприємство відповідати на цінові маневри конкурентів, а інколи і самому виступати ініціатором цінових змін. За таких умов стає необхідним цілеспрямоване і послідовне управління ціновою політикою. Згідно до загальної теорії менеджменту, управління являє собою усвідомлену цілеспрямовану діяльність особи або групи осіб (суб’єкта управління), яка здійснюється щодо конкретних елементів середовища (об’єкта управління). Отже, перш ніж представити власне розуміння управління ціновою політикою підприємства, визначимо об’єкт та суб’єкт досліджуваної управлінської діяльності. Об’єктом управління виступає цінова політика підприємства. Багатоваріантність трактувань сутності та змісту цього поняття зумовлена тим, що ціноутворення є предметом досліджень різних економічних наук – економіки, менеджменту, маркетингу, підприємництва, фінансів, бухгалтерського обліку. Деякі популярні визначення цінової політики підприємства подані у таблиці 1.1. Неважко помітити певні протиріччя між визначеннями різних авторів. Так, Я.В. Литвиненко стверджує, що під політикою цін потрібно розуміти загальні принципи, яких підприємство дотримується в сфері встановлення цін на товари або послуги, тоді як стратегія ціноутворення – це набір методів, за допомогою яких ці принципи можна реалізувати на практиці [36, с. 19]. Проте класики стратегічного менеджменту А. Томпсон та Дж. Стрикленд саме стратегію визначають як узагальнену модель дій, необхідних для досягнення встановлених цілей [56, с. 565], а З.І. Галушка розуміє її як систему принципів, правил та пріоритетів, що визначають образ дій виробничо-комерційної організації [16, с. 29]. Отже напрошується висновок, що система принципів і довгострокових пріоритетів, яких дотримується підприємство у встановленні цін – це і є цінова стратегія, методи ціноутворення використовуються для реалізації обраної стратегії, цінова тактика – це заходи короткострокового і разового характеру, що призначені для адаптації підприємства до непередбачених стратегією змін у навколишньому економічному середовищі. Щодо цінової політики, то вона передбачає і постановку цілей ціноутворення, і аналіз факторів, що впливають на ціни, і розробку стратегій, і вибір методів встановлення ціни, і обґрунтування тактичних заходів, і поточний контроль цін, тобто всю діяльність керівництва підприємства в сфері ціноутворення. Таблиця 1.1 – Варіанти визначень терміну «цінова політика підприємства»