0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Профілактика булінгу в освітньому середовищі (ID:1025518)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 26
Рік виконання: 2024
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, трьох підрозділів до першого розділу, та двох підрозділів до 2 розділу, висновків, використаних джерел, та додатків.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – явище булінгу в освітньому середовищі. Предмет дослідження - діяльність соціального працівника з метою профілактики булінгу в освітньому середовищі. Мета: дослідити особливості булінгу, як соціально-психологічної проблеми в освітньому середовищі. Завдання: 1. Охарактеризувати поняття булінгу в освітньому середовищі. 2. Здійснити аналіз основних характеристик булінгу. 3. Описати особливості шкільного насильства. 4. Вивчити рівень обізнаності учнів щодо питань булінгу. 5. Підібрати та провести ігри, вправи для профілактики булінгу з учнями гімназії. Опитування учнів щодо обізнаності з питань булінгу Опитування учнів щодо обізнаності з питань булінгу проводилося методом анкетування під час проходження переддипломної практики на базі гімназії..... Метою опитування було: вивчити рівень обізнаності учнів гімназії з питань булінгу у закладі освіти, дізнатися, чи це явище є актуальним для них, чи знають вони як захищатися від цькування та ще раз нагадати учням, що необхідно відстоювати свої права. Анкета "Булінг. Що це таке?» Анкета розрахована на учнів 6-15 років. Містить 12 запитань та інструкцію: «Юний друже, пропоную тобі взяти участь у проведенні дослідження стосовно проблеми булінгу. Прошу відповісти на запитання анкети правдиво та чесно. Підписувати анкету не обов’язково». У дослідженні брали участь 12 учнів 7-го класу. Після анкетування ми провели педагогічну бесіду, де учні мали змогу усно висловити власну позицію щодо питань булінгу та протиправної поведінки ровесників. Під час бесіди підлітки пропонували свої варіанти профілактики насильства в гімназії, а саме: разом створювати ігри, проєкти, вирішувати складні завдання в групі, допомагати один одному, вчитися домовлятися в конфліктних ситуаціях. За результатами проведеного дослідження можна зробити висновки: Ø учні гімназії знають що таке булінг; Ø більшість учнів стикались з ситуаціями знущання одних підлітків над іншими, і вони відбуваються переважно у формі приниження; Ø більшість учнів не були учасниками знущання, цькування; Ø найчастіше знущання відбувається за межами подвір’я гімназії; Ø частіше булінгу піддається той, хто слабший і не може дати відсіч; Ø більшість учнів гімназії не зазнавали цькування з боку учителів; Ø уникнути булінгу можливо, якщо ситуацію вчасно помітять дорослі. Отже, результати нашого дослідження свідчать про те, що у гімназії є проблеми із проявами булінгу. Тож адміністрації закладу освіти, соціальному педагогу, вчителям необхідно посилити профілактичну роботу з питань запобігання булінгу в освітньому середовищі.
Інші роботи з даної категорії: