0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування та проблеми ефективності конституційної системи КНР (ID:281996)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 77
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ЕТАПИ КОНСТИТУЦІЙНОГО РОЗВИТКУ КНР 6 1.1. Особливості першої Конституції КНР 1954 року 6 1.2. Конституційне оформлення маоістського режиму у Конституції 1975 року 16 РОЗДІЛ 2. КОНСТИТУЦІЯ 1978 РОКУ: ЇЇ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ 25 2.1. Кваліфікаційна характеристика Конституції КНР 1978 року 25 2.2. Особливості конституційної моделі державної влади в Основному законі 1978 року: політичні інститути «культурної революції» 27 2.3. Відображення нових соціально-економічних реалій у положеннях Конституції 1978 року 31 РОЗДІЛ 3. ПЕРЕВАГИ ТА ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУЧАСНОЇ КОНСТИТУЦІЙНОЇ СИСТЕМИ КНР 36 3.1. Основні здобутки чинної Конституції країни 36 3.2. Проблеми застосування Основного закону КНР 50 3.3. Перспективи реформування Конституції КНР: уроки для України 61 Висновки до Розділу 3 68 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.2. Проблеми застосування Основного закону КНР. До Конституції КНР чотири рази вносилися поправки. Перший раз – у 1988 р., коли були легалізовані на конституційному рівні приватні господарства і встановлена можливість передачі права землекористування. Ціла серія різноманітних поправок до Конституції мала місце в 1993 р. Перша з них (але третя за загальною нумерацією) вносила зміни в преамбулу і пов’язувалася з винесенням на конституційний рівень стратегічного завдання «чотирьох модернізацій» – промисловості, сільського господарства, оборони, науки і техніки. Далі конституційне закріплення отримувало розвиток «багатопартійного співробітництва під керівництвом КПК». Інші поправки стосувалися окремих статей Конституції і в основному відображали новий етап у розвитку країни – побудова ринкової економіки при збереженні макрорегулятивної ролі держави. Наприклад, істотним чином була змінена 15-а стаття Конституції, яка раніше встановлювала ведення державою планового господарства «на основі соціалістичної власності» і надавала ринковому регулюванню допоміжну роль. Тепер ця стаття говорить: «Держава втілює в життя соціалістичну ринкову економіку ... підсилює господарське законодавство, удосконалює макрорегулювання ... на підставі закону забороняє будь-яким організаціям і окремим особам порушувати економічний порядок суспільства» [45]. На першій сесії ВЗНП 8-го скликання і в березні 1999 р. на другій сесії ВЗНП 9-го скликання були прийняті нові поправки до Конституції, внесені зміни та доповнення до деяких положень чинної Конституції, після чого Конституція стала ще більше відповідати реаліям країни і потребам її розвитку [30, с. 45]. У 2004 році Конституція КНР знову була істотно доповнена. В неї були додані положення «про стимулювання гармонійного розвитку будівництва матеріальної, політичної та духовної культури; створенні та удосконаленні режиму соцзабезпечення; захист приватного майна; повазі і гарантії прав людини». Незважаючи на постійно триваючий процес модернізації і адаптації Основного закону КНР до сучасних реалій. У ньому все ще залишаються суттєві недоліки, пов’язані з відсутню чітких механізмів забезпечення прав і свобод людини, а також домінанування ролі комуністичної партії Китаї у суспільстві і централізму державної влади. Централізм виявляється у проведенні єдиної політики, підпорядкуванні меншості більшості. Прийняті вищими органами рішення є обов’язковими для нижчих. Відсутність принципу розподілу влад особливо виявляється при формуванні органів судової влади, котрі, як і органи виконавчої влади, є повністю підконтрольними представницьким органам.