0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Цивільно-правовий захист прав споживачів за законодавством України (ID:126808)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 70
Рік виконання: 2016
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ 9 1.1. Загальна характеристика інституту захисту прав споживачів 9 1.2. Правове регулювання відносин у сфері захисту прав споживачів 13 1.3. Державні органи та громадські організації, що здійснюють захист прав споживачів в Україні 18 РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМ ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ СПОЖИВАЧІВ 27 2.1. Загальна характеристика механізму цивільно-правового захисту прав споживачів 27 2.2. Зміст суб’єктивних споживчих прав 32 2.3. Цивільно-правова відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів 41 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО СТАНУ ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В УКРАЇНІ 49 3.1. Проблеми та перспективи системи цивільно-правового захисту прав споживачів і напрями її реформування 49 3.2. Шляхи удосконалення українського законодавства з питань захисту прав споживачів та практика розгляду в судах України споживчих справ 55 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 66
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сьогодні в Україні наступив період постійних ринкових перетворень, які ускладнюються такими негативними явищами як зростання цін, інфляція, зниження рівня соціального захисту населення. Окрім того, правова система України, у зв’язку з бажанням нашої держави стати членом Європейського Союзу та сформувати правове, соціальне та демократичне суспільство, перебуває у стані інтенсивного реформування та постійної зміни. Стає зрозумілим, що за таких нестабільних умов, в рази збільшується число скарг споживачів на неналежну якість продукції, а також низький рівень обслуговування. Сучасний український споживач найчастіше немає змоги реалізувати своє право на достовірну поінформованість щодо робіт, товарів і послуг, які викликають у нього інтерес, а опісля цього бути захищеним, почутим та отримати справедливу компенсацію у випадку заподіяння йому шкоди. Окрім того існує ряд тенденцій, які справляють негативний вплив на споживача: недосконалість законодавства, корупція в органа влади, бездіяльність органів влади різного рівня щодо охорони та захисту прав споживачів тощо. Не у повній мірі реалізують свій потенціал громадські спілки та організації з захисту прав споживачів. Адже саме їм належить одна із ключових ролей у формуванні споживчо-правової культури населення, його захисту від недобросовісних виробників, пропаганді ідей безпечного виробництва та розумного споживання. За таких реалій споживча політика держави має бути спрямована на те, щоб усіма способами, не відступаючи від букви закону, забезпечити належне функціонування інституту захисту прав споживачів, як комплексного правового інституту. Також держава має гарантувати правомірну поведінку усіх суб’єктів в правовідносинах за участю споживачів. До вивчення проблем захисту прав споживачів зверталося чимало науковців. Серед них ми можемо виділити: А.М. Калініна, Т.П. Будякова, М.С. Малеїна, В.П. Палиюка, С.С. Алексєєва, М.О. Барінова, Д.В. Боброву, Т.В. Боднар, М.І. Брагінського, С.М. Братуся, В.В. Вітрянського, В.П. Грібанова, О.В. Дзеру та ін. На сучасному етапі розвитку держави та її економіки проблема захисту прав споживачів стоїть надзвичайно гостро, чим і обумовлюється актуальність теми дослідження. У ХХІ столітті кожне високорозвинене суспільство притримується парадигми «людина – найвища соціальна цінність». На перший план при реалізації цього принципу виступає необхідність забезпечення прав людини, в тому числі і прав людини як споживача. Метою бакалаврської роботи є встановлення базових цивільно-правових теоретичних засад і методів механізму реалізації захисту прав споживачів, огляд чинного споживчого законодавства та напрямів його удосконалення, аналіз особливостей сучасного стану захисту прав споживачів в Україні. У контексті досягнення поставленої мети варто визначити завдання даного дослідження. Серед них можна виділити наступні: - охарактеризувати інститут захисту прав споживачів; - проаналізувати процес правового регулювання правовідносин у вищезгаданій сфері; - визначити державні органи та громадські організації, що здійснюють охорону та захист прав споживачів в Україні; - дослідити механізм цивільно-правового захисту споживчих прав; - конкретизувати зміст правового стану споживача; - встановити підстави юридичної відповідальності за порушення законодавства про захист прав споживачів; - провести аналіз сучасного стану захисту споживчих прав в Україні, проблем та перспектив системи цивільно-правового захисту прав споживачів, окреслити напрями її реформування; - з’ясувати тенденції у розвитку законодавства з захисту прав споживачів, сформувати шляхи його удосконалення. Об’єктом дослідження є суспільні відносини, що виникають у процесі здійснення цивільно-правового захисту прав споживачів в Україні. Предметом дослідження є механізм здійснення цивільно-правового захисту прав споживачів та їх зміст, суспільні відносини, що складаються у сфері захисту споживчих прав, законодавчі акти, що містять норми щодо регулювання захисту прав споживачів, шляхи їх удосконалення, відповідальність за порушення вищезгаданих актів, а також сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку системи цивільно-правового захисту прав споживачів в Україні. В процесі дослідження використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи пізнання правових явищ: вивчення та аналіз літературних джерел, узагальнення та систематизація, системно-структурний, історичний, логіко-юридичний тощо. При цьому, наведені вище методи використано з врахуванням взаємозв’язку між ними, що забезпечує повні, всебічні та істинні результати дослідження. Результати, висновки та пропозиції, що були одержані в процесі дослідження, можна використати для удосконалення та покращення цивільного законодавства, що стосується захисту прав споживачів. Окрім того, роботу можна використати для здійснення викладацької діяльності, а також як основу для подальших наукових розробок у даній галузі. У цьому полягає її практичне значення. Відповідно до мети та завдань дослідження структура бакалаврської роботи складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел. Список використаних джерел включає 43 найменування.