0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характеристика адміністративного договору як джерела адміністративного права (ID:629243)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 74
Рік виконання: 2020
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ДОКТРИНАЛЬНІ АСПЕКТИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ДОГОВОРУ КРІЗЬ ПРИЗМУ СИСТЕМИ ДЖЕРЕЛ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА УКРАЇНИ 10 1.1. Основні положення про джерела українського адміністративного права: дефініція, сутнісні ознаки та види 10 1.2. Історико-правовий аспект розвитку адміністративного договору в Україні 16 1.3. Правове регулювання та видова деференціація адміністративного договору в умовах українського сьогодення 22 Висновки до Розділу 1 30 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО АДМІНІСТРАТИВНИЙ ДОГОВІР В УКРАЇНІ 31 2.1. Правова природа адміністративного договору: поняття та відмінні риси 31 2.2. Особливості суб’єктного складу адміністративного договору 35 2.3. Визначальні елементи адміністративного договору, його зміст, порядок укладення та припинення 40 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ У СФЕРІ ДОГОВІРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ВІДНОСИН 50 3.1. Проблеми й напрями удосконалення правового регулювання адміністративного договору та практика його застосування в адміністративному судочинстві України 50 3.2. Зарубіжний досвід використання адміністративного договору в публічному адмініструванні та шляхи його запозичення для України 56 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У громадському житті кожної держави трапляється момент, коли необхідним стає перегляд ідейних принципів правового регулювання адміністративних відносин з врахуванням нагальних запитів та потреб суспільства. Потребує змін також сфера публічного управління й адміністрування, у якій дедалі розповсюдженішими стають правові засоби й форми регулювання, як правило не притаманні даному виду відносин. У тому числі це торкається договірного регулювання відносин публічного спрямування та запровадження інституту адміністративного договору. Постійні суспільні трансформації політичного, економічного та соціального характеру вже давно стали невід’ємною ознакою української держави та у сучасних реаліях обумовили суттєве зміцнення позицій правових договорів як одного із найбільш результативних засобів регламентації суспільних правовідносин. Наслідком таких активних модифікацій стала, у тому числі й зміна акцентів та напрямків регулювання адміністративно-правових відносин, яку було сповна втілено у ідейному задумі адміністративної реформи 2019 р. в Україні. В останній час владна верхівка держави та спільноти провідних українських політологів, економістів та юристів активно популяризують модель так званої «сервісної держави», у якій зміст публічного управління та адміністрування зводиться до процесу «служіння» суспільству шляхом надання громадянам якісних державних послуг, адже концепція сервісної держави декларує, що «держава працює для людини, а не навпаки». Таким чином, в умовах становлення відносин новітнього типу між Україною та її громадянами, особливої актуальності набуває питання договірної регламентації відносин у сфері державного управління й створення інституту адміністративного договору. За таких умов український правотворчий процес в вищезгаданому напрямку має бути спрямований на те, щоб усіма способами, не відступаючи від позицій діючого законодавства, забезпечити належне становлення інституту договірної регламентації адміністративно-правових відносин, як складового елемента галузі адміністративного права. Також держава має створити законодавче підґрунтя для правомірної поведінки усіх суб’єктів в правовідносинах, що складаються у процесі укладання адміністративних договорів. До вивчення питань правового регулювання адміністративного договору зверталося чимало науковців. Серед них ми можемо виділити: Ж. В. Завальну, А. М. Гуд, К. К. Афанасьева, В. Б. Авер’янова, Ю. П. Битяка, О. І. Харитонову, О. П. Світличного, В. В. Решоту, Р. О. Куйбіду, А. В. Жеребцова, А. І. Єлістратова тощо. Сьогодні проблема правового регулювання адміністративного договору в Україні стоїть надзвичайно гостро, чим і обумовлюється актуальність теми дослідження. Адже, й дотепер доктрина адміністративного права не містить вичерпних, а не фрагметарних досліджень у даній галузі. Окрім того, концепція договірного регулювання адміністративно-правових відносин є неоднозначною, неординарною, суперечливою та одночасно достатньо перспективною з точки зору адміністративного права, що додатково обґрунтовує інтерес автора до теми бакалаврського дослідження. Метою бакалаврського дослідження є встановлення базових адміністративно-правових доктринальних та практичних засад адміністративного договору, огляд чинного законодавства у даній сфері та напрямів його удосконалення, аналіз особливостей сучасного стану договірного регулювання адміністративних відносин в Україні. У контексті досягнення поставленої мети варто визначити завдання даного дослідження. Серед них можна виділити наступні: – проаналізувати основні положення про джерела українського адміністративного права, а саме: визначити дефініцію, сутнісні ознаки та види таких джерел; – дослідити історико-правовий аспект розвитку адміністративного договору в Україні; – здійснити аналіз правового регулювання та видової деференціації адміністративного договору в умовах українського сьогодення; – охарактеризувати правову природу адміністративного договору, саме: запропонувати поняття та визначити відмінні риси останнього; – окреслити особливості суб’єктного складу адміністративного договору; – здійснити загальну характеристику визначальних елементів адміністративного договору, його змісту, порядку укладення та припинення; – визначити проблеми й напрями удосконалення правового регулювання адміністративного договору та практику його використання в адміністративному судочинстві України; – проаналізувати зарубіжний досвід використання адміністративного договору в публічному адмініструванні та окреслити шляхи його запозичення для України. Об’єктом дослідження є суспільні відносини, що виникають у процесі укладання адміністративного договору в Україні. Предметом дослідження є основні положення про джерела українського адміністративного права: дефініція, сутнісні ознаки та види; історико-правовий аспект розвитку адміністративного договору в Україні; правове регулювання та видова деференціація адміністративного договору; юридична природа адміністративного договору: його поняття та відмінні риси; особливості суб’єктного складу адміністративного договору; визначальні елементи адміністративного договору, його зміст, порядок укладення та припинення; проблеми правового регулювання адміністративного договору в Україні та напрями його удосконалення; зарубіжний досвід використання адміністративного договору в публічному адмініструванні та шляхи його запозичення для України. В процесі роботи над бакалаврським дослідженням використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи пізнання правових явищ: вивчення та аналіз літературних джерел, узагальнення та систематизація, системно-структурний, діалектичний, історичний, логіко-юридичний тощо. При цьому, наведені вище методи використано з врахуванням взаємозв’язку між ними, що забезпечує повні, всебічні та істинні результати дослідження. Зв’язок роботи з науковими планами, програмами, темами закладу вищої освіти полягає у тому, що бакалаврська робота виконувалася на основі програми досліджень Кафедри господарського та транспортного права ... в межах освоєння навчальної дисципліни «Адміністративне право». Результати, висновки та пропозиції, що були одержані в процесі дослідження, можна використати для удосконалення та покращення адміністративного законодавства, що регламентує договірне регулювання відносин у сфері публічного управління й адміністрування. Окрім того, роботу можна використати для здійснення викладацької діяльності, а також як основу для подальших наукових розробок у даній галузі. У цьому полягає її практичне значення. Відповідно до мети та завдань дослідження структура бакалаврської роботи складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Список використаних джерел включає 61 найменування.